Najmilszy gość przy wigilijnym stole.

Data: 2009-12-26 21:12:12
Autor: matador
Najmilszy gość przy wigilijnym stole.

Najmilej widziany gość przy wigilijnym stole:
#
Do zajęcia wolnego miejsca przy świątecznym stole Polacy najchętniej zaprosiliby Lecha Kaczyńskiego - wynika z sondy przeprowadzonej przez portal tvp.info.
Na obecnego prezydenta Polski zagłosowało 26 proc. internautów.
#

http://wiadomosci.onet.pl/2101783,11,sondaz_lech_kaczynski_pokonal_premiera_i_dode,item.html

matador.

Data: 2009-12-26 21:42:37
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-26 21:12, matador pisze:

[...]

Ciekawe dlaczego? Co w takim facecie jak L. Kaczyński może być ciekawego, żeby go zapraszać?

Data: 2009-12-26 21:51:49
Autor: boukun

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hh5sg2$60l$1news.onet.pl...
[...]

Wolne miejsce przy wigilijnym stole jest zawsze dla przybłędów, lumpów i kloszardów zarezerwowane, to i mądrze do tego podeszli...

boukun

Data: 2009-12-27 10:16:53
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-26 21:51, boukun pisze:

[...]

No niby tak, ale taki kloszard chociażby zabawił towarzystwo różnymi ciekawostkami ze swojego życia.. A p. Kaczyński co? - z pewnością zacząłby opowiadać te wyssane z palca bajki o swojej rzekomej walce z pseudokomuną. Niestety ale mamy za prezydenta wyjątkowego nudziarza..

Data: 2009-12-27 16:42:30
Autor: boukun

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hh78m9$b1p$1news.onet.pl...
[...]

Opowiadał by te same historie, jak Kiszczak nauczył go pić...

boukun

Data: 2009-12-26 22:01:56
Autor: matador
Jadrys pisze:

Ciekawe dlaczego? Co w takim facecie jak L. Kaczyński może być ciekawego, żeby go zapraszać?

Jest po prostu tego zaproszenia wart. Co może ci zaproponować Ikonowicz przy wigilijnym stole? Wspólną kolędę lub modlitwę ?

matador.

Data: 2009-12-26 22:40:50
Autor: raff
[...]

albo ze zginie stowka ze schowka w poscieli...

R.

Data: 2009-12-26 22:44:10
Autor: boukun

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hh5u56$4qa$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jadrys pisze:

[...]

Do wigilijnego stołu na wolne miejsce sie nie zaprasza, tylko przyjmuje żebraków i dziadów i tak to ludzie ocenili...

boukun

Data: 2009-12-27 09:00:34
Autor: cytryna
> [...]

Do wigilijnego stołu na wolne miejsce sie nie zaprasza, tylko przyjmuje
żebraków i dziadów i tak to ludzie ocenili...

No i na tej zasadzie uczestniczyła w Wigilii teściowa. Przyniosła pierogi,
a przed wyciem zostawiła prezent w postaci wielkiej kupy na stole. Tego po zapreoszonych Kaczyńskich nie należy oczekiwać, to specjalność pracowników
b.zakładów mięsnych okradanych z wdziękiem cały Boży rok pracodawcę oraz lumpów z podwórka. I niech tak zostanie!

Data: 2009-12-27 16:45:13
Autor: boukun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:7754.0000004c.4b371422newsgate.onet.pl...

> [...]

b.zakładów mięsnych okradanych z wdziękiem cały Boży rok pracodawcę oraz
lumpów z podwórka. I niech tak zostanie!

Głupoty opowiadasz, teściowa była wkarkulowana w wieczór wigilijny i pozostało u nas cały wieczór jedno najrycie dla bezdomnego przybłędy wolne. Gdyby się Kaczyński przybłędał, też bym bidaka ugościł...

boukun

Data: 2009-12-27 10:27:47
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-26 22:01, matador pisze:
Jadrys pisze:

[...]

Nie dla mnie.. Nawet nie porównuj p. Ikonowicza, - człowieka inteligentnego, bywałego w świecie, do zachowań i sposobu bycia p. prezydenta..

Data: 2009-12-26 21:46:49
Autor: boukun

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hh5r7t$3hb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Pewno pytano samych pijaków...

boukun

Data: 2009-12-26 22:47:34
Autor: pluton
[...]

Biedna ta picowska mlodziezowka: zamiast siedziec z rodzina
przy swiatecznym stole musieli siedziec przy kompach i nabijac statystyki.

Nullification

Data: 2009-12-27 09:16:32
Autor: Roger Perejro
[...]

W końcu nie codziennie można z bliska zobaczyc faceta sprawującego funkcje prezydenta, którego nikt normalny nie traktuje poważnie. Ani w kraju, ani poza jego granicami.

Przemek
 -- - PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Najmilszy gość przy wigilijnym stole.