Najnormalniejsze osoby na grupie ....

Data: 2009-08-01 01:54:10
Autor: MH
Najnormalniejsze osoby na grupie ....
Baca , Aldona i Bekon ... Fakt , Aldona w prowokacjach czasami przegina pałę ...
Bez urazy ... , jest jeszcze kilka osób , których poglądy nie są mi "po drodze" ,
ale można z nimi dyskutować. Czasami jest na ostro.. Np. , Raffaelo , Pietrek pzd.

Ważne  , że da się dyskutować , czasami powadzić .. Jest niestety trochę fanatyków.
Nic do nich nie dociera.. Lech Kapfscynfski (pfserasam ze sfepleniem , ale
wyrfhałem fzhemba) jefst ponofć najlepfsym prezydfentem Pfolscki.

I tyle ,

MH --

Data: 2009-08-01 02:02:47
Autor: Slawomir Stoff

--

    mente captus -> logizman

    ar

Data: 2009-08-01 03:18:43
Autor: MH
Najnormalniejsze osoby na grupie ....

    mente captus -> logizman

Tak to wygląda przy braku argumentów. Chcesz się popisać znajomością Łaciny ??
I sądzisz  , że znajdziesz WYBUCH POKLASKU na grupie ?! Podobnież , mógłbym powiedzieć , że cierpisz na "penis pectoris" .. Taak , wiem
,że nie masz pojęcia co to znaczy !! A może łatwo "wygooglasz" ??!!

MH

P.S. Zaryzykuję twierdzenie : JESTEŚ KATOLIKIEM..  Mylę się ?!

Data: 2009-08-01 03:30:43
Autor: Slawomir Stoff

"MH" <logiznam2@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:0560.000009c5.4a7397f3newsgate.onet.pl...

[...]

    http://www.youtube.com/watch?v=xb5qL6_OlXA&NR=1

    ar

Data: 2009-08-01 04:56:30
Autor: MH
Najnormalniejsze osoby na grupie ....

    http://www.youtube.com/watch?v=xb5qL6_OlXA&NR=1

Hehe , chcesz mnie do "złotówy" przyrównać ?? Wpadnij jeszcze raz na FIZYKĘ ,
zdejmij mohera , a następnie wyartyukuj z siebie coś , co może być przedmiotem
dyskusji. Na FIZYCE pieprzysz Waść o pedofilach , na POLITYCE 'puszczasz' Waść
filmy o "taryfiarzach" ... Takie są fakty , pozostawiam to bez komentarza ....

MH

P.S. A skoro Waść zaglądasz na FIZYKĘ , to mógłbym grzecznie prosić o jakąś
sugestię dotyczącą poruszonego problemu ?? --

Data: 2009-08-01 11:06:27
Autor: awe
Najnormalniejsze osoby na grupie ....

   http://www.youtube.com/watch?v=xb5qL6_OlXA&NR=1