Najlpeszy (2017)

Data: 2017-11-24 03:48:05
Autor: Titus Atomicus
Najlpeszy (2017)
Witam,
Po 'Rezerwacie' i 'Bogach' spodziewalem sie znowu czegos conajmniej rownie fajnego po Palkowskim.
Tymczasem wyszlo slabo. Najpierw jakby slaby klon Trainspottingu, potem Rockiego (albo dowolnego innego filmu o _mistrzu_). Calosc mocno przewidywalna i infantylna (mistrz zawsze musi sie potknac, dostac w glowe ale w koncu zaciska zeby i daje popalic konkurencji). Postaci malo przekonujace.
Na plus - sciezka dzwiekowa i dialogi (ale te w scenopisie, a nie ich wykonanie).
https://m.youtube.com/watch?v=oXaw9kI0olI
http://wyborcza.pl/7,101707,21870522,najlepszy-palkowski-kreci-film-o-jer
zym-gorskim-polskim.html
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,142076,22652241,jakub-gierszal-o-wol
nosci-bez-facebooka-niezgodzie-na-nietolerancje.html
Sam bohater, znaczy ten prawdziwy Jerzy Gorski to faktycznie ciekawa postac: https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Jerzy_G%C3%B3rski_(triathlonista)
.... godna lepszego filmu.
A Palkowskiemu daje 4+/10
--
TA

Data: 2017-11-24 04:01:37
Autor: Titus Atomicus
Najlpeszy (2017)
I jeszcze jedno - wydaje mi sie ze kilka scen kreconych bylo na zdezelowanym stadionie KS Skra w Warszawie.
Jesli tak, to Jerzy Gorski faktycznie przyjezdzal do Warszawy na Skre na treningi (on byl zasadniczo z Legnicy i Wroclawia) czy to tylko pomysl scenografa?
No i pomysl ze zdezelowanym stadionem tez sredni.
Ja wiem ze mlodzi mysla ze za PRLu wszystko bylo do dupy, ale to teraz Skra przedstawia obraz nedzy i rozpaczy, a w latach 80 byla wprawdzie juz po okresie swojej swietnosci ale wygladala znacznie lepiej niz dzisiaj. --
TA

Najlpeszy (2017)