Najnowszy film z moj± platoniczn± księżniczk ±..

Data: 2009-07-18 02:39:36
Autor: Antenka
Najnowszy film z moj± platoniczn± księżniczk ±..
Na pewno...będzie twoja hihi. Tzvelek - marzyciel :) Wybierze grubego,
łysego, żydowskiego bankiera ;-)

Antenka

P.s. Bardzo przeciętna uroda. Polki s± piękniejsze.

Data: 2009-07-18 17:46:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Najnowszy film z moj± platoniczn± księżniczk±..
sobota, 18 lipca 2009 11:39. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Na pewno...będzie twoja hihi. Tzvelek - marzyciel :) Wybierze grubego,
łysego, żydowskiego bankiera ;-)

Antenka

P.s. Bardzo przeciętna uroda. Polki s± piękniejsze.

Ej... nie b±dĽ taka zazdrosna nie wiadomo o co. Możemy przecież serdecznie
życzyć Adonisowi małżeństwa z t± pann± Portman, skoro tak bardzo jej
chce... Przynajmniej będzie miał co innego do roboty niż wystawanie na psp
jak na rogu ulicy...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-18 09:00:47
Autor: Antenka
Najnowszy film z moj± platoniczn± księżniczk ±..
Ja zazdrosna? Przecież kiedy¶ już mu napisałam, żeby sobie znalazł
jak±¶ młod±, fajn± Gołdę Szmalberg. Tzvelek zakochaj się! :))

Antenka

Najnowszy film z moj± platoniczn± księżniczk ±..