Najpiękniejszej...

Data: 2009-11-06 01:16:27
Autor: Antenka
Najpiękniejszej...
On 5 Lis, 23:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=r0tJ9pMHsgg&feature=related

Jadrysiu, jesteś jasnowidzem? Skąd wiedziałeś, że uwielbiam słuchać
Ennio Morricone? :-)) Dziękuję :-*

Antenka

Data: 2009-11-06 10:29:32
Autor: cytryna
Najpiękniejszej...
On 5 Lis, 23:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> Na dobranoc:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=r0tJ9pMHsgg&feature=related
>
> --
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

Jadrysiu, jesteś jasnowidzem? Skąd wiedziałeś, że uwielbiam słuchać
Ennio Morricone? :-)) Dziękuję :-*

Antenka

Zapewne to tajna informacja od Julki Picery ona też lubi słuchać pienia Donalda
Morrdocone. Tylko Monisie rozczula twórczość Vladimira ....Cosmy.

Data: 2009-11-06 12:17:29
Autor: Marek
Najpiękniejszej...
On 6 Lis, 10:16, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Jadrysiu, jesteś jasnowidzem? Skąd wiedziałeś, że uwielbiam słuchać

Znalem jedna ruska Zydowe, ktora chciala tylko tego
sluchac...obojetne, co z nia wtedy robilem...

Data: 2009-11-06 23:25:08
Autor: jadrys
Najpiękniejszej...
Marek pisze:

[...]

A co z nią robiłeś? Rozwiązywałeś krzyżówki?

Data: 2009-11-07 00:19:32
Autor: Polok_prawdziwy
Najpiękniejszej...
jadrys wrote:

Marek pisze:

[...]

Ruskij jazyk ćwicył....

Chaaa...., chaaaa....

- tak pedziołem wasej strazymiejskiej (u Poznania!), jak mie w afcie z
jednom Łukrajinkom nagoroncym ucynku psyłapały...! ;)

Musem pedzieć, ze majom tam u Poznania humorupocucie, bo chopy siem ino
pośmioły, jakzem galoty naprendko nadupem zakłodoł i kozały mi wdalse
ksacki pojechać...

Data: 2009-11-06 12:40:16
Autor: jadrys
Najpiękniejszej...
Antenka pisze:
[...]

Nie , nie jestem :-(  ,-  po prostu - odgadłem :-) . Nie ma za co Antenko :-)

Najpiękniejszej...