Najnowszy sondaż-Kaczyński miażdży pełowca

Data: 2010-05-06 13:17:12
Autor: Hans Kloss
Najnowszy sondaż-Kaczyński miażdży pełowca
Gdyby dziś przeprowadzono wybory prezydenckie na Jarosława
Kaczyńskiego głosowałoby ponad 68% Polaków, na pelowca komoruskiego
niespełna 32%. Sondaż przeprowadzono na reprezentatywnej próbce ponad
dwóch milionów czterystu tysięcy Polaków ;)
J-23

Data: 2010-05-06 13:39:33
Autor: Antenka
On 6 Maj, 22:17, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Przecieź te 1.800.000 to nie wszystkie glosy poparcia. Mnie nie udało
się dotrzeć do biura PiS z przyczyn obiektywnych, ale oczywiście
oddam swój głos na kandydata PiS - p. Jarosława Kaczyńskiego.

Antenka

Data: 2010-05-08 01:45:28
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 6 May 2010 13:39:33 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Jako i mnie - jednak. Ale moje córki dotarły, mało tego, zebrały podpisy od
kolegów i tam zaniosły. Więc poniekąd jestem rozgrzeszona, bo swoje młode
wychowałam tak, jak należy. Oczywiście na głosowanie pójdę, choćby mi się
kłody waliły pod nogi.

ale oczywiście
oddam swój głos na kandydata PiS - p. Jarosława Kaczyńskiego.

Antenka

I ja.

Data: 2010-05-08 02:18:28
Autor: Antenka
On 8 Maj, 01:45, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

kłody waliły pod nogi.

> ale oczywiście
> oddam swój głos na kandydata PiS - p. Jarosława Kaczyńskiego.

I ja.

Gratuluję tak mądrych, wspaniałych dzieciaków i pozdrawiam. :-)

Antenka

"Jeszcze Polska nie umarła, póki my żyjemy!"

Data: 2010-05-08 11:56:40
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 8 May 2010 02:18:28 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Nawzajem.

Antenka

"Jeszcze Polska nie umarła, póki my żyjemy!"

Jeszcze Polska!

Data: 2010-05-06 22:24:09
Autor: 954

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff2bc635-b960-4fe1-9f8a-cdb3e37634de24g2000yqy.googlegroups.com...
[...]

I tu masz odpowiedz skad ten skomasowany atak od 2 tygodni, gadasia, wszelkich zyjacych tw, i innych

Data: 2010-05-06 22:33:39
Autor: A

--

Własnie Szkło kontaktowe pokazało konferencję ponculiusza i przynajmniej górny karton z niby podpisami - PUSTY.
ciekawe co w innych.

Data: 2010-05-06 13:38:14
Autor: Hans Kloss
On 6 Maj, 22:33, "A" <d...@nikto.pl> wrote:

Własnie Szkło kontaktowe pokazało konferencję ponculiusza i przynajmniej
górny karton z niby podpisami - PUSTY.
ciekawe co w innych.

Przecież to oczywiste że puste są WSZYSTKIE, a ta cała gadanina o 1..6
mln podpisów to humbudg i brednai, która juz niedługo zostanie
zdemaskowana. No bo skore we szkle kontaktowqym pokazali że ppuste to
musi być prawda ;)
J-23

Data: 2010-05-06 23:00:18
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:

No bo skore we szkle kontaktowqym pokazali że ppuste to
musi być prawda ;)

Wystarczy jedno puste pudło, żeby mieć wątpliwości co do piramidki ustawionej za Jarkiem podczas wystąpienia. To takie propagandowe... Prawda? :>

Data: 2010-05-06 14:07:05
Autor: Hans Kloss
On 6 Maj, 23:00, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Wystarczy jedno puste pudło, żeby mieć wątpliwości
Sądzisz ze w ten sposób chcą dodatkowo zmobilizować zwolenników
kaczora przez zasianie w nich ziarenka niepewności i dodatkowe
zmotywować ich  do uczestnictwa w wyborach? Fuj fuj, co za chwyt
nieczysty I poniżej pasa, jaka wstrętna manipulacja ;)
J-23

Data: 2010-05-06 23:14:34
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
On 6 Maj, 23:00, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Wystarczy jedno puste pudło, żeby mieć wątpliwości
Sądzisz ze w ten sposób chcą dodatkowo zmobilizować zwolenników
kaczora

Ależ skąd... Nie może w perfidny sposób kombinować... Jakby to wyglądało w oczach opinii publicznej.

Najnowszy sondaż-Kaczyński miażdży pełowca