Najnowszy sondaz PiS 35% PO 16% SLD 10%

Data: 2010-01-30 01:03:18
Autor: ATK
Najnowszy sondaz PiS 35% PO 16% SLD 10%
Ups, wybieglem jakies pol roku w przod.

Data: 2010-01-30 01:40:11
Autor: MH
Najnowszy sondaz PiS 35% PO 16% SLD 10%
Ups, wybieglem jakies pol roku w przod.

====================

Eeee tam. Wypadłeś mamie z kołyski... Uraz pozostanie do końca.

MH

Data: 2010-01-30 01:50:12
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:354f.00000193.4b637febnewsgate.onet.pl...
Ups, wybieglem jakies pol roku w przod.

====================

Eeee tam. Wypadłeś mamie z kołyski... Uraz pozostanie do końca.

MH
-- -- -- -
pewnie mial wizje, zreszta calkiem prawdopodobna i realistyczna. mysle ze to minimum jakie uzyska PiS
awe

Data: 2010-01-30 03:32:08
Autor: MH
Najnowszy sondaz PiS 35% PO 16% SLD 10%

-- -- -- -
pewnie mial wizje, zreszta calkiem prawdopodobna i realistyczna.

Dywagacje nt. wizjonerstwa , prawdopodobieństwa i realizmu są typowymi objawami
fascynacją okultyzmem.

mysle ze to minimum jakie uzyska PiS

Myślenie zostaw innym !!

MH

Data: 2010-01-30 10:21:10
Autor: awe
Najnowszy sondaz PiS 35% PO 16% SLD 10%

Data: 2010-01-30 05:41:15
Autor: Antenka
Najnowszy sondaz PiS 35% PO 16% SLD 10%

Data: 2010-01-30 14:48:00
Autor: awe
Najnowszy sondaz PiS 35% PO 16% SLD 10%

Data: 2010-01-30 01:55:12
Autor: Lorn
MH pisze:
Ups, wybieglem jakies pol roku w przod.

====================

Eeee tam. Wypadłeś mamie z kołyski... Uraz pozostanie do końca.

Wyrośnie z tego :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2010-01-30 10:15:51
Autor: u2
W dniu 2010-01-30 01:03, ATK pisze:
Ups, wybieglem jakies pol roku w przod.

Coś ściemniasz, peło przekroczyło próg wyborczy ?

Data: 2010-01-30 13:25:44
Autor: cirrus
Najnowszy sondaz PiS 35% PO 16% SLD 10%

Data: 2010-01-30 13:39:38
Autor: awe
Najnowszy sondaz PiS 35% PO 16% SLD 10%

Data: 2010-01-30 13:46:56
Autor: *.heÂŽsk.*
On Sat, 30 Jan 2010 01:03:18 +0100, "ATK" <cza@cza.cza> wrote:

Ups, wybieglem jakies pol roku w przod.

 trzeba bylo wpisac PiS 53%, brzmialoby bardziej prawdziwie.
 no i szansa na samodzialke by byla a tak znow bedziecie  musieli wciagac do koalicji leppera i giertycha ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-30 16:10:34
Autor: u2
W dniu 2010-01-30 13:46, *.heÂŽsk.* pisze:
[...]

PiS ma obecnie realne poparcie 52%, realne notowania peło ciągle spadają :

http://polskie-partie-polityczne.appspot.com/

Data: 2010-01-30 16:53:41
Autor: *.heÂŽsk.*
On Sat, 30 Jan 2010 16:10:34 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

PiS ma obecnie realne poparcie 52%, realne notowania peło ciągle spadają :

 jak na poparcie pis przez wlasny elektorat to niezly wynik ;o)
 jarek juz otwiera szampana ?

http://polskie-partie-polityczne.appspot.com/

 bedac adminem moglbym ustawic dowolny wynik,ktory lalby
 miod akacjowy na skolatane serca eletoratu pi ;)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-30 17:12:35
Autor: u2
W dniu 2010-01-30 16:53, *.heÂŽsk.* pisze:

http://polskie-partie-polityczne.appspot.com/

 bedac adminem moglbym ustawic dowolny wynik,ktory lalby
 miod akacjowy na skolatane serca eletoratu pi ;)))

Akurat w internecie można jeszcze napotkać obiektywne sondaże. Niedawno
był ciekawy sondaż na stronie TVN 24 jaki był najgorszy rząd po 1989
roku. Nie-rząd peło zdecydowanie wygrał w głosowaniu internautów :)

Data: 2010-01-31 10:11:43
Autor: *.heÂŽsk.*
On Sat, 30 Jan 2010 17:12:35 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  bedac adminem moglbym ustawic dowolny wynik,ktory lalby
>  miod akacjowy na skolatane serca eletoratu pi ;)))

Akurat w internecie można jeszcze napotkać obiektywne sondaże.

 nie zartuj sobie. sondaze to lipa.

Niedawno był ciekawy sondaż na stronie TVN 24 jaki był najgorszy rząd po 1989 roku. Nie-rząd peło zdecydowanie wygrał w głosowaniu internautów :)

 alez to proste. podaje sie wielbicielom prezesa link i caly
 elektorat "glosuje" zgodnie z instrukcja. sadzisz, ze jest inaczej?
  http://miniurl.pl/tylkonielech

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 10:37:41
Autor: u2
W dniu 2010-01-31 10:11, *.heÂŽsk.* pisze:

Akurat w internecie można jeszcze napotkać obiektywne sondaże.

 nie zartuj sobie. sondaze to lipa.

Oczywiście w większości tak, zwłaszcza te usłużnych merdiach.

[...]

Widzę zgrozę w twoich oczach na dźwięk imienia Jarka Kaczyńskiego :)

Data: 2010-01-31 14:00:55
Autor: *.heÂŽsk.*
On Sun, 31 Jan 2010 10:37:41 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  alez to proste. podaje sie wielbicielom prezesa link i caly
>  elektorat "glosuje" zgodnie z instrukcja. sadzisz, ze jest inaczej?
Widzę zgrozę w twoich oczach na dźwięk imienia Jarka Kaczyńskiego :)

 raczej zazenowanie. kaczynscy sa posmiewiskiem w ue.

--

 HeSk

Data: 2010-02-02 15:54:11
Autor: awe

Użytkownik "*.heRsk.*" <joker?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3evam5995o760ljgdbj7g3hg7hnshadhe54ax.com...
> [...]

Widzę zgrozę w twoich oczach na dźwięk imienia Jarka Kaczyńskiego :)

 raczej zazenowanie. kaczynscy sa posmiewiskiem w ue.

-- -- -- -- -- -
A ty kiedys byles chociaz raz w UE?
awe

Data: 2010-02-02 16:49:57
Autor: u2
W dniu 2010-02-02 15:54, awe pisze:

A ty kiedys byles chociaz raz w UE?

Był ponoć u Angoli, stąd ta jego ekscentryczność w czytaniu i pisaniu :)

Data: 2010-02-03 11:06:45
Autor: :heÂŽsk:
On Tue, 02 Feb 2010 16:49:57 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> A ty kiedys byles chociaz raz w UE?
Był ponoć u Angoli,

 rowniez ;o)

stąd ta jego ekscentryczność w czytaniu i pisaniu :)

 niestety nie moge odwdzieczyc sie rownie milym komplementem.

 p.s. awus - jestes u mnie w KF wiec sie nie stresuj ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-02 15:53:29
Autor: awe

Użytkownik "*.heRsk.*" <joker?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:q9l8m5tchni6k1j5u9915em3bfkdjat4jf4ax.com...
> [...]

 bedac adminem moglbym ustawic dowolny wynik,ktory lalby
 miod akacjowy na skolatane serca eletoratu pi ;)))

slusznie prawisz Hesk ale nie przeszkadzaly ci sondaze PO przez ostatnie 3 lata, pomimo ze wszystko szlo zle
awe

Najnowszy sondaz PiS 35% PO 16% SLD 10%