Najpierw oszczędza się na ubezpieczeniu, a potem wyciąga łapę.

Data: 2011-08-15 08:00:18
Autor: .[HeÂŽSk].
Najpierw oszczędza się na ubezpieczeniu, a potem wyciąga łapę.
On Sun, 14 Aug 2011 18:17:33 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

# - Kwoty nie muszą być wysokie, ale żeby były od razu. Nie mamy za co  naprawiać tuneli, nie mamy za co żyć - mówili do premiera Donalda Tuska  rolnicy poszkodowani w lipcowej nawałnicy, która przeszła nad częścią  Mazowsza. Premier w sobotę rano przyjechał zobaczyć, jak sobie radzą z  usuwaniem szkód #
Ze strony:
http://tiny.pl/h55fz

 i niby co, my mamy robic zrzute bo im folie porwalo?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 09:52:30
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:

[...]

Na to wychodzi!
I oni łaskawie przyjmą, krzywiąc się, że za mało!

Data: 2011-08-16 16:25:15
Autor: .[HeÂŽSk].
Najpierw oszczędza się na ubezpieczeniu, a potem wyci±ga łapę.
On Mon, 15 Aug 2011 09:52:30 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]
>
> i niby co, my mamy robic zrzute bo im folie porwalo?

Na to wychodzi!
I oni łaskawie przyjmą, krzywiąc się, że za mało!

 komuna bezrolnemu chlopstwu wciaz w tkwi w lbach.  sadzili, ze tusk razem z rzadem ta tunele im naprawi?
 szkoda bylo 200 zl na ubezpieczenie? niech wiec nie
 jecza pan_da tylko do roboty. prezes moglby zakasac
 rekawy i pokazac jak dba o polskie rolnictwo.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Najpierw oszczędza się na ubezpieczeniu, a potem wyciąga łapę.