Najnowszy odcinek Top Gear powinien byÄ? obowiÄ? zkowy...

Data: 2011-02-14 14:08:40
Autor: MarekM
Najnowszy odcinek Top Gear powinien byÄ? obowiÄ? zkowy...
W dniu 13.02.2011 22:18, Waldek Godel pisze:

... dla wszystkich fanów wieloletnich Bayerischer MistWagen
Szkoda tylko, że nawet jeżeli wszyscy obejrzą, to tak niewielu z nich
zrozumie.

Zaskoczyły mnie życzenia szybkiego powrotu do zdrowia dla Roberta Kubicy. Nie dlatego, że się na to zdobyli - wiadomo, bardzo miły gest z ich strony, a chyba cały świat jest poruszony tym wypadkiem. Tylko ja zawsze myślałem, że seria jest nagrywana "hurtem" sporo przed emisją odcinka, a nie w tygodniu jego emisji.

Marek

Data: 2011-02-14 07:13:58
Autor: Pszemol
"MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> wrote in message news:ijb9go$pr7$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Być może jest nagrywana przed... Ale jest też tzw. "postproduction".
Można coś dodać, wyciąć, podmienić tuż przed emisją...

Data: 2011-02-14 13:28:52
Autor: Waldek Godel
Najnowszy odcinek Top Gear powinien byÄ? obowiÄ? zkowy...
Dnia Mon, 14 Feb 2011 14:08:40 +0100, MarekM napisa³(a):

Zaskoczy³y mnie ¿yczenia szybkiego powrotu do zdrowia dla Roberta Kubicy. Nie dlatego, ¿e siê na to zdobyli - wiadomo, bardzo mi³y gest z ich strony, a chyba ca³y ¶wiat jest poruszony tym wypadkiem. Tylko ja zawsze my¶la³em, ¿e seria jest nagrywana "hurtem" sporo przed emisj± odcinka, a nie w tygodniu jego emisji.

seria jest hurtem, ale scenki w studio s± tu¿ przed odcinkiem.
Czasem te¿ zmieniaj± pó¼niej - tak by³o po "problemach" ze stigiem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to ¿e jak my im

Najnowszy odcinek Top Gear powinien byÄ? obowiÄ? zkowy...