Najnowsza historia Polski dla opornych

Data: 2011-11-23 20:33:26
Autor: u2
Najnowsza historia Polski dla opornych
W dniu 2011-11-18 21:54, grzessiek pisze:
Początek lat 80 to sukces prawdziwej Solidarności i apogeum oporu
Polaków wobec komunistów. To pokaz siły i determinacji umęczonego
społeczeństwa, którego władze dłużej ignorować nie mogły.

Bzdura, to byla rozgrywka wrazej razwietki, aby obalic Gierka i
Jaroszewicza. Wystarczy przypomniec jak bylo w latach 80-tych ub. wieku.

Data: 2011-11-23 14:15:13
Autor: jrr
On 23 Lis, 20:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> społeczeństwa, którego władze dłużej ignorować nie mogły.

Bzdura, to byla rozgrywka wrazej razwietki, aby obalic Gierka i

Odwołanie ekipy Gierka było pierwszym krokiem w kierunku stanu
wojennego. Co by o Gierku nie mówić, nie potrafił wysłac na ludzi
czołgów.    Pałował, od warchołów wyzywał, lecz na żadne miasto nie
wysłał wojska.
A kto go 'odwołał'? A kto rzadzi Polska do dziś, jesli nie ludowo-
wojskowa (dez)informacja?

jb

Wystarczy przypomniec jak bylo w latach 80-tych ub.wieku.

Data: 2011-11-23 20:35:37
Autor: grzessiek
W dniu 23.11.2011 20:33, u2 pisze:
Wystarczy przypomniec jak bylo w latach 80-tych ub. wieku.

No to dawaj chłopaku.
g.

Data: 2011-11-23 20:45:22
Autor: u2
W dniu 2011-11-23 20:35, grzessiek pisze:
W dniu 23.11.2011 20:33, u2 pisze:
Wystarczy przypomniec jak bylo w latach 80-tych ub. wieku.

No to dawaj chłopaku.
g.

Chlopak - dziewczyna - normalna rodzina. Z pedalami takimi jak ty sie
nie zadaje :)

Data: 2011-11-24 06:19:46
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:45:22 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Co ty powiesz? Mam podać tu link z waszym zdjeciem?

--
Wysłany 2011-11-24 06:19:42.

Data: 2011-11-24 15:12:29
Autor: stevep
Dnia 23-11-2011 o 20:45:22 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Hmm, masz własne grono pedałów, czy robisz za ciotę?  :D

--
stevep

Data: 2011-11-24 15:49:44
Autor: jrr
On 24 Lis, 15:12, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 23-11-2011 o 20:45:22 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Chlopak - dziewczyna - normalna rodzina. Z pedalami takimi jak ty sie
> nie zadaje :)

Hmm, masz własne grono pedałów, czy robisz za ciotę?  :D

a powiedzcie Piszczyk, czym różni się grono pedałów od cioty?
--
kolektyw

Data: 2011-11-25 04:52:33
Autor: stevep
Dnia 25-11-2011 o 00:49:44 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Hmm, masz własne grono pedałów, czy robisz za ciotę?  :D

a powiedzcie Piszczyk, czym różni się grono pedałów od cioty?

Podobnie jak ty niczym nie różnisz się od cioty.

--
stevep

Data: 2011-11-25 14:08:33
Autor: jrr
On 25 Lis, 04:52, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 25-11-2011 o 00:49:44 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> a powiedzcie Piszczyk, czym różni się grono pedałów od cioty?
> --
> kolektyw

Podobnie jak ty niczym nie różnisz się od cioty.

Za to ty Pietrzykowski wyróżniasz sie na tej liście męskim polotem :-
DDD

jb

--
stevep
Używam klienta dawając od tyłu :DDD

Data: 2011-11-26 05:29:10
Autor: stevep
Dnia 25-11-2011 o 23:08:33 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Podobnie jak ty niczym nie różnisz się od cioty.

Za to ty Pietrzykowski wyróżniasz sie na tej liście męskim polotem :-

Zdecydowanie nie nabyłem go jak ty w obcowaniu z tępymi łysolami.

--
stevep

Data: 2011-11-26 07:46:53
Autor: jrr
On 26 Lis, 05:29, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 25-11-2011 o 23:08:33 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Za to ty Pietrzykowski wyróżniasz sie na tej liście męskim polotem :-
> DDD

> jb

Zdecydowanie nie nabyłem go jak ty w obcowaniu z tępymi łysolami.

Gratuluję Piszczyk!
 jednak musicie uważać na AIDS

--
kolektyw

Data: 2011-11-27 05:17:38
Autor: stevep
Dnia 26-11-2011 o 16:46:53 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> DDD

> jb

Zdecydowanie nie nabyłem go jak ty w obcowaniu z tępymi łysolami.

Będę cię omijal z daleka.  :D

--
stevep

Data: 2011-11-26 22:23:26
Autor: jrr
On 27 Lis, 05:17, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 26-11-2011 o 16:46:53 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Gratuluję Piszczyk!
>  jednak musicie uważać na AIDS

> --
> kolektyw

Będę cię omijal z daleka.  :D

To nic wam nie da Piszczyk
każda kurwa powinna się szczepić
--
Kolektyw

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-27 15:36:02
Autor: stevep
Dnia 27-11-2011 o 07:23:26 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 27 Lis, 05:17, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

To się zaszczep debilu.

--
stevep

Data: 2011-12-01 05:08:17
Autor: jrr
On 27 Lis, 15:36, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 27-11-2011 o 07:23:26 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> To nic wam nie da Piszczyk
> każda kurwa powinna się szczepić
> --
> Kolektyw

To się zaszczep debilu.

Debilem jest ten, kto pluje pod własną sygnaturą.
zdrówko!

Data: 2011-11-26 09:24:22
Autor: Antenka
On 23 Lis, 20:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Chlopak - dziewczyna - normalna rodzina. Z pedalami takimi jak ty sie
 nie zadaje :) <

Słusznie czynisz - pamiętaj, że każdy pedał stanowi dla ciebie
potencjalne  zagrożenie..hihihi :-o)

Antenka

Data: 2011-11-24 06:20:30
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:33:26 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Razwietke to ty masz w tym skołtunionym łbie!

--
Wysłany 2011-11-24 06:20:13.

Najnowsza historia Polski dla opornych