Najnowsze odkrycie co do zmęczenia siedzeniem na krześle, i nie tylko.

Data: 2016-12-04 10:05:36
Autor: Pajdak
Najnowsze odkrycie co do zmęczenia siedzeniem na krześle, i nie tylko.
Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości news:o1v4au$v7a$1mx1.internetia.pl...
 Krzesło, każde, powinno mieć podłokietniki, bo jak ich nie ma siedzący zaczyna się męczyć. Coś jak poręcz do schodów. To doprowadziło mnie do potrzeby używania poduszki i to myślę , że powinna być duża w miarę potrzeby. Poduszka powoduje, że człowiek leżąc nie musi używać mięśni brzucha, czyli leży wygodniej.

Krzesło, a własciwie siedzisko powinno być dostosowane po 1-wsze do tyłka, a po 2-gie zapewniać podparcie kręgosłupa. Do opierdalania się jest natomiast fotel. Fotek p;rzysługuje jedynie prezesom i to nie wszystkim ale tylko tym namaszczonym przez PiS.

--
Lepudruk

Najnowsze odkrycie co do zmęczenia siedzeniem na krześle, i nie tylko.