Najpierw badali prezydenta

Data: 2010-04-28 13:49:35
Autor: cyc
Najpierw badali prezydenta

Uzytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisal w wiadomosci news:hr8j47

..................<

A ostatnie zwloki znalezli po dwóch dniach, ech, dlaczego ja nie wierze Ruskim?
Piotr

W czesci dlatego , ze historia nauczyla nas nie ufac nikomu w tym ruskim w czesci  dlatego , ze jestes skazony rusofobia .
Rosjanie sa teraz w trundej sytuacji . Sojusznikow jak na lekarswo a niemal caly swiat , dzieki mistrzowskiej  jankeskiej propagandzie nie ma o nich najlepszej opinii . Podobnie po mistrzowsku prowadza propagande antychinska , jako , ze Chiny stanowia dzis dla nich liczaca sie konkurencje i zaczynaja wypierac ze swiatowych rynkow .
Rosjanie sa juz mniej grozni ale zawsze to lepiej trzymac w zanadzu  o ugruntowanej juz opinii  wroga .
Ja tam ruskich lubie . Mam tam wielu znajomych . Ludzie sa tam otwarci a bywa serdeczni i mozesz wierzyc lub nie ale w znakomitej wiekszosci pozytywnie  do nas nastawieni , oczywiscie poza marginesem , ktory i u nas jest dla swojej krzykliwosci wyraznie widoczny .

cyc

Data: 2010-04-28 15:14:29
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hr9a9r$cg2$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hr97ci$kgk$1news.onet.pl...

[...]

Pisząc "Ruskich" miałem na myśli cara i dwór. Co do samych rosjan mam podobne zdanie do ciebie.
Piotr

"Dwor" uczy sie normalnosci i trzeba przyznac , szczegolnie w kontekscie ostatnich wydarzen , ze idzie mu to calkiem niezle w przeciwienstwie do wielu naszych i tych domoroslych i tych renomowanych zawodowych politykow , ktorzy juz nigdy i niczego w zyciu sie nie naucza !.

cyc

Data: 2010-04-28 15:29:31
Autor: MH
> [...]

"Dwor" uczy sie normalnosci i trzeba przyznac , szczegolnie w kontekscie ostatnich wydarzen , ze idzie mu to calkiem niezle w przeciwienstwie do wielu naszych i tych domoroslych i tych renomowanych zawodowych politykow , ktorzy juz nigdy i niczego w zyciu sie nie naucza !.

============================

Głupiemu Piotrusiwi "DWÓR" muli się z podwórkiem...

MH

Data: 2010-04-28 18:36:36
Autor: cyc

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f9c.4bd8383bnewsgate.onet.pl...

> [...]

ktorzy juz nigdy i niczego w zyciu sie nie naucza !.

============================

Głupiemu Piotrusiwi "DWÓR" muli się z podwórkiem...

Piotrus jaki jest kazdy widzi ale wsrod rezydujacyh na grupie reprezentantow sPiS-kowcow jest najbardziej do rzeczy i trzeba przyznac , ze stara sie myslec .

cyc

Data: 2010-04-28 18:45:40
Autor: karwanjestkretynem
[...]

Tyle, że z tych starań nic nie wychodzi. Poza miłością do czarnej stonki.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Najpierw badali prezydenta