Najpiękniejsze filmy robiliśmy za komuny

Data: 2015-04-27 07:40:26
Autor: Joschi
Najpiękniejsze filmy robiliśmy za komuny
Data: 2015-04-27 08:50:46
Autor: Chiron
Najpiękniejsze filmy robiliśmy za komuny

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mhki49$uni$1speranza.aioe.org...
http://film.wp.pl/idGallery,16071,idPhoto,423746,galeria.html

bo to był wolny świat...

Oczywiście- ten główny bohater, żołnierz AK (Zbyszek Cybulski)- ginący na śmietniku historii. I ten dobrotliwy UBek zdziwiony i spłakany: "dlaczego uciekałeś" Nie wiem sam- kiedy urodzi się pokolenie, które uzna, że Polska sama w sobie jest dla nich wartością? Od 1944 roku- jak Polska została zniewolona przez  sowietów- wydaje na świat coraz bardziej zsowietyzowanych ludzi. Pewno to pokolenie, co się rodzi- będzie robić powstania czy pracować u podstaw. Będzie się sprzeczać- o_Polskę. O to, jak ma wyglądać. Ci, co żyją- w znakomitej większości- świadomie lub nie- spierają się tylko o to, za ile ją sprzedać.

--

Chiron

Data: 2015-04-27 08:57:53
Autor: Joschi
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:553ddc42$0$2210$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Polska sama w sobie nie jest wartością, na pewno nie dzisiaj!
A czy jakieś pokolenie dożyje wolnej Polski? Śmiem wątpić...

Data: 2015-04-27 09:01:54
Autor: Chiron

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mhkmlg$a8r$1speranza.aioe.org...
[...]

Polska POWINNA być sama w sobie wartością dla KAŻDEGO Polaka- bez względu na przekonmania, wiarę, etc. A nie jest- to fakt. I dlatego jesteśmy jako naród i pańśtwo- w stanie kompletnego rozkładu, co potwierdzają nasi ministrowie.
Mimo, że nawet ja nie wierzę w jego zwycięstwo- popieram bo wiem, że to jedyny kandydat, który jeszcze daje nadzieję odwrócenia wszystkiego. Nie od razu, oczywiście- ale to krok w dobrą stronę.
https://www.youtube.com/watch?v=APnPcCJ2ejU

no ale czy Polacy zrobią ten krok?

--

Chiron

Data: 2015-04-27 02:19:21
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 09:01:52 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> [...]

Mimo, że nawet ja nie wierzę w jego zwycięstwo- popieram bo wiem, że to jedyny kandydat, który jeszcze daje nadzieję odwrócenia wszystkiego.. Nie od razu, oczywiście- ale to krok w dobrą stronę.

Dziwne że Polska nigdy nie była żadną wartością dla Polaków. Charakterystyczną cechą tego kraju było i jest to że realny patriotyzm jest odwrotnie proporcjonalny do zajmowanego w administracji stanowiska.. Polską jak przed wojną  rządzą silni, zwarci, gotowi. We wrześniu 1939 slogan ten został rozszyfrowany. Silni w pysku, zwarci do wódki, gotowi do ucieczki. Mnie nic do tego że " gdyby się historia jakaś działa ( Okudżawa)" z własnej woli oddasz życie za ....... ( tu wpisz nazwisko twojego kandydata na prezydenta). Ja zamiast oddawania życia złoże podpis na deklaracji lojalności w stosunku do okupanta. I w ten sposób stanę się okupantem z wszystkimi prawami jakie mu przysługują. W życiu ważne jest żeby żyć a nie umrzeć za jakiś dupków.

Data: 2015-04-27 07:24:28
Autor: szklanynocnik
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
 I w ten sposób stanę się okupantem z wszystkimi prawami jakie mu przysługują. > W życiu ważne jest żeby żyć a nie umrzeć za jakiś dupków.

Była kiedyś grupa tak myślących, na początku było fajnie:)
A później ich dzieci i wnuki car brał na 25 letnią służbę:)
Wtedy już nie było fajnie:)

Data: 2015-04-27 10:27:37
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 16:24:28 UTC+2 użytkownik szklan....@gmail.com napisał:
> [...]

Była kiedyś grupa tak myślących, na początku było fajnie:)
A później ich dzieci i wnuki car brał na 25 letnią służbę:)

Mylisz się. Dla syna małorolnego chłopa z Taplar carski pobór równoznaczny był z wygraną miliona w lotto. Jako carski żołnierz musiał umieć czytać. Codziennie chodził w butach. Niejeden w koszarach pierwszy raz w życiu zobaczył łóżko. Codziennie trzy posiłki.  Przez rok zjadał więcej mięsa niż przez 10 lat jego kolega którego nie wzięli.A jak wychodził z wojska bo skończył się kontrakt to odprawa za która mógł kupić niedużą wioskę. Czytałem kiedyś pamiętniki takiego carskiego żołnierza na piętnasto letnim kontrakcie. Kontrakty na 25 lat były dla wybranych. Od długości kontraktu uzależniona była możliwość awansu. Najlepsi po dwudziestu dwudziestu pięciu latach mieli stopnie oficerskie. Autor pamiętnika po dwudziestu latach miał stopień porucznika. Jak zadeklarował chęć pozostania dalej w carskiej armii to awansował na kapitana. Jak miał 28 lat to się ożenił. Możesz powiedzieć w którym momencie jego życia spotkała go krzywda związana z carskim poborem?

Data: 2015-04-27 19:29:16
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-27 o 19:27, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Nie pitol, ludzie się okaleczali żeby nie pójść do carskiego wojska.

Data: 2015-04-27 10:34:32
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 19:29:17 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:

> Mylisz się. Dla syna małorolnego chłopa z Taplar carski pobór równoznaczny był z wygraną miliona w lotto. Jako carski żołnierz musiał

Nie pitol, ludzie się okaleczali żeby nie pójść do carskiego wojska.

Pewno dlatego ze słyszeli ze w wojsku codziennie trzeba myć nogi i zęby.

Data: 2015-04-27 11:39:22
Autor: Chiron

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:05aa75db-a65e-4492-89b5-b5f1ee38980agooglegroups.com...

[...]
Stare jak świat. My mieliśmy volkslisty, w takiej np Rwandzie- po podpisaniu sie (często krzyżykiem) na czymś takim- dostawało się paszport, że jest się Tutsi. Oni też myśleli, że są równi Belgom- w ogóle białym. Oczywiście- gówno prawda. I- jak przyszło co do czego- to oni dali gardła, a nie biali.
Tak, kogutku- będziesz tylko najgorszym gównem. Owszem, będą ci za twoje usługi płacić. Jednak szanować- nigdy. Tego, kto im podłoży bomby- będą zwalczać (najlepiej twoimi łapami)- ale będą szanować. A jak jakaś zawierucha- jak w 1918 r- wywieje ich z Polski- ty zostaniesz. I tym razem- bądź spokojny- Huthu już nie dadzą się oszukać okrągłym stołem. Nie bądź bezpieczny...lepszy dla ciebie byłby świt zimowy...

--

Chiron

Data: 2015-04-27 03:24:51
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 11:38:49 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Tak, kogutku- będziesz tylko najgorszym gównem. Owszem, będą ci za twoje usługi płacić. Jednak szanować- nigdy. Tego, kto im podłoży bomby- będą zwalczać (najlepiej twoimi łapami)- ale będą szanować. A jak jakaś zawierucha- jak w 1918 r- wywieje ich z Polski- ty zostaniesz. I tym razem- bądź spokojny- Huthu już nie dadzą się oszukać okrągłym stołem. Nie bądź bezpieczny...lepszy dla ciebie byłby świt zimowy...

W Norwegii też była niemiecka okupacja. W czasie wojny zginęło tam w wyniku działań wojennych i okupacyjnych mniej cywilów niż w wypadkach drogowych. Norwegia dostała potężny impuls gospodarczy. Tereny Polskie przyłączone do Rzeszy, zwłaszcza duże miasta, też się rozwijały. Pecha mieli tam jedynie Żydzi. Ale oni zanim powstało państwo Izrael zawsze byli pechowi. Żydzi w Izraelu mają powody żeby być patriotami. Polacy nie mają żadnego interesu żeby oddawać życie za Polskę. I to widać na każdym kroku. Politycy najchętniej zrobili by wojnę z Rosją i zaraz z ukradzioną Polakom kasą spierdolili za granicę. A zwykli ludzie niekoniecznie by wojsku rosyjskiemu chcieli stawiać opór. Ja bym nie stawiał tylko pierwszego dnia okupacji podpisał deklarację lojalności. A jak by okupantem byli islamiści to od razu przechodzę na Islam.

Data: 2015-04-27 07:29:38
Autor: szklanynocnik
Najpiękniejsze filmy robiliśmy za komuny
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
 A jak by okupantem byli islamiści to od razu przechodzę na Islam.

Jesteś naiwny. A niby kto napierdala się w iranie?
Muslimy między sobą, przejście na muslimową stronę nic nie gwarantuje.
Tak samo mogą ci łeb ściąć.

Data: 2015-04-27 13:03:59
Autor: Chiron

Użytkownik <kogutek444@gmail.com>> napisał w wiadomości news:c5e45c4c-f0e6-4683-8519-c253efbdda4agooglegroups.com...
> [...]

W Norwegii też była niemiecka okupacja. W czasie wojny zginęło tam w wyniku działań wojennych i okupacyjnych mniej cywilów niż w wypadkach drogowych. >Norwegia dostała potężny impuls gospodarczy.
Jakie plany Hitler miał w stosunku do Norwegii? Gdyby postawili zaciekły opór- zwiększyłby tylko ilość wojsk okupacyjnych. Nas- traktował jak robactwo, które należy wytłuc, żeby zrobić sobie przestrzeń na wschodzie. Bezrefleksyjne, wręcz bezmyslne porównania- które serwujesz- są porażające.
Norwegia po wojnie- jako kraj niezniszczony i zasobny_w_złoża_żelaza- zaczął się (wraz z Szwecją) szybko rozwijać

Tereny Polskie przyłączone do Rzeszy, zwłaszcza duże miasta, też się rozwijały. Pecha mieli tam jedynie Żydzi.
Pochodzę z Łodzi. Miasta włączonego do Rzeszy. Polacy poza tym, że stopniowo byli z Łodzi eliminowani- to rzeczywiście nie mieli aż takich obostrzeń, jak na terenach GG. Trochę gorzej mieli mieszkańcy miast włączonych do Rzeszy, które były blisko przedwojennych granic. Z dnia na dzień np mieszkańców Gdyni Niemcy zapakowali do bydlęcych wagonów- i wywieźli na roboty, do obozów koncentracyjnych- a nawet do GG. Tych, co przeżyli. Bo zima była ciężka- wielu więc po prostu nie wytrzymało wielodniowego transportu- gdzie potrzeby fiziologiczne (w tym umieranie) załatwiano tam, gdzie się stalo. W sumie- ci, co przeżyli- można powiedzieć- że mieli szczęście. Ci, co umarli- oczywiście też mieli szczęście.

Ale oni zanim powstało państwo Izrael zawsze byli pechowi. Żydzi w Izraelu mają powody żeby być patriotami.
Mają

[...]
Pozostaje tylko mieć nadzieję, że jako pierwszy- po prostu pójdziesz do piachu. Znienawidzony przez Polaków- pogardzany przez okupantów. Nikt po tobie nie zapłacze. Chuj ci na grób

--

Chiron

Data: 2015-04-27 05:47:05
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 13:03:13 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> [...]

Pozostaje tylko mieć nadzieję, że jako pierwszy- po prostu pójdziesz do piachu. Znienawidzony przez Polaków- pogardzany przez okupantów. Nikt po tobie nie zapłacze. Chuj ci na grób

Też pochodzę z Łodzi. Może dlatego że starszy jestem znam więcej opowieści ludzi którzy przeżyli wojnę w Łodzi. Łódź została przyłączona do III Rzeszy i była w nim na prawach takich jak każde miasto niemieckie. Nie mogło być inaczej bo ok 30% przedwojennej ludności Łodzi było Niemcami. Po przyłączeniu każdy Łodzianin nie będący Żydem jeśli zadeklarował lojalność nowej władzy z automatu zostawał Niemcem. prawie ze wszystkimi prawami i obowiązkami jakie mieli Niemcy. W `Łodzi nie było represji znanych z innych miast, zwłaszcza Generalnej Guberni. Nie było masowych rozstrzeliwań ludności polskiej. Łódź zawsze była miastem robotniczym. Represje w stosunku do słabo wykształconych, często nie potrafiących pisać robotników nie miały sensu i były niezgodna z ideami państwa o narodowo-socjalistycznym ustroju. Łódź wraz z mieszkańcami nie była przeznaczona do likwidacji. Ze znanych mi opowieści ludzi którzy wtedy żyli w Łodzi wynika ze mieszkańcom łodzi, oczywiście z wyjątkiem Żydów, poprawiły się warunki życia jak stała się miastem Niemieckim i były dużo wyższe niż w Warszawie albo Krakowie. Oczywiście dużym dyskomfortem psychicznym była świadomość że wojna, że gdzieś indziej giną ludzie, że okupacja, że ich bliscy mogą żyć w GG jako ludzie II kategorii. Podpisanie przez Łodzianina volkslisty nie skutkowało tym że z automatu dostawał powołanie na strażnika w obozie koncentracyjnym. Ale skutkowało możliwością dostania lepszej pracy, lepszymi warunkami życia jego dzieci. Lepszą opieką lekarską. Dla robotnika najemnego nie jest ważne kim jest jego pan. Ważne żeby nie bił i dobrze płacił za pracę. Jak istniała RFN to Polacy bardzo chętnie wyjeżdżali tam do pracy. Jakoś ich nie brzydziło że na 100% pracują u kogoś kto brał w wojnie czynny udział jako żołnierz. Patriotyzm, honor, bóg, ojczyzna to słowa klucze stworzone przez rządzących żeby łatwiej z niewolników dawało się zrobić mięso armatnie. Żebyś się nie zdziwił jak dożyjesz momentu w którym zostaną odtajnione informacje dotyczące Powstania Warszawskiego. I okaże się że nie było inicjatywą Polaków a zostało wyreżyserowane przez Amerykanów, Anglików i Rosjan. A jego celem było zlikwidowanie rękami Niemców Armii Krajowej.

Data: 2015-04-27 15:27:33
Autor: Chiron

napisał:

> [...]

Też pochodzę z Łodzi. Może dlatego że starszy jestem znam więcej opowieści ludzi którzy przeżyli wojnę w Łodzi. Łódź została przyłączona do III Rzeszy i była w nim na prawach takich jak każde miasto niemieckie. Nie mogło być inaczej bo ok 30% przedwojennej ludności Łodzi było Niemcami.
=============================

Problem, że nie ma dyskusji z emocjami, chciejstwem, etc. A racjonalizmu nie prezentujesz. Wymyślasz, tworzysz. Od razu- pierwsze z brzegu:
http://www.historycznie.uni.lodz.pl/czterykult.htm

czyli: Niemców było 10%. Dodam: co najwyżej tyle.

[...]

Kolejne łgarstwo. W żadnym przyłączonym do Rzeszy mieście tak nie było. W niektórych nie dostawali niemieckich doumentów nawet rodowici Niemcy- jesli np byli kryminalistami. Nie było tak też i w Łodzi. Jak się ktoś zgłosił- Niemcy skrupulatnie sprawdzali. Jeśli miał jednego rodzica Niemca- dostawał "palcówkę" z 50%. Nawet to więc nie wystarczyło, by być za Niemca uznanym. W wypadku dzieci mieszańców polsko- niemieckich- nierzadko dzieci te po "badaniach lekarskich" jechały w głąb Rzeszy. Dalsze "wody po kisielu" Niemców dostawały dokumenty volkslisty. Za to było więcej margaryny na kartki.

=============================

[...]

Moja mamusia mieszkała w kamienicy wraz z Niemcami i Polakami. W 1939 roku grupa Niemców podzieliła podwórko na 2 części- ładniejsza, zielona- niemiecka. Nur fur Deutche. Druga- dla Polaków. Potem dość szybko przeganiano Polaków z dużych mieszkań- dając je Niemcom- często przybyłem z Rzeszy. Polaków kwaterowano w suterenach i na poddaszach. W ogóle historia mojej mamusi nadaje się na dobry film o tamtych czasach.

[...]

Widać Claus von Stauffenberg w czasie swojego pobytu w Polsce musiał gdzieś spotkać twoją rodzinę. Napisał przecież, że Polacy muszą zawsze żyć pod butem- bo sami nie potrafią się rządzić. Ty sam tak twierdzisz. Ograbiono cię z wszystkiego. Z własnej kultury. Biedaku- ale wcale mi cię nie żal

--

Chiron

Data: 2015-04-27 10:31:38
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 15:27:33 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

============================> Widać Claus von Stauffenberg w czasie swojego pobytu w Polsce musiał gdzieś spotkać twoją rodzinę. Napisał przecież, że Polacy muszą zawsze żyć pod butem- bo sami nie potrafią się rządzić. Ty sam tak twierdzisz. Ograbiono cię z wszystkiego. Z własnej kultury. Biedaku- ale wcale mi cię nie żal

Od kiedy polska kultura jest kulturą stworzoną przez aborygenów. Kulturę w Polsce tworzyli od zawsze polscy Żydzi.

Data: 2015-04-27 16:12:18
Autor: Wiesiaczek
W dniu 27.04.2015 o 11:39, Chiron pisze:

[...]

Kogutkowi i tak to zwisa. Jemu nie zależy mu na żadnym szcunku, micha żarcia i już podpisuje każdą volkslistę. Ot, takie gówno.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-04-27 09:56:13
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 16:12:20 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]

Kogutkowi i tak to zwisa. Jemu nie zależy mu na żadnym szcunku, micha żarcia i już podpisuje każdą volkslistę. Ot, takie gówno.

Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Zgadłeś. Koło chuja lata mi patriotyzm, ojczyzna itp bzdety z religią włącznie. Pełna micha dobrego żarcia to jest to o co mi chodzi. Żeby przeżyć podpiszę każdą listę, nie tylko volkslistę. I takie moje podejście czyni ze mnie, pomimo ze tego nie chcę, patriotę. Najważniejszą rzeczą jaką ma do zrobienia patriota to przeżyć. Martwy człowiek który zginie w imię jakiś ideałów nie jest patriotą tylko był głupcem.

Data: 2015-04-27 09:32:29
Autor: Joschi
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:553ddede$0$8387$65785112news.neostrada.pl...

[...]

"Nasi" ministrowie to nie są nasi... Dlatego Polskza nigdy nie będzie sama w sobie wartością dla każdego Polaka...
Samą nazwą Polska można sobie tyłek podetrzeć, bo czymże jest ten frazes? Tylko głupek będzie się dzisiaj bił o Polskę dla syjonistów, by IM się żyło lepiej...

Data: 2015-04-27 11:46:53
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-27 o 07:40, Joschi pisze:
http://film.wp.pl/idGallery,16071,idPhoto,423746,galeria.html

bo to był wolny świat...

I muzykę. Kurwa w radiu żadnych czarnych i ich badziewia a polscy piosenkarze. Tak, to był wolny świat, który prędko nie powróci.

Data: 2015-04-27 15:30:10
Autor: MarkWoydak
Najpiękniejsze filmy robiliśmy za komuny

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
http://film.wp.pl/idGallery,16071,idPhoto,423746,galeria.html

bo to był wolny świat...

Robiliście? Niby kto robił, ty? Wolny świat, od czego? Kiedy rzuciłeś
kamieniem trafiałeś albo w komucha albo sowieckiego żołdaka. Na tym polegał
twój wolny świat? Co
w tym było "wolnego"? To, że jako komuch czerpałeś z tej sytuacji profity?

MW

Data: 2015-04-27 17:51:20
Autor: Joschi
"MarkWoydak" <markwoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mhle61$a8d$2news.albasani.net...

[...]

Żydokomuchy z PO to dopiero dzisiaj czerpią profity z totalnie zniewolonego i upodlonego narodu polskiego...

Data: 2015-04-27 17:58:39
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mhlltm$3k6$1speranza.aioe.org...
[...]

Masz jakieś kompleksy na "zydokomuchów"? Ciągle piszesz o "upodleniu i zniewoleniu". Gdzie ty człowieku żyjesz? W jakimś gettcie?

MW

Data: 2015-04-27 20:46:39
Autor: Joschi
"MarkWoydak" <markwoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mhlmi1$qpc$3news.albasani.net...

[...]

Dokładnie, Polska to dzisiaj getto dla Polaków...

Najpiękniejsze filmy robiliśmy za komuny