Najpiękniejszej...

Data: 2009-11-05 23:00:04
Autor: jadrys

Data: 2009-11-05 14:13:49
Autor: Antenka

Data: 2009-11-05 23:44:39
Autor: Andrzej Kokakolski

Data: 2009-11-06 05:51:50
Autor: cirrus

Data: 2009-11-06 12:39:29
Autor: jadrys
Najpiękniejszej...
Andrzej Kokakolski pisze:
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Ciekawe, która to...

Nadiezda Krupska?

Dolores Ibarruri?

Joanna Senyszyn?

AK

Wszystkie te czcigodne damy szanuję, jednak nie moim zdaniem, żadna z nich nie zasługuje na miano najpiękniejszej.

Data: 2009-11-06 00:18:35
Autor: awe
Najpiękniejszej...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:cfeec68c-3b6a-4b20-a816-538be46a7e08r31g2000vbi.googlegroups.com...
On 5 Lis, 23:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=r0tJ9pMHsgg&feature=related

Ciekawe, która to...

Antenka :-)
-- -- -- -- -- -- -- --
no wiadomo ze to o Ciebie chodzi
awe

Data: 2009-11-06 08:29:02
Autor: Polok_Prawdziwy
Najpiękniejszej...
On 5 Lis, 23:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> Na dobranoc:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=r0tJ9pMHsgg&feature=related
>
> --
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Ciekawe, która to...

Eeeetam, AMTENKO - Maryna niemusi być piknom...

- nojwazniejse, ze cycory wielgachne, wilgotnom i cudnom (wygolonom!) sparkem i
ciongle łochotem mo...!

Data: 2009-11-06 01:13:35
Autor: Antenka
Najpiękniejszej...
On 6 Lis, 08:29, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

> Ciekawe, która to...

Eeeetam, AMTENKO - Maryna niemusi być piknom...

- nojwazniejse, ze cycory wielgachne, wilgotnom i cudnom (wygolonom!) sparkem i
ciongle łochotem mo...!

Świnia i stary zbereźny tryk :-E

Antenka

Data: 2009-11-06 10:48:22
Autor: Polok_Prawdziwy
Najpiękniejszej...
> Eeeetam, AMTENKO - Maryna niemusi być piknom...
>
> - nojwazniejse, ze cycory wielgachne, wilgotnom i cudnom (wygolonom!) sparkem i
> [...]

Zbereźnik, niezbereźnik, ale gdybyś ślicnie wygolonom była, to cudnom patelniem
mugbym ci wychlastać - i wpalcach łod nug byś tom cudność cuła... ;)

Data: 2009-11-06 11:25:44
Autor: HaMMeR
Najpiękniejszej...
Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

No, to twoi kupcy owieczek juz pewnie od dawna wiedza, ze te 'wygolone',
to sa 'maryny' po twoim zwyobracaniu.., nieprawdaz cepelizdo??

Data: 2009-11-06 13:07:35
Autor: Polok_Prawdziwy
Najpiękniejszej...
Polok_Prawdziwy wrote:

> [...]

No, to twoi kupcy owieczek juz pewnie od dawna wiedza, ze te 'wygolone',
to sa 'maryny' po twoim zwyobracaniu.., nieprawdaz cepelizdo??

Chemmm....!?

- znowuz mojemu Burkowi sparkem wymlaskać chces, zetak zagadujes...?

Łokej, spatom siem go wiecorem i powim ci jutro, ale psypuscom, zesiem zgodzi na
twoje cyckanie....

Data: 2009-11-06 19:05:35
Autor: HaMMeR
Najpiękniejszej...
Polok_Prawdziwy wrote:
Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Daj sobie spokoj.., nie bede ci odbieral przyjemnosci, tym bardziej,
ze w takich nie gustuje. Swobodnie mozesz sobie z Burkiem 'odbywac',
Cepelizdo!

Data: 2009-11-06 19:15:18
Autor: Polok_prawdziwy
Najpiękniejszej...
HaMMeR wrote:

Polok_Prawdziwy wrote:
Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

Widzem, ze smak mos łokrutny...

- nodobra, powim mu, ino cy zechce...

Data: 2009-11-07 01:24:02
Autor: HaMMeR
Najpiękniejszej...
Polok_prawdziwy wrote:
HaMMeR wrote:

Polok_Prawdziwy wrote:
Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

Najlepiej w trakcie i szeptem do ucha...

Data: 2009-11-07 10:14:46
Autor: Polok_prawdziwy
Najpiękniejszej...
HaMMeR wrote:

Najlepiej w trakcie i szeptem do ucha...

Idem teroski siem Burka spytać, cyci sparki do wymlaskanio nadstawi, bo smak
łokrutny mos, a wmiendzycasie łogul sem włosy narencach...

Data: 2009-11-06 12:39:06
Autor: jadrys
Najpiękniejszej...
Antenka pisze:
On 5 Lis, 23:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Na dobranoc:

Ciekawe, która to...

Antenka :-)

Ta urocza, o pięknych włosach koloru dojrzałej pszenicy, o oczach  które  przypominają  kwitnące chabry... ech mógłbym jeszcze tak długo.. :-)

Data: 2009-11-06 09:08:21
Autor: Antenka
Najpiękniejszej...
On 6 Lis, 12:39, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Ciekawe, która to...

> Antenka :-)

Ta urocza, o pięknych włosach koloru dojrzałej pszenicy, o oczach
które  przypominają  kwitnące chabry... ech mógłbym jeszcze tak długo.. :-)

;-)

Antenka

Data: 2009-11-06 18:37:01
Autor: Polok_prawdziwy
Najpiękniejszej...
jadrys wrote:

Ta urocza, o pięknych włosach koloru dojrzałej pszenicy, o oczach
które  przypominają  kwitnące chabry... ech mógłbym jeszcze tak długo..
:-)

Tośty RUMANTYKŁOKRUTNY Jamdrysie...!

- a pomocyłeś sem psynojmnij...?

Bojo niekiedy wierse i inkse gupoty tes Marynom beblom, ale docasu...!

Abo wierse, piknogodka, kwiotuski i zabawa wdohtora, abo...

- inksom, znacysiem wilgotniejsom Marynom siem zajmujem...!

PS - lotanie (ino! pomindzy bzozami mi niewystarco....

Data: 2009-11-06 19:27:23
Autor: jadrys
Najpiękniejszej...
Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Jaki tam romantyk baco. Potrafię tylko docenić urodę kobiety.

Data: 2009-11-06 20:15:24
Autor: Polok_prawdziwy
Najpiękniejszej...
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Tes docenić potrafiem...
- scegulnie cycory wielgachne, a ponosik AMTENKA mo takie... ;)

Data: 2009-11-06 19:08:31
Autor: HaMMeR
Najpiękniejszej...
jadrys wrote:
Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -

Romantyka romantyka, ale mam nadzieje, ze nie zapomniales, ze od czestego...
dlon od wewnetrznej strony, gestym wlosem porasta?

Data: 2009-11-06 23:31:21
Autor: jadrys
Najpiękniejszej...
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
Antenka pisze:
[...]

Nie wiedziałem, ale wierzę Ci na słowo.

Data: 2009-11-07 01:22:22
Autor: HaMMeR
Najpiękniejszej...
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
Antenka pisze:
[...]

Nie wypieram sie.., przeciez bylo sie kiedys mlodym!

Data: 2009-11-10 21:32:16
Autor: Jadrys
Najpiękniejszej...
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
Antenka pisze:
[...]

I za to cię właśnie lubię.. za szczerość.

Data: 2009-11-06 22:35:12
Autor: Antenka
Najpiękniejszej...
Antenka pisze:

> Ciekawe, która to...

> Antenka :-)

Ta urocza, o pięknych włosach koloru dojrzałej pszenicy, o oczach
które  przypominają  kwitnące chabry... ech mógłbym jeszcze tak długo.. :-)

"A wszystko przepasane jakby wstęgą, miedzą zieloną,
Na niej z rzadka ciche grusze siedzą (...)"

;-)

Antenka

Data: 2009-11-06 01:16:27
Autor: Antenka
Najpiękniejszej...
On 5 Lis, 23:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=r0tJ9pMHsgg&feature=related

Jadrysiu, jesteś jasnowidzem? Skąd wiedziałeś, że uwielbiam słuchać
Ennio Morricone? :-)) Dziękuję :-*

Antenka

Data: 2009-11-06 10:29:32
Autor: cytryna
Najpiękniejszej...
> [...]
kierunku..

Jadrysiu, jesteś jasnowidzem? Skąd wiedziałeś, że uwielbiam słuchać

Zapewne to tajna informacja od Julki Picery ona też lubi słuchać pienia Donalda
Morrdocone. Tylko Monisie rozczula twórczość Vladimira ....Cosmy.

Data: 2009-11-06 12:17:29
Autor: Marek
Najpiękniejszej...
On 6 Lis, 10:16, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Jadrysiu, jesteś jasnowidzem? Skąd wiedziałeś, że uwielbiam słuchać

Znalem jedna ruska Zydowe, ktora chciala tylko tego
sluchac...obojetne, co z nia wtedy robilem...

Data: 2009-11-06 23:25:08
Autor: jadrys
Najpiękniejszej...
Marek pisze:

[...]

A co z nią robiłeś? Rozwiązywałeś krzyżówki?

Data: 2009-11-07 00:19:32
Autor: Polok_prawdziwy
Najpiękniejszej...
jadrys wrote:

Marek pisze:

[...]

Ruskij jazyk ćwicył....

Chaaa...., chaaaa....

- tak pedziołem wasej strazymiejskiej (u Poznania!), jak mie w afcie z
jednom Łukrajinkom nagoroncym ucynku psyłapały...! ;)

Musem pedzieć, ze majom tam u Poznania humorupocucie, bo chopy siem ino
pośmioły, jakzem galoty naprendko nadupem zakłodoł i kozały mi wdalse
ksacki pojechać...

Data: 2009-11-06 12:40:16
Autor: jadrys
Najpiękniejszej...
Antenka pisze:
[...]

Nie , nie jestem :-(  ,-  po prostu - odgadłem :-) . Nie ma za co Antenko :-)

Najpiękniejszej...