Najm³odsza ofiara reformy emerytalnej

Data: 2012-11-28 15:30:51
Autor: Neko
Najm³odsza ofiara reformy emerytalnej
U¿ytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisa³

Z takimi szykanami re¿imu biedak nie mia³by szans na jak±kolwiek pracê po szkole. Nawet dzieci nie wiedz± ju¿, jak rozwi±zaæ ten wêze³ gordyjski. Przerywaj± t± mêkê za wczasu. A prawdziwe ¿niwa Tusk z bulem bêd± zbieraæ dopiero od 2013 roku.

S³oñce Peru, Bul, Kaszalot - istny b³ogostan tego Nowego Cudu Nad Wis³±.

Idzik ju¿ podryguje... :-)

Data: 2012-11-28 15:37:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Najm³odsza ofiara reformy emerytalnej

U¿ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50b62047$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tam taki niecierpliwy, jak wy, nie jestem. Poczekam spokojnie na ¿niwa w 2015 roku. I bêdê siê zwija³ ze ¶miechu!

ubawiony wasz± bezrozumn± nienawi¶ci±

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-28 15:48:54
Autor: Neko
Najm³odsza ofiara reformy emerytalnej
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w

Ja tam taki niecierpliwy, jak wy, nie jestem.

Czemu piszesz do mnie: "wy" ?

Nalecia³o¶ci SB-eckie s± silniejsze ?

Data: 2012-11-28 16:36:18
Autor: stevep
Najm³odsza ofiara reformy emerytalnej
Dnia 28-11-2012 o 15:48:54 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w

Ja tam taki niecierpliwy, jak wy, nie jestem.

Czemu piszesz do mnie: "wy" ?

Nalecia³o¶ci SB-eckie s± silniejsze ?
Pewnie dlatego, ¿e tu wielu podobnych tobie idiotów.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Najm³odsza ofiara reformy emerytalnej