Najlepszy z najtańszych - Monitor 22 z DVI

Data: 2009-03-12 00:34:42
Autor: LeP
Najlepszy z najtańszych - Monitor 22 z DVI

Użytkownik "Noga"
Szukam najlepszego monitora w grupie tych tańszych,
czyli (chyba) jestem skazany raczej na TN.

Koniecznie 22 cale z DVI - cecha najważniejsza: DOBRY OBRAZ.
Budżet max ok. 8 stówek.

Pamiętam jak jakieś chyba 1,5 roku tem Samsung
wprowadził tzw. TN III - faktycznie obraz był lepszy od
przeciętnej TN.

A jak to jest teraz bo zupełnie wypadłem z obiegu.

Gdzieś tam czytałem że niezłe są np.:
LG W2252TQ-PF - http://proline.pl/sklep.php?prodid=LG+22+W2252TQ-PF
Samsung T220 - http://proline.pl/sklep.php?prodid=SAMSUNG+22+T220
Samsung 2243BW - http://proline.pl/sklep.php?prodid=SAMSUNG+22+2243BW+B

Mam od paru miesiecy 2243 BW i jak postawiłem go przy moim starym acerze (AL 1721), to się załamałem. Kolory fatalne, biel zółta, ale za to nie bije po oczach, bo go można mocno ściemnić. Sądziłem w swej naiwności, że przez pięć lat coś (oprócz czasu reakcji) poprawili w tej technologii ale niestety byłem w błędzie. Dobre tylko to, że za tamtą 17 dałem wtedy sporo ponad 2 tys, a samsung kosztował coś ok 700. Chociaż teraz, gdybym miał wybierać, wziąłbym 2443, bo się przyzwyczaiłem i te 22 cale szybko zrobiło się malutkie. Wiec jak masz kartę, która uciągnie 24, to sie nie zastanawiaj, bo to róznica raptem 200 zł. To co dobre w tym monitorze to równomierne podświetlenie matyrycy, matowa i cienka obudowa, nie oślepiająca maleńka dioda (w porównaniu z T220), dotykowy panel sterowania, pivot i regulacja pionowa.

--
LeP

Data: 2009-03-12 08:31:07
Autor: TomaSz.
Najlepszy z najtańszych - Monitor 22 z DVI
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'LeP' Wpis z dnia 12-03-2009:

Gdzieś tam czytałem że niezłe są np.:
LG W2252TQ-PF - http://proline.pl/sklep.php?prodid=LG+22+W2252TQ-PF

Mam ten monitor - nie mam najmniejszych zastrzeżeń co do jakości obrazu -
żyleta w przepięknych kolorach. Zapłaciłem za niego kilka miesięcy temu
dokładnie 666 zł. No i jest miesiąc gwarancji na  piksele - miałem okazję
skorzystać - szybko i bezproblemowo dostałem nowy monitor bez ponoszenia
żadnych kosztów.

--
TomaSz.

Najlepszy z najtańszych - Monitor 22 z DVI