Najnowszy film z moją platoniczną księżniczką..

Data: 2009-07-18 01:54:40
Autor: Tzva Adonai
Najnowszy film z moją platoniczną księżniczką..
Link: http://www.youtube.com/watch?v=dXZo8jMkhoE

Pod względem wyglądu i poziomu intelektualnego ma wszystko, co powinna
mieć moja przyszła żona... No i jest Żydówką, co stanowi równie wielką
zaletę.. Miałem już okazję rozmawiać z nią w cztery oczy podczas
mojego pobytu w Anglii, niestety dość krótko.. Pachniała jak kwiaty z
rajskiego ogrodu - laska przywiązuje dużą wagę do estetyki, to trzeba
jej przyznać.. Nie wiem czy się jej spodobałem, była jednak w głębokim
szoku, że znam język hebrajski, i to chyba przesądziło o tym, że
poświęciła mi trochę swojego czasu... Gdyby się dowiedziała, że jestem
jej fanem, to pewnie by mnie olała...

Data: 2009-07-18 02:39:36
Autor: Antenka
Najnowszy film z moją platoniczną księżniczk ą..
Na pewno...będzie twoja hihi. Tzvelek - marzyciel :) Wybierze grubego,
łysego, żydowskiego bankiera ;-)

Antenka

P.s. Bardzo przeciętna uroda. Polki są piękniejsze.

Data: 2009-07-18 17:46:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Najnowszy film z moją platoniczną księżniczką..
sobota, 18 lipca 2009 11:39. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Na pewno...będzie twoja hihi. Tzvelek - marzyciel :) Wybierze grubego,
łysego, żydowskiego bankiera ;-)

Antenka

P.s. Bardzo przeciętna uroda. Polki są piękniejsze.

Ej... nie bądź taka zazdrosna nie wiadomo o co. Możemy przecież serdecznie
życzyć Adonisowi małżeństwa z tą panną Portman, skoro tak bardzo jej
chce... Przynajmniej będzie miał co innego do roboty niż wystawanie na psp
jak na rogu ulicy...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-18 09:00:47
Autor: Antenka
Najnowszy film z moją platoniczną księżniczk ą..
Ja zazdrosna? Przecież kiedyś już mu napisałam, żeby sobie znalazł
jakąś młodą, fajną Gołdę Szmalberg. Tzvelek zakochaj się! :))

Antenka

Najnowszy film z moją platoniczną księżniczką..