Najpierw sędzia Tuleja, a teraz Rysiński

Data: 2013-04-27 21:28:48
Autor: GrzegorZ
Najpierw sędzia Tuleja, a teraz Rysiński

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:klgq3v$qfd$1speranza.aioe.org...
Jak tylko im słupki podskoczą, to zaraz dostają po dupie.
Gdzie się PiS nie obróci, to zawsze dupa z tyłu.

Zawsze twierdziłem, że żeby zwalczyć reżim PO, najpierw trzeba zlikwidować talmudystyczne PiS. Innej drogi do wolności nie ma.
Kiszczak ładnie ten POPiS zorganizował.

Trzeba im uwalić te pejsy!  Co jeszcze zorganizowaÅ‚ Kiszczak?

Data: 2013-04-27 22:04:47
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-27 21:28, GrzegorZ pisze:

[...]

Cały ten system.

Najpierw sędzia Tuleja, a teraz Rysiński