Najniższe możliwe transakcje kartą

Data: 2014-03-28 04:17:04
Autor: woobe
Najniższe możliwe transakcje kartą

 Zasilenie telefonu - od 5 PLN.

Możesz kupić za 1 zł na Allegro zasilenie do jakiegoś serwisu typu rapidshare i zapłacić kartą.

Data: 2014-03-28 04:30:34
Autor: Kris
W dniu piątek, 28 marca 2014 12:17:04 UTC+1 użytkownik woobe napisał:

Możesz kupić za 1 zł na Allegro zasilenie do jakiegoś serwisu typu rapidshare i >zapłacić kartą.

To już lepiej nadpłacić rachunek Allegro. 1,01zł min kwota a nadpłatę można odzyskać lub przeksięgują na poczet przyszłych prowizji.

Data: 2014-03-28 05:10:42
Autor: zarząd komplementariusza
Najniższe możliwe transakcje kartą
To już lepiej nadpłacić rachunek Allegro. 1,01zł min kwota a nadpłatę można odzyskać lub przeksięgują na poczet przyszłych prowizji.

zdecydowanie najlepszy sposób. Podpowiem że można założyć nowe konto na allegro, zatwierdzić je przelewem. Następnie narobić nadpłaty i zażądać zwrotu. Będzie prowizja ok. 3%. Koszt np. 120 transakcji (tyle żada np. Multi) nie przekroczy 4zł.

Data: 2014-03-28 05:14:20
Autor: Kris
W dniu piątek, 28 marca 2014 13:10:42 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
[...]

Koszt kosztem ale mnie ciekawi po kiego trzymać karte której się nie używa. Zamiast tracić czas na klikanie 120 "fikcyjnych" transakcji lepiej wypowiedzieć ta karte i do widzenia. Tak ja uważam ale ja truskawki cukrem;)

Data: 2014-03-28 06:11:02
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu piątek, 28 marca 2014 13:14:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Koszt kosztem ale mnie ciekawi po kiego trzymać karte której się nie używa. Zamiast tracić czas na klikanie 120 "fikcyjnych" transakcji lepiej wypowiedzieć ta karte i do widzenia. Tak ja uważam ale ja truskawki cukrem;)

niektórzy trzymają te karty "na wszelki wypadek", innych skusiło ubezpieczenie, ile ludzi tyle przypadków...

Data: 2014-03-28 07:18:38
Autor: Kris
W dniu piątek, 28 marca 2014 14:11:02 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
niektórzy trzymają te karty "na wszelki wypadek", innych skusiło ubezpieczenie, >ile ludzi tyle przypadków...
Ktoś tam wyżej pisze że 120operacji trzeba wyklikac.
To trochę klikania po 1,01zł. Ile dzięki temu się zaoszczędzi?
Bo np. dla 50 czy 100zł to by mi się nie chciało 120 razy klikac allegro po 1,01zł.
Więc skoro trzymam karte na wszelki wypadek czy dla ubezpieczenia a nie używam jej zgodnie z przeznaczeniem albo wliczam w koszty opłate roczna czy jakąś tam i kalkuluje czy mi się to opłaca czy nie.

Data: 2014-03-28 08:25:48
Autor: mmokrzycki
W dniu piątek, 28 marca 2014 16:18:38 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
To trochę klikania po 1,01zł. Ile dzięki temu się zaoszczędzi?

Np. 600 zł.

Data: 2014-03-28 08:44:42
Autor: zarząd komplementariusza
Najniższe możliwe transakcje kartą
> To trochę klikania po 1,01zł. Ile dzięki temu się zaoszczędzi?
Np. 600 zł.

dodajmy że oferta Multibanku jest tak skonstruowana aby zachęcić do częstego płacenia małych i średnich kwot kartą. Ktoś woli płacić raz w miesiącu ale dużą kwotę, a jednocześnie nie łapie się na zwolnienie z powodu obrotów, więc "doklika" sobie 108 transakcji i ma zwolnienie z opłaty 600zł. Na to klikanie wykorzysta czas gdy np. leży przeziębiony w łóżku albo nudzi się przy klawiaturze czekając na super ważnego emaila od kluczowego klienta. Zamiast pić kolejną kawę i zagryzać kolejnym ciastkiem (podwyższając poziom ciśnienia i poziom cukru we krwi) zrobi coś, co pozwoli mu uniknąć opłaty bankowej.

Data: 2014-03-28 13:21:33
Autor: Kris
W dniu piątek, 28 marca 2014 16:44:42 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
Ktoś woli płacić raz w miesiącu ale dużą kwotę,
....powinien znależc Sobie karte odpowiednia do swoich preferencji. Po co płacąc raz w miesiącu dużą kwotę brać karte optymalna do małych płatności w dużych ilościach?

Najniższe możliwe transakcje kartą