Najpiękniejsze Polki mieszkają za granicą?

Data: 2009-12-02 11:36:38
Autor: boukun
Najpiękniejsze Polki mieszkają za granicą?
Zobacz zdjęcia najpiękniejszych Polek mieszkających za granicą.

Karolina Gorazda z Wielkiej Brytanii została wybrana Najpiękniejszą Polką w 2003 roku.
http://polonia.wp.pl/country,0,gid,11738967,page,1,galeriazdjecie.html

Kto żyw i ma co nieco pod czaszką, spierdala z tonącego okrętu ....Judeopolonia...

boukun

Data: 2009-12-02 03:06:52
Autor: J-23
On 2 Gru, 11:36, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Chlopie, chyba cus Ci sie porobilo z oczami.
Albo Cie "przyszpililo".

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 12:35:06
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:567ae916-2886-4bf4-91cf-5b237f18e1e6k19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Ale w kraju już takich nawet nie ma, co najwyżej, takie pozostały http://www.klopsik.pl/images/articles/plotki/rossat.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/3/4876/z4876453X.jpg
i to nie Polki...

boukun

Data: 2009-12-02 04:52:02
Autor: J-23
On 2 Gru, 12:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:567ae916-2886-4bf4-91cf-5b237f18e1e6k19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

> ...Judeopolonia...

> boukun

Chlopie, chyba cus Ci sie porobilo z oczami.

Kwasnieszczanka mi sie podoba.
Moglaby byc moja synowa.
Rodzice niebiedni i kulturalni.

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 16:10:15
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:723c8d95-56c6-48e7-9bdc-8397e0c17bcdc3g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

> ...Judeopolonia...

> boukun

Chlopie, chyba cus Ci sie porobilo z oczami.

Dla kasy z pucołowatą?

boukun

Data: 2009-12-02 07:47:42
Autor: J-23
On 2 Gru, 16:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:723c8d95-56c6-48e7-9bdc-8397e0c17bcdc3g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

> Albo Cie "przyszpililo".

> J-23 itede...

> Ale w kraju już takich nawet nie ma, co najwyżej, takie

Kwasnieszczanka ladniejsza jest od tych karakanow, ktore costam za
granica...
Jak chodzi o stan posiadania, to zawsze jest lepiej zwiazac sie z
osoba majetna,
niz z jakims zgorzknialym golodupkiem.
I na cholere synowi nieudolni i nizaradni tesciowie, co niczego w
swoim zyciu sie nie dorobili.
Po co mu jakas holota, ma sie wchrzaniac...
Z oblepionymi gnojem gumiakami.

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 17:45:24
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a005bc25-b416-4372-ae64-9caedc2cdf35l13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

I na cholere synowi nieudolni i nizaradni tesciowie, co niczego w
swoim zyciu sie nie dorobili.
Po co mu jakas holota, ma sie wchrzaniac...

Przestań, toż to poczwara....

boukun

Data: 2009-12-02 09:02:28
Autor: J-23
On 2 Gru, 17:45, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:a005bc25-b416-4372-ae64-9caedc2cdf35l13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

I na cholere synowi nieudolni i nizaradni tesciowie, co niczego w
swoim zyciu sie nie dorobili.
Po co mu jakas holota, ma sie wchrzaniac...

Etem!
poogladaj
http://images.google.pl/images?hl=pl&lr=&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&um=1&q=ola+kwasniewska&sa=N&start=0&ndsp=21

W porwnaniu z tymi koczkodanami z wyborow za granica, to niemal
pieknosc

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 11:55:13
Autor: Piotr
Dnia Wed, 2 Dec 2009 11:36:38 +0100, boukun napisał(a):

Kto żyw i ma co nieco pod czaszką, spierdala z tonącego okrętu ...Judeopolonia...

Hm, wałkuńskie pasożyty na pewno zostaną.
Byłeś/zapisałeś już sobie, tato Dawidolfa oraz lachociągu, adresiki, które
ci podesłałem?
Piotr

Data: 2009-12-02 12:13:03
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:cr3pjp5zk3dx.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Psychol zawsze się zamelduje pierwszy...

boukun

Data: 2009-12-02 12:01:40
Autor: Prawusek
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message
[...]

Takie jest marzenie parchów - własne państwo w środku Jewropy.

Data: 2009-12-02 19:39:12
Autor: awe
Najpiękniejsze Polki mieszkają za granicą?
Ale wiesz jakos nie w moim guscie.
awe

Data: 2009-12-02 19:44:48
Autor: u2
awe pisze:
Ale wiesz jakos nie w moim guscie.

Dziwne, ale w moim również nie :)

Data: 2009-12-02 20:08:07
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf6c7h$cq9$1news.onet.pl...
Ale wiesz jakos nie w moim guscie.
awe

To chodziło o tytuł, ogólnie, ja nawet tychże zdjęć nie przeglądałem, tylko te pierwsze zobaczyłem i dałem sobie spokój...

boukun

Data: 2009-12-02 20:30:56
Autor: u2
boukun pisze:

To chodziło o tytuł, ogólnie, ja nawet tychże zdjęć nie przeglądałem,
tylko te pierwsze zobaczyłem i dałem sobie spokój...

Dałeś ciała Boukun. Nie zauważyłeś krzyża na szyi twojej wybranki ? :)

Data: 2009-12-04 23:10:51
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hf6fe4$97p$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

To chodziło o tytuł, ogólnie, ja nawet tychże zdjęć nie przeglądałem,
tylko te pierwsze zobaczyłem i dałem sobie spokój...

Dałeś ciała Boukun. Nie zauważyłeś krzyża na szyi twojej wybranki ? :)
chcial go pewnie zdjac razem z ubraniem
awe

Najpiękniejsze Polki mieszkają za granicą?