Najnowsze parkomaty w Warszawie

Data: 2015-08-20 22:22:02
Autor: Justyna
Najnowsze parkomaty w Warszawie
Czy ktoś mógłby wskazać adres strony, na której byłaby
podana szczegółowa instrukcja opłacania za parkowanie
w najnowszych parkomatach w Warszawie?
Przede wszystkim zależy mi na informacji ile wynosi
minimalna opłata i za jaki czas postoju oraz gdzie i o ile
można zwiększać tę opłatę i za jaki czas przy płaceniu
kartą zbliżeniową.
Wiem, wiem, zaraz wszyscy napiszą, że to banalne.
Zapewniam jednak, że blondynką nie jestem, a miałam
z tym ostatnio problem. Kilkakrotnie próbowałam
i pierwsza opłata to było 5 zł za około 1, 5 godz. postoju,
a następna 10 zł za 3 godz. postoju. Innych możliwości
nie było.

Pozdrawiam
Justyna

Data: 2015-08-20 22:25:23
Autor: Konfabulator
Najnowsze parkomaty w Warszawie
Nie wiem czy jest instrukcja, ale jak szkoliem koleg z pacenia zblieniowo w tych parkometrach to tam nie wybierao si kwoty, tylko godzin do ktrej chcesz parkowa plusem i minusem i dao si to zrobi co do minuty.

Data: 2015-08-21 00:35:42
Autor: Koziołek
Najnowsze parkomaty w Warszawie
Justyna napisała:
ciach!

Zakładając, że posiadasz smarkfona: nie wygodniej zainstalować Mobi Parking, przelać kilkanaście - kilkadziesiąt złotych na konto i płacić za tyle, ile "zużyjesz"?

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
www.blogmateuszka.blox.pl

Data: 2015-08-21 08:42:54
Autor: dddddddd
W dniu 21.08.2015 o 00:35, Koziołek pisze:
Justyna napisała:
ciach!

Zakładając, że posiadasz smarkfona: nie wygodniej zainstalować Mobi
Parking, przelać kilkanaście - kilkadziesiąt złotych na konto i płacić
za tyle, ile "zużyjesz"?

"brak połączenia z serwerem"...a iść już musisz więc płacisz gotówką...albo siedzisz w aucie, nalicza ci kolejne 20 minut zanim uda się połączyć
Do parkomatu i tak muszę podejść żeby sprawdzić w jakiej jestem strefie (np. we Wrocławiu nie ma tego na znakach tylko na parkomacie)
niewiele tego używałem ale już się zraziłem

Łukasz

Data: 2015-08-21 12:08:25
Autor: Kozioek
Najnowsze parkomaty w Warszawie
dddddddd napisa:
"brak poczenia z serwerem"...a i ju musisz wic pacisz gotwk...albo siedzisz w aucie, nalicza ci kolejne 20 minut zanim uda si poczy
Do parkomatu i tak musz podej eby sprawdzi w jakiej jestem strefie (np. we Wrocawiu nie ma tego na znakach tylko na parkomacie)
niewiele tego uywaem ale ju si zraziem

Przyznam, e opisane przez Ciebie akcje na szczcie mnie nie spotkay :)

Pozdro,

Kozioek

Data: 2015-08-24 16:13:42
Autor: masti
Najnowsze parkomaty w Warszawie
dddddddd wrote:

W dniu 21.08.2015 o 00:35, Kozioek pisze:
Justyna napisaa:
ciach!

Zakadajc, e posiadasz smarkfona: nie wygodniej zainstalowa Mobi
Parking, przela kilkanacie - kilkadziesit zotych na konto i paci
za tyle, ile "zuyjesz"?

[...]

SOA#1
a do czego Ci numer strefy?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co mwi. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-09-06 16:09:02
Autor: dddddddd
W dniu 24.08.2015 o 18:13, masti pisze:
dddddddd wrote:

[...]

no chyba do wyboru stawki za parkowanie. Nie wiem, do wyboru mam A B i C, a defautlowo wybierana jest inna ni ta na ktrej staj

Data: 2015-09-06 15:22:54
Autor: masti

dddddddd wrote:

[...]

wybraem sobie Wroclove i przy parkowaniu mog wybra stref A, B lub C.

Data: 2015-09-05 11:05:41
Autor: Rafał Grzelak
dddddddd wrote:

"brak połączenia z serwerem"...a iść już musisz więc płacisz
gotówką...albo siedzisz w aucie, nalicza ci kolejne 20 minut zanim
uda się połączyć

To idziesz. Platnosc odpalisz po juz idac. Albo nawet po dojscu na
miejsce. Na spokojnie, z wifi. Albo kodem USSD - dzialaja szybciej, nie
wymagaja internetu.

Do parkomatu i tak muszę podejść żeby sprawdzić w
jakiej jestem strefie (np. we Wrocławiu nie ma tego na znakach tylko
na parkomacie) niewiele tego używałem ale już się zraziłem

My sie nie rozdrabniamy - jedna strefa, wszedzie tak samo drogo.

Zaleta placenia z komorki jest jeszcze to, ze mozna uniknac wyzszej
stawki za 2ga i 3cia godzine postoju.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2015-08-21 11:13:36
Autor: yabba
Użytkownik "Justyna" <123@123.com.pl> napisał w wiadomości news:55d636e2$0$8388$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W sieci to nie wiem, ale instrukcja jest na każdym parkomacie. Przy płaceniu gotówką, wrzucasz monety aż pojawi się pożądana godzina zakończenia.
Przy płaceniu kartą naciskasz znak "+" (słownie plus) aż dojdziesz do godziny zakończenia parkowania. Znak "-" (słownie minus) skraca czas parkowania.
Znak "++" (słownie dwa plusy) zwiększa czas parkowania bardzo skokowo - o godzinę czy póltorej godziny.
Minimalna opłata to chyba 50 groszy.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-08-22 06:31:07
Autor: Justyna
Najnowsze parkomaty w Warszawie
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał

[...]

Dziękuję za tę i wszystkie pozostałe odpowiedzi.
Wydaje mi się, że tak właśnie robiłam, jak opisałeś powyżej,
ale po efektach wygląda na to, że albo + działało jak ++,
albo ja naciskałam ++.
Przy następnej okazji sprawdzę to szczegółowo. Ewentualnie
zrobię zdjęcie smartfonem.

Pozdrawiam
Justyna

Najnowsze parkomaty w Warszawie