Najnowszy sondaż poparcia. "Zamach w Gdańsku nie zaszkodził PiS"

Data: 2019-01-28 19:49:14
Autor: Lord Donald
Najnowszy sondaż poparcia. "Zamach w Gdańsku nie zaszkodził PiS"
Najnowszy sondaż poparcia. "Zamach w Gdańsku nie zaszkodził PiS"

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w dniach 23-24 stycznia, PiS uzyskałoby 42,4 proc. poparcia - wynika z sondażu pracowni Estymator dla Dorzeczy.pl. Badanie wykonano już 10 dni po zamachu na Pawła Adamowicza.

https://www.salon24.pl/newsroom/929444,najnowszy-sondaz-poparcia-zamach-w-gdansku-nie-zaszkodzil-pis?fbclid=IwAR1bnX4ZH7pVE8L7rmSvPjw6Qeg-WD60dM7qlChf5p-rM2XIwVc011MB5bE

POsrańcy zawsze się przeliczą, myśleli że jak sprzątną niewygodnego i niepokornego wspólnika afer z przed lat to nie dość, że przykryją aferę to jeszcze coś ugrają aby odzyskać koryto. A tu jak zwykle wyszło im jak jak wyszło, cytując słowa jednego z ich klasyków "huj i dupa oraz kamieni kupa".

Data: 2019-01-28 11:22:20
Autor: Zenek Kapelinder
Najnowszy sondaż poparcia. "Zamach w Gdańsku nie zaszkodził PiS"
Wiecej pis dostanie w wyborach. Przy badaniu nie jest brane pod uwage ze z karta wyborcza zostaje sie sam na sam. I jesli jednoczesnie popiera sie placforme i bierze 500+ to reka sama postawi krzyzyk przy pisie.

Data: 2019-01-28 11:46:16
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Wiecej pis dostanie w wyborach. Przy badaniu nie jest brane pod uwage ze z karta wyborcza zostaje sie sam na sam. I jesli jednoczesnie popiera sie placforme i bierze 500+ to reka sama postawi krzyzyk przy pisie.

Głosy na tych którzy się nie załapią przechodzą na inne partie które wchodzą
i tym samym z 42% robi się 48-52%, czyli albo rządzą samodzielnie,
albo kogoś se sprowadzą, albo koalicja.

Gdyby Kukizy/jakie narodowcy się utrzymały, może bym ich poparł, ale jak sami ze sobą gadać nie potrafią i poszli w pył jak Ryś, to nie wiem.

Data: 2019-01-28 12:01:53
Autor: Zenek Kapelinder
Najnowszy sondaż poparcia. "Zamach w Gdańsku nie zaszkodził PiS"
O zachowaniach ludzi napisalem co przelozy sie na matematyke jaka wskazujesz. Pewne jest ze pis sie po wyborach umocni. W tej chwili najwiekszym wrogiem posla PO jest jego kolega co siedzi obok. Pisowi poslowie jelopozycji moga skoczyc na walek i zatanczyc kawalek. Szeregowy posel PO jest w takiej samej sytuacji co dwoch wedrowcow ktorzy spotkali niedziedzia. Jeden kleka i sie zaczyna modlic a drugi przykleka i poprawia wiazanie sznurowadel. Spytany ten co sie modli po co sie modli odpowiada ze modli sie o to zeby niedzwiedz go nie dogonil. Na pytanie modlacego po co ten drugi wiaze buty slyszy odpowiedz ze wiaze zeby go przegonil.

Data: 2019-01-28 12:49:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 19:49:16 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Buuuuhahahahahahahahahahahahaha...

Kordzik zobaczył najnowszy sondaż i czaruje jakaś starością. Jakie to zabawne.

Najnowszy dla Rzepy: PiS 35%
Opozycja bez K15 42%

--
Bruno

Data: 2019-01-28 13:04:10
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 21:49:59 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Buuuuhahahahahahahahahahahahaha...

Kordzik zobaczył najnowszy sondaż i czaruje jakaś starością. Jakie to zabawne.

ano.
Wynikałoby z tego, że PiS samodzielnie nie byłby w stanie sprawować władzy (mając 223 mandaty), ale np. w ewentualnej koalicji z Kukiz'15 (10 mandatów) już tak. Ty szachraju.

Data: 2019-01-28 13:45:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 22:04:11 UTC+1 użytkownik bytomir.kw...@gmail.com napisał:
> [...]
Wynikałoby z tego, że PiS samodzielnie nie byłby w stanie sprawować władzy (mając 223 mandaty), ale np. w ewentualnej koalicji z Kukiz'15 (10 mandatów) już tak. Ty szachraju.

Jeśli KO zyska choć półtora % PiS nawet z Kukizem bedzie za krótki.

Na Nowogrodzkiej pilne zebranie, Antoniego wypuszczono z szafy. Lis i Kurski zapowiadają na rano jakaś bombę.

--
Bruno

Data: 2019-01-28 22:59:58
Autor: Budzik
Najnowszy sondaż poparcia. "Zamach w Gdańsku nie zaszkodził PiS"
Użytkownik Lord Donald ldont@dojcze.de ...

[...]

Czyli juz mamy dowody? wow... (za obiektywizm :)))

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-01-29 00:03:26
Autor: u2
Najnowszy sondaż poparcia. "Zamach w Gdańsku nie zaszkodził PiS"
W dniu 28.01.2019 o 23:59, Budzik pisze:
Czyli juz mamy dowody?

bucek nie wie czy ma e-dowód:)

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Najnowszy sondaż poparcia. "Zamach w Gdańsku nie zaszkodził PiS"