Najniższe możliwe transakcje kartą

Data: 2014-03-23 01:54:16
Autor: em
Najniższe możliwe transakcje kartą
Zastanawiam się, jakie macie pomysły na najniższe kwotowo możliwe do wykonania transakcje kartą w Internecie. Najlepiej jeszcze, aby były one w miarę przydatne i do wykorzystania.

Zasilenie telefonu - od 5 PLN.
Prowizje Allegro - od 1,01 PLN.
???

Data: 2014-03-23 11:34:59
Autor: osa
W dniu 2014-03-23 09:54, em pisze:
najniższe kwotowo możliwe do wykonania transakcje kartą w Internecie.

Jeśli chcesz wyrobić limit ilościowy na karcie mbanku to pamiętaj że mogą to być też mtransfery.

Data: 2014-03-23 14:46:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najniższe możliwe transakcje kartą

"osa" lgmdc9$74o$1@dont-email.me

Jeśli chcesz wyrobić limit ilościowy na karcie mbanku to pamiętaj że mogą to być też mtransfery.

Ale czasami ustanowienie możliwości mTransferowania kosztuje 5 pln. :)
IMO mBank lubi skubać właśnie po piątaku.

Data: 2014-03-23 09:37:07
Autor: qwerty
Najniższe możliwe transakcje kartą
Czasem kupuję jakąś gazetę w pdf. W większości sklepów internetowych można zapłacić kartą, ceny jak papierowego wydania. W ten sposób robię limit jednej transakcji dla dobrego konta w millennium.
http://e-czasopisma.nextpress.pl/
www.egazety.pl

Data: 2014-03-23 18:23:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najniższe możliwe transakcje kartą

"qwerty" 3a0005a4-8536-4fcf-ad10-1c9bd8e1a641@googlegroups.com

[...]

Nie stać mnie na taką ekstrawagancję. ;)
Czytam (i słucham oraz ogladam też) za free.

 przykładowo:

 NATO -- Rosja na granicy z Ukrainą zgromadziła ponad 220 tysięcy żołniezry
 Rosja -- zgromadziliśmy 8.5 tysiąca :)

Wszystko tak szybko zmienia się, że trudno za tym nadążyć, ale jedno jest ciekawe:

 -- wspólny pogrzeb Ukraińca i Rosjanina.

Dwa identyczne krzyże prawosławne, jedno
pomieszczenie z dwiema trumnami, wspólny
pogrzeb...

  http://www.tvn24.pl/walczyli-po-przeciwnych-stronach-pogrzeb-jest-wspolny,410401,s.html

  Ukrainiec i Rosjanin służyli po dwóch różnych stronach konfliktu,
  ale połączyła ich wspólna uroczystość żałobna. W sobotę mieszkańcy
  Symferopola żegnają dwie ofiary kryzysu na Krymie. Mężczyźni zginęli
  18 marca.

Od tej pory szturmy są poprzedzane zrzutem (z samolotu) kamizelek
kuloodpornych? Albo szturm polega na wjechaniu opancerzonym pojazdem
w atakowany budynek?

-=-

Komu potrzebna jest ta śmierć? Kto zostanie uznany za zbrodniarza?
[Jaceniuk? -- za nakaz obrony, choćby i parodii obrony, której skutki
są koszmarne] Pogrzeb podzieli czy raczej połączy mieszkańców Krymu?

-=-

Przed laty cały ZSRR rozpadł się właśnie tak -- ludzie orzekli,
że nie chcą żyć w Państwie Moskiewskim. Kosovo? -- cała dawna
Jugosławia. Czechosłowacja, Wenecja

  http://www.tvn24.pl/wenecja-chce-niepodleglosci-sa-wyniki-referendum,410349,s.html

wreszcie Watykan w dwudziestoleciu międzywojennym...

[Kaszuby, Śląski i ogólnie ziemie ,,odzyskane'', pas litewski, białoruski, ukraiński...]

Data: 2014-03-23 19:57:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najniższe możliwe transakcje kartą

"Eneuel Leszek Ciszewski" lgn5ao$lac$1@node2.news.atman.pl

Wszystko tak szybko zmienia się, że trudno za tym nadążyć,

Nawet generał Błasik wytrzeźwiał z wrażenia...

  http://natemat.pl/95795,po-czterech-latach-od-smolenska-ustalono-ze-gen-blasik-byl-trzezwy-rzeczniczka-rzadu-naleza-sie-przeprosiny-ale-nie-z-naszej-str

  http://natemat.pl/95795

    Prokuratura Okręgowa w Warszawie po prawie 48 miesiącach
    od katastrofy smoleńskiej poinformowała, że generał
    Andrzej Błasik w momencie wypadku nie miał we krwi alkoholu.

[ciekawe, czy weźmie udział w ćwiczeniach...]

Data: 2014-03-24 21:50:11
Autor: Grzexs
Najniższe możliwe transakcje kartą
-- -- -- -- Eneuel Leszek Ciszewski (2014-03-23 19:57) -- -- -- --

Weź się może jakoś skonsoliduj.

--
Grzexs

Data: 2014-03-24 22:44:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najniższe możliwe transakcje kartą

"Grzexs" lgq5q5$nkb$1@node1.news.atman.pl

[...]

Co konkretnego masz na swej myśli?
I jaki to ma związek z cofaniem czasu? ;)

Data: 2014-03-24 22:45:38
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.03.2014 21:50, Grzexs pisze:

[ciekawe, czy weźmie udział w ćwiczeniach...]

Weź się może jakoś skonsoliduj.

Przecież ten oszołom nigdy w życiu nie był w pełni przytomny - to co wymagasz, żeby nie mylił grup dyskusyjnych ;->

Data: 2014-03-24 23:08:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najniższe możliwe transakcje kartą

"Andrzej Lawa" lgq922$r02$2@node1.news.atman.pl

Weź się może jakoś skonsoliduj.

Przecież ten oszołom nigdy w życiu nie był w pełni przytomny - to co wymagasz, żeby nie mylił grup dyskusyjnych ;->

Z jaką grupą wg Ciebie pomyliłem tę grupę?
Moim zdaniem nie pomyliłem. Przytoczyłem to,
co przeczytałem a rozmowa powędrowała w kierunku
czytań dlatego, że za czytanie opłaty są niskie
a post tyczył niskich opłat internetowych.

A że problem generała-pijaka jest drażniącym problemem,
to już inna sprawa. Pupin nie pije alkoholu. Ja także
nie piję.

-=-

Nie jest ważne, czy wódz polskiego lotnictwa wówczas był
pijany, czy był trzeźwy, ale ważne jest, że w ogóle
,,lubiał wypić'', co wynika jednoznacznie z wywiadu,
jaki przeprowadziła TV Trwam z wdową po owym generale.

Problem chlaństwa polskich elit jest w ogóle dużym
problemem. Karski po pijaku rozrabiał na Cyprze,
kompromitując Polskę i Polaków.

-=-

BTW tego ostatniego -- to moja zemsta. :) On i jego świeżo
poślubiona wówczas małżonka proponowali, aby mnie spić tak,
abym zaliczył wypadek samochodowy... Ja naprawdę nie pije
alkoholu? Żartować nie można? ;) Zanim weselne służby pojęły,
kim jestem, wypiłem dwa kieliszki szampana. :) Inni wypili
po jednym, ja wiedziałem, że to moja ostatnia szansa na łyk. ;)

Ale zanim odjechałem, wytrzeźwiałem? Może tak, może nie.
Wtedy tak. Kiedyś też ,,lubiałem wypić'' i jeżdżenie po
,,jednym'' nie było mi wówczas obce. Nigdy tak starannie
nie stosowałem się do przepisów ruchu drogowego, jak
wtedy, gdy byłem ,,na cyku''.

Tamtego dnia (dnia ślubu Karskiego) od wypicia minęło
wiele godzin, ale bywało, że jechałem niemal natychmiast
po dwóch kieliszkach wina.

-=-

A kiedy uznano, że jechałem po pijaku? Gdy byłem trzeźwy od
paru lat. :) Dlaczego tak uznano? ,,Pachniałem''? -- nie.
Zataczałem się? -- nie. Ale jakoś tak wówczas uznano. ;)

Powód wówczas był. Dziś już tego powodu nie ma.
Nie ma, bo nie pozwala na to mój kręgosłup. :)
Pozdrawiam kogo trzeba :) -- należało korzystać,
gdy byłem zdrowy i głodny, czyli paręnaście lat temu.

Wtedy, gdy dopatrzono się we mnie alkoholu, zamierzano
wyświadczyć mi łaskę milczenia w zamian za drobną przysługę. :)
Pech chciał, że ja wsiadłem do samochodu ,,po dwóch''
(kieliszkach szampana, nie wódki -- wódki prawie
nie piłem w swoim życiu wcale) dopiero dnia
następnego, zatem intryga spaliła na panewce...

Data: 2014-03-25 21:32:44
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
em pisze:
[...]

Swego czasu podobno nadawała się stacja Neste, gdzie teoretycznie można
było sobie nakapać 0,01 PLN (choć wymagało sporej ekwilibrystyki przy
pompie...)

--
MiCHA

Data: 2014-03-25 22:09:17
Autor: RobertS
[...]

przecież zgodnie z jakimiś tam przepisami nie można nalać mniej niż 2dm3 = 2 litry, a jak wygląda praktyka?

nigdy nie tankowałem za mniej niż 10 zł...

RobertS

Data: 2014-03-26 10:58:02
Autor: Pete
W dniu 2014-03-25 22:09, RobertS pisze:

[...]

Nie tyle nie można, ile atestowaną dokładność odmierzania osiąga dla objętości > 2litry.

--
Petye

Data: 2014-03-25 22:15:15
Autor: MarekZ
UĹźytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lgsp4p$7p9$2@srv.chmurka.net...

Swego czasu podobno nadawała się stacja Neste, gdzie teoretycznie można
było sobie nakapać 0,01 PLN (choć wymagało sporej ekwilibrystyki przy
pompie...)

To trochę legenda miejska. Praktykowałem to na różnych rodzajach dystrybutorów Neste. Z zera licznik przeskakiwał od razu na 0,03 zł.

No chyba, że jakiś błąd się dało wygenerować, że wyskakiwało 0,01 zł.

Data: 2014-03-25 22:38:26
Autor: RobertS
[...]

ale 0,03 to i tak mistrzostwo świata, mam blisko więc spróbuję ;-)

RobertS

Data: 2014-03-25 23:34:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najniższe możliwe transakcje kartą

"Przemyslaw Kwiatkowski" lgsp4p$7p9$2@srv.chmurka.net

Swego czasu podobno nadawała się stacja Neste, gdzie teoretycznie można
było sobie nakapać 0,01 PLN (choć wymagało sporej ekwilibrystyki przy pompie...)

Fakt -- zwłaszcza w Internecie. ;)
[nie każdy ma odblokowane porty paliwowe]

"em" 585c1664-5c86-47f9-8bfb-3c995a6b406f@googlegroups.com

Data: 2014-03-26 00:12:33
Autor: em
Najniższe możliwe transakcje kartą
Z tankowaniem za grosze niezły pomysł.
Niestety, Neste, po przejęciu przez Shella, przerabiane są na "zwykłe" stacje.

Data: 2014-03-26 08:17:12
Autor: RobertS
W dniu 2014-03-26 08:12, em pisze:
Z tankowaniem za grosze niezły pomysł.
Niestety, Neste, po przejęciu przez Shella, przerabiane są na "zwykłe" stacje.

to wiadomo, ale nie wszystkie zostaly przejęte, nie wszędzie są warunki, aby zwykłą stację otworzyć, niestety cenowo to już nie to co kiedyś

RobertS

Data: 2014-03-26 16:20:23
Autor: knrdz
em pisze:
[...]

https://www.humblebundle.com/
i/lub https://www.humblebundle.com/weekly

Prawie zawsze "coś" jest, można płacić o $0.01.

Data: 2014-03-27 23:10:40
Autor: xbartx
W dniu 23.03.2014 09:54, em pisze:
[...]

Dotacje np. na libre office. Jest dużo różnych walut i można coś egzotycznego wymyślić co wyjdzie grubo poniżej 1 zł.

https://donate.libreoffice.org/

Xenocide

Data: 2014-03-28 04:17:04
Autor: woobe
Najniższe możliwe transakcje kartą

 Zasilenie telefonu - od 5 PLN.

Możesz kupić za 1 zł na Allegro zasilenie do jakiegoś serwisu typu rapidshare i zapłacić kartą.

Data: 2014-03-28 04:30:34
Autor: Kris
W dniu piątek, 28 marca 2014 12:17:04 UTC+1 użytkownik woobe napisał:

Możesz kupić za 1 zł na Allegro zasilenie do jakiegoś serwisu typu rapidshare i >zapłacić kartą.

To już lepiej nadpłacić rachunek Allegro. 1,01zł min kwota a nadpłatę można odzyskać lub przeksięgują na poczet przyszłych prowizji.

Data: 2014-03-28 05:10:42
Autor: zarząd komplementariusza
Najniższe możliwe transakcje kartą
To już lepiej nadpłacić rachunek Allegro. 1,01zł min kwota a nadpłatę można odzyskać lub przeksięgują na poczet przyszłych prowizji.

zdecydowanie najlepszy sposób. Podpowiem że można założyć nowe konto na allegro, zatwierdzić je przelewem. Następnie narobić nadpłaty i zażądać zwrotu. Będzie prowizja ok. 3%. Koszt np. 120 transakcji (tyle żada np. Multi) nie przekroczy 4zł.

Data: 2014-03-28 05:14:20
Autor: Kris
W dniu piątek, 28 marca 2014 13:10:42 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
[...]

Koszt kosztem ale mnie ciekawi po kiego trzymać karte której się nie używa. Zamiast tracić czas na klikanie 120 "fikcyjnych" transakcji lepiej wypowiedzieć ta karte i do widzenia. Tak ja uważam ale ja truskawki cukrem;)

Data: 2014-03-28 06:11:02
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu piątek, 28 marca 2014 13:14:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Koszt kosztem ale mnie ciekawi po kiego trzymać karte której się nie używa. Zamiast tracić czas na klikanie 120 "fikcyjnych" transakcji lepiej wypowiedzieć ta karte i do widzenia. Tak ja uważam ale ja truskawki cukrem;)

niektórzy trzymają te karty "na wszelki wypadek", innych skusiło ubezpieczenie, ile ludzi tyle przypadków...

Data: 2014-03-28 07:18:38
Autor: Kris
W dniu piątek, 28 marca 2014 14:11:02 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
niektórzy trzymają te karty "na wszelki wypadek", innych skusiło ubezpieczenie, >ile ludzi tyle przypadków...
Ktoś tam wyżej pisze że 120operacji trzeba wyklikac.
To trochę klikania po 1,01zł. Ile dzięki temu się zaoszczędzi?
Bo np. dla 50 czy 100zł to by mi się nie chciało 120 razy klikac allegro po 1,01zł.
Więc skoro trzymam karte na wszelki wypadek czy dla ubezpieczenia a nie używam jej zgodnie z przeznaczeniem albo wliczam w koszty opłate roczna czy jakąś tam i kalkuluje czy mi się to opłaca czy nie.

Data: 2014-03-28 08:25:48
Autor: mmokrzycki
W dniu piątek, 28 marca 2014 16:18:38 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
To trochę klikania po 1,01zł. Ile dzięki temu się zaoszczędzi?

Np. 600 zł.

Data: 2014-03-28 08:44:42
Autor: zarząd komplementariusza
Najniższe możliwe transakcje kartą
> To trochę klikania po 1,01zł. Ile dzięki temu się zaoszczędzi?
Np. 600 zł.

dodajmy że oferta Multibanku jest tak skonstruowana aby zachęcić do częstego płacenia małych i średnich kwot kartą. Ktoś woli płacić raz w miesiącu ale dużą kwotę, a jednocześnie nie łapie się na zwolnienie z powodu obrotów, więc "doklika" sobie 108 transakcji i ma zwolnienie z opłaty 600zł. Na to klikanie wykorzysta czas gdy np. leży przeziębiony w łóżku albo nudzi się przy klawiaturze czekając na super ważnego emaila od kluczowego klienta. Zamiast pić kolejną kawę i zagryzać kolejnym ciastkiem (podwyższając poziom ciśnienia i poziom cukru we krwi) zrobi coś, co pozwoli mu uniknąć opłaty bankowej.

Data: 2014-03-28 13:21:33
Autor: Kris
W dniu piątek, 28 marca 2014 16:44:42 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
Ktoś woli płacić raz w miesiącu ale dużą kwotę,
....powinien znależc Sobie karte odpowiednia do swoich preferencji. Po co płacąc raz w miesiącu dużą kwotę brać karte optymalna do małych płatności w dużych ilościach?

Najniższe możliwe transakcje kartą