Najpierw oszczędza się na ubezpieczeniu, a potem wyciąga łapę.

Data: 2011-08-14 18:17:33
Autor: stevep
Najpierw oszczędza się na ubezpieczeniu, a potem wyciąga łapę.
# - Kwoty nie muszą być wysokie, ale żeby były od razu. Nie mamy za co  naprawiać tuneli, nie mamy za co żyć - mówili do premiera Donalda Tuska  rolnicy poszkodowani w lipcowej nawałnicy, która przeszła nad częścią  Mazowsza. Premier w sobotę rano przyjechał zobaczyć, jak sobie radzą z  usuwaniem szkód #
Ze strony:
http://tiny.pl/h55fz

--
stevep

Data: 2011-08-14 19:39:16
Autor: wolim
W dniu 2011-08-14 18:17, stevep pisze:
[...]

Problem polega na tym, że tuneli foliowych ubezpieczalnie nie ubezpieczają.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-08-14 22:22:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j29181$juj$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Ale uprawy ubezpieczają!

Data: 2011-08-14 19:45:19
Autor: jadrys
[...]

Tzw. pazerność chłopska.. Problem tylko w tym że to nie Tusk ale my zapłacimy za ten ich brak ubezpieczeń. Jaszcze raz powtarzam - najwyższy czas skończyć z indywidualnym rolnictwem.

Data: 2011-08-15 03:01:11
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 19:45:19 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Muszę ci przyznać racje, mam w pamięci jakie w biurze wywoływały dyskusje  problemy zmiany warunkow ubezpieczenia, ci ludzie często pomimo wyższego  wykształcenia nie byli w stanie pojąć, że opłaty za ubezpieczenie w  przypadku braku okoliczności do wypłaty nikt im nie zwróci. Spora część  tych ludzi pochodzila ze wsi i miała tam rodziny, więc wyobrażam sobie  jakie opory musi budzić u autentycznego chłopa płacenie składki, z której  można nie skorzystać.

--
stevep

Data: 2011-08-16 21:36:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 03:01, stevep pisze:

[...]

Już nie gadaj takich absurdów, oni dobrze wiedzą co to ubezpieczenie. Ale tak ich rozpuszczono że nie widza potrzeby ubezpieczania sie. Tusk z naszej kieszeni i tak im wypłaci odszkodowania.

Data: 2011-08-17 17:30:20
Autor: (HeÂŽSk)
On Tue, 16 Aug 2011 21:36:20 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Już nie gadaj takich absurdów, oni dobrze wiedzą co to ubezpieczenie. Ale tak ich rozpuszczono że nie widza potrzeby ubezpieczania sie. Tusk z naszej kieszeni i tak im wypłaci odszkodowania.

 wyplaci - zle. nie wyplaci - zle. czego wy w koncu chcecie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 08:00:16
Autor: .[HeÂŽSk].
On Sun, 14 Aug 2011 19:45:19 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Tzw. pazerność chłopska.. Problem tylko w tym że to nie Tusk ale my zapłacimy za ten ich brak ubezpieczeń. Jaszcze raz powtarzam - najwyższy czas skończyć z indywidualnym rolnictwem.

 chlopie, co ty pieprzysz? znow kolektywizacja? kulacy?
 za ten genialny pomysl lenina/stalina rosyjski narod  zaplacil >14 mln istnien z czego 1/3 zmarla z glodu.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-16 21:35:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 08:00, ".[HeÂŽSk]." pisze:

[...]

O skończeniu z pasożytniczym, indywidualnym gospodarowaniu na roli.

Data: 2011-08-17 17:30:20
Autor: (HeÂŽSk)
On Tue, 16 Aug 2011 21:35:57 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   zaplacil>14 mln istnien z czego 1/3 zmarla z glodu.

O skończeniu z pasożytniczym, indywidualnym gospodarowaniu na roli.

 zaraz, co widzisz pasazytniczego w rolnictwie "indywidualnym"?
 znow chcialabys wprowadzic pgr i rozkulaczenie kulakow?
 wyjaw swoja wizje rolnictwa kolektywnego/panstwowego?
 na czym niby to mialoby polegac? --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-14 22:32:35
Autor: Kaczysta

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.vz7ovjruv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Z tymi szkodami to ściema - dwa dni temu jechał przez paprykowe zagłębie za Radomiem w kierunku Tomaszowa Maz. - wszystke tunele foliowe stoją, a przy szosie tłumy olicznych właścicieli plantacji sprzedające parykę (dorodną) workami po 15 zł za 5 kg.
AZ

Data: 2011-08-15 00:33:07
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
stevep wrote:

Premier w sobotę rano przyjechał zobaczyć, jak sobie radzą z
usuwaniem szkód

Pańskie oko konia tyczy, nie Stefek?
Szkoda tylko, że ani to pańskie, ani to tuczy.
Po kij premierzy jeżdżą na takie "akcje"?
Czy Tusk, Oleksy, Cimoszewicz albo Kaczyński coś pomogli ludziom pojawiając się na wałach p.powodziowych, albo w zniszczonych nawałnicą gospodarstwach?
Przecież to samo i z podobnie lichym skutkiem mogli obiecać nie ruszając się z urzędu. Przynajmniej koszta byłyby mniejsze, a co zaoszczędziliby mogło by pójść na usuwanie szkód.
--
Pit

Data: 2011-08-15 03:04:15
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 00:33:07 Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit>  napisał(a):

stevep wrote:

[...]

Mam gdzieś czy jeżdżą, czy nie, mnie chodzi o coś zupełnie innego, o  podejście ludzi do życia, o to , że uważają, że nie obowiązuje ich  racjonalne myślenie, a wszystko im się należy.

--
stevep

Data: 2011-08-15 08:00:18
Autor: .[HeÂŽSk].
Najpierw oszczędza się na ubezpieczeniu, a potem wyciąga łapę.
On Mon, 15 Aug 2011 03:04:15 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]
Mam gdzieś czy jeżdżą, czy nie, mnie chodzi o coś zupełnie innego, o  podejście ludzi do życia, o to , że uważają, że nie obowiązuje ich  racjonalne myślenie, a wszystko im się należy.

 najlepiej za darmoche. wyzej jadrys proponuje kolektywizacje.
 biedne sieroty posocjalistyczne. nie potrafia zyc w realnym swiecie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-16 21:38:28
Autor: jadrys
[...]

To nie ma nic wspólnego z postsocjalizmem. Żaden indywidualny rolnik w Europie nie jest w stanie funkcjonować bez dopłat do jego produkcji.

Data: 2011-08-17 17:30:20
Autor: (HeÂŽSk)
On Tue, 16 Aug 2011 21:38:28 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

To nie ma nic wspólnego z postsocjalizmem. Żaden indywidualny rolnik w Europie nie jest w stanie funkcjonować bez dopłat do jego produkcji.

 zmiluj sie, prosze. przedstaw swoja wizje kolektywizacji.

Data: 2011-08-15 09:51:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:j29idg$ppj$1news.onet.pl...
stevep wrote:

[...]

To po co odwiedzać chorych w szpitalu? Przecież odwiedzający ich nie uleczy!

Data: 2011-08-16 23:10:59
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

stevep wrote:

[...]

Chory w szpitalu potrzebuje wsparcia psychicznego, bo dobre samopoczucie jest najlepszym lekarstwem. Natomiast premierzy jeżdżący do ludzi dotknietych kataklizmem i obiecujący im virtualna kasę, takiej otuchy nikomu nie dają, a jedynie wq* ludzi.
--
Pit

Data: 2011-08-15 08:00:18
Autor: .[HeÂŽSk].
Najpierw oszczędza się na ubezpieczeniu, a potem wyciąga łapę.
On Sun, 14 Aug 2011 18:17:33 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

[...]

 i niby co, my mamy robic zrzute bo im folie porwalo?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 09:52:30
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:

[...]

Na to wychodzi!
I oni łaskawie przyjmą, krzywiąc się, że za mało!

Data: 2011-08-16 16:25:15
Autor: .[HeÂŽSk].
Najpierw oszczędza się na ubezpieczeniu, a potem wyci±ga łapę.
On Mon, 15 Aug 2011 09:52:30 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]
>
> i niby co, my mamy robic zrzute bo im folie porwalo?

Na to wychodzi!
I oni łaskawie przyjmą, krzywiąc się, że za mało!

 komuna bezrolnemu chlopstwu wciaz w tkwi w lbach.  sadzili, ze tusk razem z rzadem ta tunele im naprawi?
 szkoda bylo 200 zl na ubezpieczenie? niech wiec nie
 jecza pan_da tylko do roboty. prezes moglby zakasac
 rekawy i pokazac jak dba o polskie rolnictwo.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Najpierw oszczędza się na ubezpieczeniu, a potem wyciąga łapę.