Najnowsze parkomaty w Warszawie

Data: 2015-08-21 11:13:36
Autor: yabba
Najnowsze parkomaty w Warszawie
U偶ytkownik "Justyna" <123@123.com.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:55d636e2$0$8388$65785112news.neostrada.pl...
Czy kto艣 m贸g艂by wskaza膰 adres strony, na kt贸rej by艂aby
podana szczeg贸艂owa instrukcja op艂acania za parkowanie
w najnowszych parkomatach w Warszawie?
Przede wszystkim zale偶y mi na informacji ile wynosi
minimalna op艂ata i za jaki czas postoju oraz gdzie i o ile
mo偶na zwi臋ksza膰 t臋 op艂at臋 i za jaki czas przy p艂aceniu
kart膮 zbli偶eniow膮.
Wiem, wiem, zaraz wszyscy napisz膮, 偶e to banalne.
Zapewniam jednak, 偶e blondynk膮 nie jestem, a mia艂am
z tym ostatnio problem. Kilkakrotnie pr贸bowa艂am
i pierwsza op艂ata to by艂o 5 z艂 za oko艂o 1, 5 godz. postoju,
a nast臋pna 10 z艂 za 3 godz. postoju. Innych mo偶liwo艣ci
nie by艂o.

W sieci to nie wiem, ale instrukcja jest na ka偶dym parkomacie. Przy p艂aceniu got贸wk膮, wrzucasz monety a偶 pojawi si臋 po偶膮dana godzina zako艅czenia.
Przy p艂aceniu kart膮 naciskasz znak "+" (s艂ownie plus) a偶 dojdziesz do godziny zako艅czenia parkowania. Znak "-" (s艂ownie minus) skraca czas parkowania.
Znak "++" (s艂ownie dwa plusy) zwi臋ksza czas parkowania bardzo skokowo - o godzin臋 czy p贸ltorej godziny.
Minimalna op艂ata to chyba 50 groszy.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-08-22 06:31:07
Autor: Justyna
Najnowsze parkomaty w Warszawie
U偶ytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisa艂

[...]

Dzi臋kuj臋 za t臋 i wszystkie pozosta艂e odpowiedzi.
Wydaje mi si臋, 偶e tak w艂a艣nie robi艂am, jak opisa艂e艣 powy偶ej,
ale po efektach wygl膮da na to, 偶e albo + dzia艂a艂o jak ++,
albo ja naciska艂am ++.
Przy nast臋pnej okazji sprawdz臋 to szczeg贸艂owo. Ewentualnie
zrobi臋 zdj臋cie smartfonem.

Pozdrawiam
Justyna

Najnowsze parkomaty w Warszawie