Najlepszy zasięg - którasieć?

Data: 2009-06-02 15:35:56
Autor: Tomaszek
Najlepszy zasięg - którasieć?
robert_21@wp.pl pisze:
Witam,
Która z sieci ma najelszy zasięg jeśli chodzi o siłę sygnału i pokrycie procentowe wewnątrz budynków (jak i na zewnątrz) chodzi głównie o zasięg na prowincji, lasach, polach z dala od zabudowań.

Orenge, Era czy Plus?

Nie zgadniesz. Mapy zasięgu można sobie wsadzić. U mnie pokazuje np. sieć Minus powinna mieć zasięg wewnątrz budynku, nawet 3G powinno być. Praktycznie jest tak, że w całym "starym" Ursusie ( dzielnica Warszawy ) na niższych kondygnacjach, jest ledwo zasięg GSM ( da się wysłać SMS-a, o rozmowie nie ma mowy ) O 3G można pomarzyć. Zgłaszanie, pisanie reklamacje nic nie dają - od razu dostaję odpowiedź, że pod względem prawnym oni są w porządku i mogę im naskoczyć. Żadnej woli załatwienia problemu.Nie pomagają argumenty ekonomiczne, że tracą klientów na obszarze kilkunastu kilometrów kwadratowych.Zmieniłem na Erę ( Mobilking ) i wszystkie problemy zniknęły. Zauważyłem też, że Play postawił gdzieś nowy nadajnik, bo Play ma pełny zasięg ( GSM ) Jak gdzieś jest dziura w zasięgu to:

- nie znajdziesz tego na mapie
- nie dowiesz się tego w BOK, salonie itp.
- nie przeczytasz o tym na stronie internetowej operatora

Ale poznasz po punktach sprzedaży danego operatora!! Na starym Ursusie zniknęły dwa takie punkty Minusa w ciągu pół roku. Era jakoś nie zniknęła żadna;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Najlepszy zasięg - którasieć?