Najnowszy sondaż II tury Wyborów Prezydenckich 2010 ! Jarosław Kaczyński ma przewagę :D

Data: 2010-06-27 06:32:00
Autor: Antenka
Najnowszy sondaż II tury Wyborów Prezydenckich 2010 ! Jarosław Kaczyński ma przewagę :D
Na kogo zagłosujesz w drugiej turze wyborów prezydenckich?

Na Jarosława Kaczyńskiego        53%

Na Bronisława Komorowskiego    47%

Głosów: 86393

(INTERIA)

Jest dobrze, będzie jeszcze lepiej :-))

Antenka

Data: 2010-06-27 15:33:57
Autor: brat_olin
Najnowszy sondaż II tury Wyborów Prezydenckich 2010 ! Jarosław Kaczyński ma przewagę :D
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote

Na kogo zagłosujesz w drugiej turze wyborów prezydenckich?
Na Jarosława Kaczyńskiego        53%
Na Bronisława Komorowskiego    47%

To dlatego Tusk taki nerwowy sie zrobil..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-06-27 15:39:02
Autor: u2
W dniu 2010-06-27 15:33, brat_olin pisze:
To dlatego Tusk taki nerwowy sie zrobil.

Zastawiają się jak dokończyć plan dożynania watah. Jedną Kaczkę
ustrzelili teraz chcą odstrzelić drugą :

http://www.fakt.pl/Palikot-Zastrzelimy-Kaczynskiego-,artykuly,75610,1.html

Data: 2010-06-27 07:02:54
Autor: Antenka
[...]

Tak, dlatego oficjalnie na psp wezwałam Komitet Wyborczy Jarosława
Kaczyńskiego, aby niezwłocznie złożył doniesienie do prokuratury,
ponieważ POlszewia czyha na życie Kandydata PiS :-/

Antenka

Data: 2010-06-27 16:11:19
Autor: marek czaplicki
Antenka pisze:
[...]
no i dobra. na tym polega demokracja.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67,
71, 73, 79, 83, 89, 97, 101, 103, 107, 109, 113, 127, 131, 137, 139,

Data: 2010-06-27 16:34:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:eac89b7f-4dd7-44d6-bcef-eb0d773dda1dj8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Na Kaczyńskiego    38%
Na Komorowskiego 62%
(Fakt)
9102 głosy

Data: 2010-06-27 09:40:09
Autor: Antenka
On 27 Cze, 16:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:eac89b7f-4dd7-44d6-bcef-eb0d773dda1dj8g2000yqd.googlegroups.com...

> Na kogo zag osujesz w drugiej turze wybor w prezydenckich?
> ===========================================>
> Na Jaros awa Kaczy skiego        53%

> Na Bronis awa Komorowskiego    47%

> G os w: 86393

> (INTERIA)

> Jest dobrze, b dzie jeszcze lepiej :-))

> Antenka

Na Kaczy skiego    38%
Na Komorowskiego 62%
(Fakt)
9102 g osy- Ukryj cytowany tekst -

Ten sondaż jest niewiarygodny. Wygląda na to, że został zablokowany,
ponieważ od dwóch dni nie można oddać głosu na Jarosława Kaczyńskiego.
Do tej pory był to sondaż nieustający tzn, codziennie badano poparcie
dla obydwóch kandydatów. W tej chwili w żaden sposób nie można oddać
głosu na J.K. Przypuszczam, że to szwindel POlszewckiej bandy - ich
hakerów. Tfu!

Antenka

Data: 2010-06-27 18:53:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f8aa41c5-efbb-486c-b198-7d36a3c9b389y4g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

dla obydwóch kandydatów. W tej chwili w żaden sposób nie można oddać
głosu na J.K. Przypuszczam, że to szwindel POlszewckiej bandy - ich

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Byłby wiarygodny, gdyby Kaczor miał przewagę! Ubawiłem się Twoją bezstronnością.

Data: 2010-06-27 11:46:15
Autor: Antenka
Najnowszy sondaż II tury Wyborów Prezydenckich 2010 ! Jarosław Kaczyński ma przewagę :D
By by wiarygodny, gdyby Kaczor mia przewag ! Ubawi em si Twoj bezstronno ci <

Dla mnie w tym momencie jest absolutnie niewiarygodny, ponieważ
uniemożliwia się mi oddanie glosu na mojego kandydata, czyli Jarosława
Kaczyńskiego. Widocznie ów sondaż w tej chwili działa
jednokierunkowo,czyli  tylko i wyłącznie na korzyść hrabiego bobra.
Śmiej się, bo w niedzielę 4 lipca będziesz wył do księżyca z rozpaczy
hłe hle hle :D

Antenka

Data: 2010-06-27 21:47:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a769a53f-00db-434d-acc7-ece3c0157f86c33g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Mnie to wali. Śmieszysz mnie Ty.

Najnowszy sondaż II tury Wyborów Prezydenckich 2010 ! Jarosław Kaczyński ma przewagę :D