Najniższe możliwe transakcje kartą

Data: 2014-03-25 21:32:44
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Najniższe możliwe transakcje kartą
em pisze:
Zastanawiam się, jakie macie pomysły na najniższe kwotowo możliwe do wykonania transakcje kartą w Internecie. Najlepiej jeszcze, aby były one w miarę przydatne i do wykorzystania.

Zasilenie telefonu - od 5 PLN.
Prowizje Allegro - od 1,01 PLN.
???

Swego czasu podobno nadawała się stacja Neste, gdzie teoretycznie można
było sobie nakapać 0,01 PLN (choć wymagało sporej ekwilibrystyki przy
pompie...)

--
MiCHA

Data: 2014-03-25 22:09:17
Autor: RobertS
[...]

przecież zgodnie z jakimiś tam przepisami nie można nalać mniej niż 2dm3 = 2 litry, a jak wygląda praktyka?

nigdy nie tankowałem za mniej niż 10 zł...

RobertS

Data: 2014-03-26 10:58:02
Autor: Pete
W dniu 2014-03-25 22:09, RobertS pisze:

Zastanawiam się, jakie macie pomysły na najniższe kwotowo możliwe do
wykonania transakcje kartą w Internecie. Najlepiej jeszcze, aby były
one w miarÄ™ przydatne i do wykorzystania.

Zasilenie telefonu - od 5 PLN.
Prowizje Allegro - od 1,01 PLN.
???

[...]

= 2 litry, a jak wyglÄ…da praktyka?

nigdy nie tankowałem za mniej niż 10 zł...

Nie tyle nie można, ile atestowaną dokładność odmierzania osiąga dla objętości > 2litry.

--
Petye

Data: 2014-03-25 22:15:15
Autor: MarekZ
Najniższe możliwe transakcje kartą
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lgsp4p$7p9$2@srv.chmurka.net...

Swego czasu podobno nadawała się stacja Neste, gdzie teoretycznie można
było sobie nakapać 0,01 PLN (choć wymagało sporej ekwilibrystyki przy
pompie...)

To trochę legenda miejska. Praktykowałem to na różnych rodzajach dystrybutorów Neste. Z zera licznik przeskakiwał od razu na 0,03 zł.

No chyba, że jakiś błąd się dało wygenerować, że wyskakiwało 0,01 zł.

Data: 2014-03-25 22:38:26
Autor: RobertS
[...]

ale 0,03 to i tak mistrzostwo świata, mam blisko więc spróbuję ;-)

RobertS

Data: 2014-03-25 23:34:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najni¿sze mo¿liwe transakcje kart±

"Przemyslaw Kwiatkowski" lgsp4p$7p9$2@srv.chmurka.net

Swego czasu podobno nadawa³a siê stacja Neste, gdzie teoretycznie mo¿na
by³o sobie nakapaæ 0,01 PLN (choæ wymaga³o sporej ekwilibrystyki przy pompie...)

Fakt -- zw³aszcza w Internecie. ;)
[nie ka¿dy ma odblokowane porty paliwowe]

"em" 585c1664-5c86-47f9-8bfb-3c995a6b406f@googlegroups.com

: Zastanawiam siê, jakie macie pomys³y na najni¿sze kwotowo
: mo¿liwe do wykonania transakcje kart± w Internecie.
: Najlepiej jeszcze, aby by³y one w miarê przydatne
: i do wykorzystania.

Data: 2014-03-26 00:12:33
Autor: em
Najni¿sze mo¿liwe transakcje kart±
Z tankowaniem za grosze niez³y pomys³.
Niestety, Neste, po przejêciu przez Shella, przerabiane s± na "zwyk³e" stacje.

Data: 2014-03-26 08:17:12
Autor: RobertS
W dniu 2014-03-26 08:12, em pisze:
Z tankowaniem za grosze niez³y pomys³.
Niestety, Neste, po przejêciu przez Shella, przerabiane s± na "zwyk³e" stacje.

to wiadomo, ale nie wszystkie zostaly przejête, nie wszêdzie s± warunki, aby zwyk³± stacjê otworzyæ, niestety cenowo to ju¿ nie to co kiedy¶

RobertS

Najniższe możliwe transakcje kartą