Najnowszy sondaż-Kaczyński miażdży pełowca

Data: 2010-05-06 13:39:33
Autor: Antenka
Najnowszy sondaż-Kaczyński miażdży pełowca
On 6 Maj, 22:17, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Gdyby dzi¶ przeprowadzono wybory prezydenckie na Jarosława
Kaczyńskiego głosowałoby ponad 68% Polaków, na pelowca komoruskiego
niespełna 32%. Sondaż przeprowadzono na reprezentatywnej próbce ponad
dwóch milionów czterystu tysięcy Polaków ;)
J-23

PrzecieĽ te 1.800.000 to nie wszystkie glosy poparcia. Mnie nie udało
się dotrzeć do biura PiS z przyczyn obiektywnych, ale oczywi¶cie
oddam swój głos na kandydata PiS - p. Jarosława Kaczyńskiego.

Antenka

Data: 2010-05-08 01:45:28
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 6 May 2010 13:39:33 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Jako i mnie - jednak. Ale moje córki dotarły, mało tego, zebrały podpisy od
kolegów i tam zaniosły. Więc poniek±d jestem rozgrzeszona, bo swoje młode
wychowałam tak, jak należy. Oczywi¶cie na głosowanie pójdę, choćby mi się
kłody waliły pod nogi.

ale oczywi¶cie
oddam swój głos na kandydata PiS - p. Jarosława Kaczyńskiego.

Antenka

I ja.

Data: 2010-05-08 02:18:28
Autor: Antenka
On 8 Maj, 01:45, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

kłody waliły pod nogi.

> ale oczywi¶cie
> oddam swój głos na kandydata PiS - p. Jarosława Kaczyńskiego.

I ja.

Gratuluję tak m±drych, wspaniałych dzieciaków i pozdrawiam. :-)

Antenka

"Jeszcze Polska nie umarła, póki my żyjemy!"

Data: 2010-05-08 11:56:40
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 8 May 2010 02:18:28 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Nawzajem.

Antenka

"Jeszcze Polska nie umarła, póki my żyjemy!"

Jeszcze Polska!

Najnowszy sondaż-Kaczyński miażdży pełowca