Najnowsze parkomaty w Warszawie

Data: 2015-08-21 00:35:42
Autor: Koziołek
Najnowsze parkomaty w Warszawie
Justyna napisała:
ciach!

Zakładając, że posiadasz smarkfona: nie wygodniej zainstalować Mobi Parking, przelać kilkanaście - kilkadziesiąt złotych na konto i płacić za tyle, ile "zużyjesz"?

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
www.blogmateuszka.blox.pl

Data: 2015-08-21 08:42:54
Autor: dddddddd
W dniu 21.08.2015 o 00:35, Koziołek pisze:
Justyna napisała:
ciach!

Zakładając, że posiadasz smarkfona: nie wygodniej zainstalować Mobi
Parking, przelać kilkanaście - kilkadziesiąt złotych na konto i płacić
za tyle, ile "zuĹźyjesz"?

"brak połączenia z serwerem"...a iść już musisz więc płacisz gotówką...albo siedzisz w aucie, nalicza ci kolejne 20 minut zanim uda się połączyć
Do parkomatu i tak muszę podejść żeby sprawdzić w jakiej jestem strefie (np. we Wrocławiu nie ma tego na znakach tylko na parkomacie)
niewiele tego używałem ale już się zraziłem

Łukasz

Data: 2015-08-21 12:08:25
Autor: Koziołek
dddddddd napisał:
[...]

Przyznam, że opisane przez Ciebie akcje na szczęście mnie nie spotkały :)

Pozdro,

Koziołek

Data: 2015-08-24 16:13:42
Autor: masti

Justyna napisała:
[...]

SOA#1
a do czego Ci numer strefy?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-06 16:09:02
Autor: dddddddd

Justyna napisała:
[...]

no chyba do wyboru stawki za parkowanie. Nie wiem, do wyboru mam A B i C, a defautlowo wybierana jest inna niż ta na której staję

Data: 2015-09-06 15:22:54
Autor: masti

Justyna napisała:
[...]

wybrałem sobie Wroclove i przy parkowaniu mogę wybrać strefę A, B lub C.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-05 11:05:41
Autor: Rafał Grzelak
dddddddd wrote:

"brak połączenia z serwerem"...a iść już musisz więc płacisz
gotówką...albo siedzisz w aucie, nalicza ci kolejne 20 minut zanim
uda się połączyć

To idziesz. Platnosc odpalisz po juz idac. Albo nawet po dojscu na
miejsce. Na spokojnie, z wifi. Albo kodem USSD - dzialaja szybciej, nie
wymagaja internetu.

Do parkomatu i tak muszę podejść żeby sprawdzić w
jakiej jestem strefie (np. we Wrocławiu nie ma tego na znakach tylko
na parkomacie) niewiele tego używałem ale już się zraziłem

My sie nie rozdrabniamy - jedna strefa, wszedzie tak samo drogo.

Zaleta placenia z komorki jest jeszcze to, ze mozna uniknac wyzszej
stawki za 2ga i 3cia godzine postoju.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl