Najnowsza historia Polski dla opornych

Data: 2011-11-18 21:54:22
Autor: grzessiek
Najnowsza historia Polski dla opornych
Początek lat 80 to sukces prawdziwej Solidarności i apogeum oporu Polaków wobec komunistów. To pokaz siły i determinacji umęczonego społeczeństwa, którego władze dłużej ignorować nie mogły.

Problem nabrzmiewał i trzeba go było jakoś rozwiązać.

Stan wojenny wprowadzony w latach 81-83 ubiegłego wieku to czas, w którym komuniści w Polsce po pierwsze, spacyfikowali niebezpieczną opozycję, a po drugie, mając ją w internowaniu i pod pełną kontrolą, intensywnie selekcjonują przyszłą elitę nowej Polski. Tak, tu mowa o michniku, bolku, mazowieckim i innych.

Konkluzja

Pierwsza Solidarność to jest zupełnie coś innego niż ta druga, której kierownictwo składało się już wyłącznie z ludzi kontrolowanych przez komunistów. Ludzi układających się w naszym imieniu przy "okrągłym stole" i tworzących elitę III RP, którą cieszymy się do dzisiaj.

g.

Data: 2011-11-19 16:42:01
Autor: jrr
Najnowsza historia Polski dla opornych
On 18 Lis, 21:54, grzessiek <grzessss...@poczta.onet.pl> wrote:
Pocz±tek lat 80 to sukces prawdziwej Solidarno¶ci i apogeum oporu
Polaków wobec komunistów. To pokaz si³y i determinacji umêczonego
spo³eczeñstwa, którego w³adze d³u¿ej ignorowaæ nie mog³y.

Pan widzê, bardzo uczony

Problem nabrzmiewa³ i trzeba go by³o jako¶ rozwi±zaæ.

Stan wojenny wprowadzony w latach 81-83 ubieg³ego wieku to czas, w
którym komuni¶ci w Polsce po pierwsze,

ile ma pan lat?

 spacyfikowali niebezpieczn±
opozycjê, a po drugie, maj±c j± w internowaniu i pod pe³n± kontrol±,
intensywnie selekcjonuj± przysz³± elitê nowej Polski. Tak, tu mowa o
michniku, bolku, mazowieckim i innych.

Konkluzja

Pierwsza Solidarno¶æ to jest zupe³nie co¶ innego ni¿ ta druga, której
kierownictwo sk³ada³o siê ju¿ wy³±cznie z ludzi kontrolowanych przez
komunistów. Ludzi uk³adaj±cych siê w naszym imieniu przy "okr±g³ym
stole" i tworz±cych elitê III RP, któr± cieszymy siê do dzisiaj..

g.

Data: 2011-11-23 19:29:43
Autor: grzessiek
Najnowsza historia Polski dla opornych
W dniu 20.11.2011 12:20, jadrys pisze:

Przykłady proszę.

Skąd wzięła się legitymizacja osób reprezentujących Polaków przy Okrągłym Stole?

g.

Data: 2011-11-23 14:09:52
Autor: jrr
On 23 Lis, 19:29, grzessiek <grzessss...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 20.11.2011 12:20, jadrys pisze:

> Przyk³ady proszê.

Sk±d wziê³a siê legitymizacja osób reprezentuj±cych Polaków przy
Okr±g³ym Stole?

Doprawdy nie wiem, kogo i do czego chcesz przekonaæ. Jedni i drudzy
dobrze wiedz±, na czym III RP p³ywa. To jest spór o wartosci, a nie o
fakty. Ty nie lubisz czerwonych, oni czarnych. Kto ma racjê?

pzdr
jb

g.

Data: 2011-11-23 20:12:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-23 19:29, grzessiek pisze:
W dniu 20.11.2011 12:20, jadrys pisze:

Przykłady proszę.

Skąd wzięła się legitymizacja osób reprezentujących Polaków przy Okrągłym Stole?

g.

Przecież przy tym "okrągłym stole" nie zasiadał nikt inny jak cały aktyw "Solidarności"! Ci ludzie co od początku siali ferment i dywersję w kraju!

Data: 2011-11-23 14:00:35
Autor: jrr
On 23 Lis, 20:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Sk±d wziê³a siê legitymizacja osób reprezentuj±cych Polaków przy
> Okr±g³ym Stole?

> g.

Przecie¿ przy tym "okr±g³ym stole" nie zasiada³ nikt inny jak ca³y aktyw
"Solidarno¶ci"! Ci ludzie co od pocz±tku siali ferment i dywersjê w kraju!

W jakim kraju? Masz na mysli ten czerwony chlew zwany peerelem?

--
Kapitalizm jest chorob±

Wyglada na to, ¿e nie wyszed³ towarzyszom ani socjalizm, ani
kapitalizm.
Z Marksa pozosta³ im tylko kapita³.
jb

 (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-11-23 23:10:51
Autor: kefirh
W dniu 2011-11-23 23:00, jrr pisze:
On 23 Lis, 20:12, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
[...]
Wyglada na to, ¿e nie wyszed³ towarzyszom ani socjalizm, ani
kapitalizm.

Ale go¶cie wiedz± dobrze jak wype³niaæ ekonomicznie masowe groby.

k.

Data: 2011-11-24 09:55:22
Autor: jadrys
Najnowsza historia Polski dla opornych
W dniu 2011-11-23 23:00, jrr pisze:

[...]

Naucz się formatować wiadomości zanim zabierzesz głos na forum.

Data: 2011-11-24 15:43:32
Autor: jrr
On 24 Lis, 09:55, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-11-23 23:00, jrr pisze:

> [...]

Nie denerwuj siê tak jadrysku

Naucz siê formatowaæ wiadomo¶ci zanim zabierzesz g³os na forum.

nic wiêcej nie powiesz?
jb

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-11-25 15:53:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-25 00:43, jrr pisze:
On 24 Lis, 09:55, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
W dniu 2011-11-23 23:00, jrr pisze:

[...]
Nie denerwuj siÄ™ tak jadrysku

Wiśta wio, łatwo powiedzieć, ale jak tu się nie denerwować?

Naucz się formatować wiadomości zanim zabierzesz głos na forum.

nic więcej nie powiesz?
jb

Powiem, nie jestem tu na grupie dla czytania jakichś opasłych, rozległych postów, zwłaszcza gdy to są cytaty. Ty robisz tak że ukrywasz linijkę swojego tekstu w odpowiedzi na konkretną sprawę w całym cytowanym tekście.
Swoje odpowiedzi zostawia się na końcu!.

Data: 2011-11-25 09:26:53
Autor: jrr
On 25 Lis, 15:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Nie denerwuj siê tak jadrysku

Wi¶ta wio, ³atwo powiedzieæ, ale jak tu siê nie denerwowaæ?

> nic wiêcej nie powiesz?
> jb

Powiem, nie jestem tu na grupie dla czytania jakich¶ opas³ych,
rozleg³ych postów, zw³aszcza gdy to s± cytaty. Ty robisz tak ¿e ukrywasz
linijkê swojego tekstu

Co¶ ci siê pokrêci³o. Po co mia³bym ukrywaæ w³asny tekst?
To ty ukry³e¶ moj± odpowied¼ zastêpuj±c j± trzema kropkami w nawiasie
kwadratowym.
Bo je¶li nie ty, to mo¿e krasnoludki na serwerach?

 w odpowiedzi na konkretn± sprawê w ca³ym
cytowanym tek¶cie.
Swoje odpowiedzi zostawia siê na koñcu!.

W³asne odpowiedzi czêsto wk³adam do tekstu, co i ty czynisz.
Na koñcu zwyk³em sie podpisywaæ (czego o tobie ju¿ nie mozna
powiedzieæ).
jb

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-11-25 19:43:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-25 18:26, jrr pisze:
[...]

linijkÄ™ swojego tekstu
Coś ci się pokręciło. Po co miałbym ukrywać własny tekst?
To ty ukryłeś moją odpowiedź zastępując ją trzema kropkami w nawiasie
kwadratowym.
Bo jeśli nie ty, to może krasnoludki na serwerach?

  w odpowiedzi na konkretnÄ… sprawÄ™ w caÅ‚ym

Nic się nie pokręciło, - ja muszę ten twój tekst szukać w litanii szajsu na który czytanie nie mam najmniejszej ochoty.

cytowanym tekście.
Swoje odpowiedzi zostawia się na końcu!.

Własne odpowiedzi często wkładam do tekstu, co i ty czynisz.
Na końcu zwykłem sie podpisywać (czego o tobie już nie mozna
powiedzieć).
jb

Tu nie chodzi o typowy dialog i odpowiedzi na poszczególne punkty, a o to że ty zazwyczaj odpowiadasz na jeden punkt gdzieś w środku postu jednym zdaniem, a pozostałą litanię łącznie z sygnaturą zostawiasz.

Data: 2011-11-25 13:54:49
Autor: jrr
On 25 Lis, 19:43, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> kwadratowym.
> Bo je¶li nie ty, to mo¿e krasnoludki na serwerach?

>   w odpowiedzi na konkretn± sprawê w ca³ym

Nic siê nie pokrêci³o, - ja muszê ten twój tekst szukaæ w litanii szajsu
> [...]

> powiedzieæ).
> jb

Tu nie chodzi o typowy dialog i odpowiedzi na poszczególne punkty, a o
to ¿e ty zazwyczaj odpowiadasz na jeden punkt gdzie¶ w ¶rodku postu
jednym zdaniem, a pozosta³± litaniê ³±cznie z sygnatur± zostawiasz.

A! Chcesz, ¿ebym obcina³ ogon?
¯eczywi¶cie zapomnia³em.
jb

Data: 2011-11-26 05:18:50
Autor: stevep
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia 25-11-2011 o 22:54:49 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³(a):

> [...]

to ¿e ty zazwyczaj odpowiadasz na jeden punkt gdzie¶ w ¶rodku postu
jednym zdaniem, a pozosta³± litaniê ³±cznie z sygnatur± zostawiasz.

Nie obcinaj zjedz.  :D

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-26 07:46:57
Autor: jrr
On 26 Lis, 05:18, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 25-11-2011 o 22:54:49 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa³(a):

> A! Chcesz, ¿ebym obcina³ ogon?
> ¯eczywi¶cie zapomnia³em.
> jb

Nie obcinaj zjedz.  :D

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Jak zwykle macie racjê Piszczyk
--
kolektyw

Data: 2011-11-27 05:15:26
Autor: stevep
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia 26-11-2011 o 16:46:57 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³(a):

On 26 Lis, 05:18, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> A! Chcesz, ¿ebym obcina³ ogon?
> ¯eczywi¶cie zapomnia³em.
> jb

Nie obcinaj zjedz.  :D

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Jak zwykle macie racjê Piszczyk
--
kolektyw

Spadaj matole.

Data: 2011-11-26 15:51:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-25 22:54, jrr pisze:

Tu nie chodzi o typowy dialog i odpowiedzi na poszczególne punkty, a o
to że ty zazwyczaj odpowiadasz na jeden punkt gdzieś w środku postu
jednym zdaniem, a pozostałą litanię łącznie z sygnaturą zostawiasz.

A! Chcesz, żebym obcinał ogon?
Żeczywiście zapomniałem.
jb

Oczywiście że o to, tak żeby twojej odpowiedzi nie trzeba było szukać kręceniem rolką myszy przez minutę. .

Data: 2011-11-25 09:32:30
Autor: jrr
Najnowsza historia Polski dla opornych
On 25 Lis, 15:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Nie denerwuj siê tak jadrysku

Wi¶ta wio, ³atwo powiedzieæ, ale jak tu siê nie denerwowaæ?

A pewnie, gdy siê ma za sob± dziesi±tki lat totalitarnego chlewa.
Za¶piewam ci co¶:

Deszcze niespokojne
Potarga³y sad
A my w tym burdelu
Siedemdziesi±t lat

Mimo wszystko pogody ducha ¿yczê.
jb

> nic wiêcej nie powiesz?
> jb

Powiem, nie jestem tu na grupie dla czytania jakich¶ opas³ych,
rozleg³ych postów, zw³aszcza gdy to s± cytaty. Ty robisz tak ¿e ukrywasz
linijkê swojego tekstu w odpowiedzi na konkretn± sprawê w ca³ym

Data: 2011-11-25 19:44:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-25 18:32, jrr pisze:
[...]

A pewnie, gdy siÄ™ ma za sobÄ… dziesiÄ…tki lat totalitarnego chlewa.
Zaśpiewam ci coś:

Deszcze niespokojne
Potargały sad
A my w tym burdelu
SiedemdziesiÄ…t lat

Mimo wszystko pogody ducha życzę.
jb

[...]

Dosyć, jeszcze jeden taki format i lądujesz w śmietniku.. Nie mam ochoty wdawać się w polemiki z analfabetą.

Data: 2011-11-25 13:58:51
Autor: jrr
On 25 Lis, 19:44, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> A pewnie, gdy siê ma za sob± dziesi±tki lat totalitarnego chlewa.
> [...]

Dosyæ,

Aj waj!

 jeszcze jeden taki format

jaki znów 'format'?

 i l±dujesz w ¶mietniku.. Nie mam ochoty
wdawaæ siê w polemiki z analfabet±.

£aski bez
jb

Data: 2011-11-26 05:17:59
Autor: stevep
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia 25-11-2011 o 19:44:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Dosyæ, jeszcze jeden taki format i l±dujesz w ¶mietniku.. Nie mam ochoty  wdawaæ siê w polemiki z analfabet±.

Nie strasz, nie strasz bo ....

Data: 2011-11-23 20:22:36
Autor: grzessiek
W dniu 23.11.2011 20:12, jadrys pisze:
Przecież przy tym "okrągłym stole" nie zasiadał nikt inny jak cały aktyw
"Solidarności"! Ci ludzie co od początku siali ferment i dywersję w kraju

kto reprezentował ten aktyw Solidarności? np. Pan Geremek?
g.

Data: 2011-11-23 21:41:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-23 20:22, grzessiek pisze:
[...]

Solidarność reprezentował Wałęsa, Bujak itd. Geremek formalnie nie należał do Solidarności, choć pełnił w niej określone funkcje.

Data: 2011-11-23 21:50:39
Autor: grzessiek
W dniu 23.11.2011 21:41, jadrys pisze:
Geremek formalnie nie należał do Solidarności, choć pełnił w niej
określone funkcje.

miodzio.
g.

Data: 2011-11-24 09:55:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-23 21:50, grzessiek pisze:
W dniu 23.11.2011 21:41, jadrys pisze:
Geremek formalnie nie należał do Solidarności, choć pełnił w niej
określone funkcje.

miodzio.
g.

Co miodzio? Parę razy był przewodniczącym delegacji z ramienia "S" i to wszystko.

Data: 2011-11-24 15:02:44
Autor: stevep
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia 23-11-2011 o 20:22:36 grzessiek <grzessssiek@poczta.onet.pl>  napisa³(a):

W dniu 23.11.2011 20:12, jadrys pisze:
Przecie¿ przy tym "okr±g³ym stole" nie zasiada³ nikt inny jak ca³y aktyw
"Solidarno¶ci"! Ci ludzie co od pocz±tku siali ferment i dywersjê w  kraju

kto reprezentowa³ ten aktyw Solidarno¶ci? np. Pan Geremek?
g.

Np pan Kaczyñski.

Data: 2011-11-24 15:45:45
Autor: jrr
Najnowsza historia Polski dla opornych
On 24 Lis, 15:02, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 23-11-2011 o 20:22:36 grzessiek <grzessss...@poczta.onet.pl>
napisa³(a):

> kto reprezentowa³ ten aktyw Solidarno¶ci? np. Pan Geremek?
> g.

Np pan Kaczyñski.

--
stevep

Jak zwykle macie racjê Piszczyk.
Na pohybel Kaczorowi!
--
Kolektyw

U¿ywam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-23 19:42:30
Autor: Obserwator
Najnowsza historia Polski dla opornych

masz racje. Krotko i wezlowato. --

Data: 2011-11-24 06:19:57
Autor: Kubus Puchatek
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:42:30 +0000 (UTC), Obserwator napisa³(a):

masz racje. Krotko i wezlowato.

No.

--
Wys³any 2011-11-24 06:19:50.

Data: 2011-11-23 20:33:26
Autor: u2
[...]

Bzdura, to byla rozgrywka wrazej razwietki, aby obalic Gierka i
Jaroszewicza. Wystarczy przypomniec jak bylo w latach 80-tych ub. wieku.

Data: 2011-11-23 14:15:13
Autor: jrr
On 23 Lis, 20:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> spo³eczeñstwa, którego w³adze d³u¿ej ignorowaæ nie mog³y.

Bzdura, to byla rozgrywka wrazej razwietki, aby obalic Gierka i

Odwo³anie ekipy Gierka by³o pierwszym krokiem w kierunku stanu
wojennego. Co by o Gierku nie mówiæ, nie potrafi³ wys³ac na ludzi
czo³gów.    Pa³owa³, od warcho³ów wyzywa³, lecz na ¿adne miasto nie
wys³a³ wojska.
A kto go 'odwo³a³'? A kto rzadzi Polska do dzi¶, jesli nie ludowo-
wojskowa (dez)informacja?

jb

Wystarczy przypomniec jak bylo w latach 80-tych ub.wieku.

Data: 2011-11-23 20:35:37
Autor: grzessiek
W dniu 23.11.2011 20:33, u2 pisze:
Wystarczy przypomniec jak bylo w latach 80-tych ub. wieku.

No to dawaj chłopaku.
g.

Data: 2011-11-23 20:45:22
Autor: u2
W dniu 2011-11-23 20:35, grzessiek pisze:
W dniu 23.11.2011 20:33, u2 pisze:
Wystarczy przypomniec jak bylo w latach 80-tych ub. wieku.

No to dawaj ch³opaku.
g.

Chlopak - dziewczyna - normalna rodzina. Z pedalami takimi jak ty sie
nie zadaje :)

Data: 2011-11-24 06:19:46
Autor: Kubus Puchatek
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:45:22 +0100, u2 napisa³(a):

[...]

Co ty powiesz? Mam podaæ tu link z waszym zdjeciem?

--
Wys³any 2011-11-24 06:19:42.

Data: 2011-11-24 15:12:29
Autor: stevep
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia 23-11-2011 o 20:45:22 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

Hmm, masz w³asne grono peda³ów, czy robisz za ciotê?  :D

Data: 2011-11-24 15:49:44
Autor: jrr
On 24 Lis, 15:12, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 23-11-2011 o 20:45:22 u2 <u...@o2.pl> napisa³(a):

> Chlopak - dziewczyna - normalna rodzina. Z pedalami takimi jak ty sie
> nie zadaje :)

Hmm, masz w³asne grono peda³ów, czy robisz za ciotê?  :D

a powiedzcie Piszczyk, czym ró¿ni siê grono peda³ów od cioty?
--
kolektyw

Data: 2011-11-25 04:52:33
Autor: stevep
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia 25-11-2011 o 00:49:44 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³(a):

> [...]

Hmm, masz w³asne grono peda³ów, czy robisz za ciotê?  :D

a powiedzcie Piszczyk, czym ró¿ni siê grono peda³ów od cioty?

Podobnie jak ty niczym nie ró¿nisz siê od cioty.

Data: 2011-11-25 14:08:33
Autor: jrr
On 25 Lis, 04:52, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 25-11-2011 o 00:49:44 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa³(a):

> a powiedzcie Piszczyk, czym ró¿ni siê grono peda³ów od cioty?
> --
> kolektyw

Podobnie jak ty niczym nie ró¿nisz siê od cioty.

Za to ty Pietrzykowski wyró¿niasz sie na tej li¶cie mêskim polotem :-
DDD

jb

--
stevep
U¿ywam klienta dawaj±c od ty³u :DDD

Data: 2011-11-26 05:29:10
Autor: stevep
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia 25-11-2011 o 23:08:33 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³(a):

> [...]

Podobnie jak ty niczym nie ró¿nisz siê od cioty.

Za to ty Pietrzykowski wyró¿niasz sie na tej li¶cie mêskim polotem :-

Zdecydowanie nie naby³em go jak ty w obcowaniu z têpymi ³ysolami.

Data: 2011-11-26 07:46:53
Autor: jrr
On 26 Lis, 05:29, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 25-11-2011 o 23:08:33 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa³(a):

> Za to ty Pietrzykowski wyró¿niasz sie na tej li¶cie mêskim polotem :-
> DDD

> jb

Zdecydowanie nie naby³em go jak ty w obcowaniu z têpymi ³ysolami.

Gratulujê Piszczyk!
 jednak musicie uwa¿aæ na AIDS

--
kolektyw

Data: 2011-11-27 05:17:38
Autor: stevep
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia 26-11-2011 o 16:46:53 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³(a):

> [...]

> DDD

> jb

Zdecydowanie nie naby³em go jak ty w obcowaniu z têpymi ³ysolami.

Bêdê ciê omijal z daleka.  :D

Data: 2011-11-26 22:23:26
Autor: jrr
On 27 Lis, 05:17, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 26-11-2011 o 16:46:53 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa³(a):

> Gratulujê Piszczyk!
>  jednak musicie uwa¿aæ na AIDS

> --
> kolektyw

Bêdê ciê omijal z daleka.  :D

To nic wam nie da Piszczyk
ka¿da kurwa powinna siê szczepiæ
--
Kolektyw

Data: 2011-11-27 15:36:02
Autor: stevep
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia 27-11-2011 o 07:23:26 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³(a):

On 27 Lis, 05:17, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

To siê zaszczep debilu.

Data: 2011-12-01 05:08:17
Autor: jrr
On 27 Lis, 15:36, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 27-11-2011 o 07:23:26 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa³(a):

> To nic wam nie da Piszczyk
> ka¿da kurwa powinna siê szczepiæ
> --
> Kolektyw

To siê zaszczep debilu.

Debilem jest ten, kto pluje pod w³asn± sygnatur±.
zdrówko!

Data: 2011-11-26 09:24:22
Autor: Antenka
On 23 Lis, 20:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Chlopak - dziewczyna - normalna rodzina. Z pedalami takimi jak ty sie
 nie zadaje :) <

S³usznie czynisz - pamiêtaj, ¿e ka¿dy peda³ stanowi dla ciebie
potencjalne  zagro¿enie..hihihi :-o)

Antenka

Data: 2011-11-24 06:20:30
Autor: Kubus Puchatek
Najnowsza historia Polski dla opornych
Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:33:26 +0100, u2 napisa³(a):

[...]

Razwietke to ty masz w tym sko³tunionym ³bie!

--
Wys³any 2011-11-24 06:20:13.

Najnowsza historia Polski dla opornych