Najnowsza lista przebojowych kretynów na psp

Data: 2010-09-08 18:07:58
Autor: Heniek \"Buła\" Skalimowski
Najnowsza lista przebojowych kretynów na psp
5.Idzikowski Bogdan - paściarz, ale wyjątkowy, bo czasem czyta to co pastuje (zresztą podszywaniec - wcześniej znany jako Lepudruk, który się tutaj mocno wygłupił podpierając własnym tatusiem, do którego poleciał na skargę, kiedy dostał po nosie)
4.cyc - wyjątkowa kanalia, zmieniająca poglądy zgodnie z fazami księzyca i wydaniami FiM - ten czyta swoje pasty i redaguje z typowo bolszewickim zacięciem. Typowy, post-moczarowski, antykatolciki wypierd i antysemita.
3.cirrus - tępy paściarz, który nigdy nie przeczytał pastowanego tekstu, zboczeniec,którego fascynuje  zawartość majtek Walasiewiczówny i własne gazy.
2.hesk - troll, paściarz i zestarzały matoł, bezustannie zmieniający nicki i adresy e-mail, aby utrudnić użytkownikom psp filtrowanie. Typowy gnój, który w knajpie musi się nieproszony dosiąść do stolika, wypić komuś ze szklanki i obślinić stolik. Kilka lat temu deklarował się jako UPR-owiec, dzisiaj widać, ze to platformiana, lewacka pała do wynajęcia dyndajaca między lewą a prawą nogą. Poza tym tchórz, oczerniacz i szczekaczka zza płotu.
1.Kawecki znany w tym tygodniu jako troll "Jarek od kżyza" - ostatni matoł i pierwszy zupak w szeragch PełOskiej bandy zasrywającej psp. Nigdy nie przeczytał tego co pastuje, nigdy nie skalał się własnym komentarzem, tchórzliwy troll nagminnie zmieniajacy adresy i nicki, osioł który ma problemy z ortografią, z identyfikacją własnego ojca (bo ma w kim wybierać), gorliwy kalumniarz i esbecki kurduplowaty kocmołuch (do czego się już kiedyś przyznał). Ponadto były wyznawca Rydzyka - sam pisał, że "kto słucha ODR, ten nie zginie we mgle" (nota bene)

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-09-08 19:12:56
Autor: =heÂŽsk=
Najnowsza lista przebojowych kretynów na psp

 5.jaksa - paściarz, ale wyjątkowy, bo czasem czyta to co  pastuje (zresztą podszywaniec - wcześniej znany jako Lepudruk,  który się tutaj mocno wygłupił podpierając własnym tatusiem,  do którego poleciał na skargę, kiedy dostał po nosie)
 4.jaksa - wyjątkowa kanalia, zmieniająca poglądy zgodnie z fazami
 księzyca i wydaniami FiM - ten czyta swoje pasty i redaguje  z typowo bolszewickim zacięciem. Typowy, post-moczarowski,
 antykatolciki wypierd i antysemita.
 3.raff - tępy paściarz, który nigdy nie przeczytał pastowanego
 tekstu, zboczeniec,którego fascynuje  zawartość majtek
  Walasiewiczówny i własne gazy.cpun.
 2.razor BUŁĄ zwany - troll, paściarz i zestarzały matoł, bezustannie
 zmieniający nicki i adresy e-mail, aby utrudnić użytkownikom psp
 filtrowanie. Typowy  gnój, który w knajpie musi się nieproszony
 dosiąść do stolika, wypić komuś ze szklanki i obślinić stolik.  Kilka lat temu deklarował się jako LPR-owiec, dzisiaj widać,  ze to katopisowska, lewacka pała do wynajęcia dyndajaca między  lewą a prawą nogą. Poza tym tchórz, oczerniacz i szczekaczka  zza płotu. pracownik biedaszybow.
 1.awe znany w tym tygodniu jako troll "kadzidlo" - ostatni   matoł i pierwszy zupak w szeragch PiSowkiej bandy zasrywającej psp.
  Nigdy nie przeczytał tego co pastuje, nigdy nie skalał się własnym   komentarzem, tchórzliwy troll, osioł który ma problemy z ortografią,
[...]

 widzisz bula - to o tobie wszystko o tobie ;o))))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-09 11:14:31
Autor: Miglanc

Użytkownik "=heRsk=" <UE_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ghgf865k7nj162vchquv57k7sfuh5r4jdq4ax.com...

[...]

rAzor, ty się w końcu zdecyduj! Masz rozdwojenie jaźni jak prezes? Ty jesteś BUŁA, a hesk to Skalimowski! Przestań łykać ten żel!

--

Zahir

Data: 2010-09-08 19:16:44
Autor: =heÂŽsk=
Najnowsza lista przebojowych kretynów PiS na psp
On Wed, 08 Sep 2010 18:07:58 +0200, "Rafal \"Buła\" kundel
podwalbrzyski" <.WC15ýbigbrednie@interia.pl> wrote:

zebys sie zrabal to i tak nie podrobisz mojego postu cymbale ;o)

[...]

 oooo, "bogdan" to "kurdupel" ? podziwiam przenikliwosc! durniu!

[...]

 cyc antysemita? to juz predzej mkarawan albo panslavista ;o))))

3.cirrus - tępy paściarz, który nigdy nie przeczytał pastowanego tekstu, zboczeniec,którego fascynuje  zawartość majtek Walasiewiczówny i własne gazy.

 tego nie znam ;o)))

[...]

 nie wysliles sie gamoniu! opisales siebie ;o)))

[...]

 nie uzywaj okreslen ktorych znaczenia bie rozumiesz, niedouku! ;o9)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-08 19:33:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""Heniek \"Buła\" Skalimowski"" <.WC15ýbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:i68cd2$bku$1news.onet.pl...
[...]

Trafiłeś kulą w płot.

Data: 2010-09-08 19:35:50
Autor: =heÂŽsk=
Najnowsza lista przebojowych kretynów na psp
On Wed, 8 Sep 2010 19:33:01 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Użytkownik ""rAfal \"Buła\" razor"" <.WC15ýbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:i68cd2$bku$1news.onet.pl...
> 5.Idzikowski Bogdan - paściarz, ale wyjątkowy, bo czasem czyta to co > pastuje (zresztą podszywaniec - wcześniej znany jako Lepudruk, który się > tutaj mocno wygłupił podpierając własnym tatusiem, do którego poleciał na > skargę, kiedy dostał po nosie)

> [...]

 to duren. ma takie same majaczenia jak jego obecny guru.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Najnowsza lista przebojowych kretynów na psp