Najnowsza lista przebojowych kretynów na psp

Data: 2010-09-08 19:33:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Najnowsza lista przebojowych kretynów na psp

Użytkownik ""Heniek \"Buła\" Skalimowski"" <.WC15ýbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:i68cd2$bku$1news.onet.pl...
5.Idzikowski Bogdan - paściarz, ale wyjątkowy, bo czasem czyta to co pastuje (zresztą podszywaniec - wcześniej znany jako Lepudruk, który się tutaj mocno wygłupił podpierając własnym tatusiem, do którego poleciał na skargę, kiedy dostał po nosie)

Trafiłeś kulą w płot.

Data: 2010-09-08 19:35:50
Autor: =heÂŽsk=
Najnowsza lista przebojowych kretynów na psp
On Wed, 8 Sep 2010 19:33:01 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Użytkownik ""rAfal \"Buła\" razor"" <.WC15ýbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:i68cd2$bku$1news.onet.pl...
> 5.Idzikowski Bogdan - paściarz, ale wyjątkowy, bo czasem czyta to co > pastuje (zresztą podszywaniec - wcześniej znany jako Lepudruk, który się > tutaj mocno wygłupił podpierając własnym tatusiem, do którego poleciał na > skargę, kiedy dostał po nosie)

> [...]

 to duren. ma takie same majaczenia jak jego obecny guru.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Najnowsza lista przebojowych kretynów na psp