Najpilniejsze jest odebranie prezydentowi prawa weta.

Data: 2009-11-23 08:38:46
Autor: Piotr
Najpilniejsze jest odebranie prezydentowi prawa weta.
Dnia Mon, 23 Nov 2009 08:01:58 +0100, Roger Perejro napisał(a):

Rozmowa z Jerzym Stępniem b. prezesem Trybunału Konstytucyjnego.
"- Jakie tam pozbawienie władzy! Prezydent nie ma dziś władzy wykonawczej. Nie rządzi, nie może robić nic kreatywnego. Może tylko przeszkadzać: wetować ustawy, nie podpisywać nominacji. Morze wkładać kij w szprychy rządu, nie ponosząc odpowiedzialności za współrządzenie. I to trzeba pilnie zmienić."

Ciekawa opinia, naprawdę ciekawa.
A co na to Rychu?
Piotr

Data: 2009-11-23 00:38:39
Autor: Antenka
Najpilniejsze jest odebranie prezydentowi prawa weta.
Ciekawa opinia, naprawdę ciekawa.
A co na to Rychu?
Piotr

Czy Tusku-tusku pretenduje również  jako kanclerz Wartengau?

Antenka

Data: 2009-11-23 10:03:07
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 00:38:39 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Czy Tusku-tusku pretenduje również  jako kanclerz Wartengau?

A co myślałaś, że się posnerom śliźnie? Jeszcze wam przyśle takiego
Warzywnego za gaulajtera.
Piotr

Data: 2009-11-23 01:13:16
Autor: Antenka
Najpilniejsze jest odebranie prezydentowi prawa weta.
A co myślałaś, że się posnerom śliźnie? Jeszcze wam przyśle takiego
Warzywnego za gaulajtera.
Piotr

Piotruś, po prawdzie to  spodziewałam się, ale zapomniałeś, że my
poznaniacy robimy bardzo skuteczne powstania ;-)

Antenka

"Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz i dzici nam germanił...." Amen!

Data: 2009-11-23 10:41:37
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 01:13:16 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

"Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz i dzici nam germanił...." Amen!

:-) Taa...
A który?
Piotr

Data: 2009-11-23 12:09:56
Autor: zbig

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ff2515f3-df21-405a-999e-792db38eee09f10g2000vbl.googlegroups.com...
Czy Tusku-tusku pretenduje również  jako kanclerz Wartengau?

Boszszsz. Co za ciemna masa. Jadrys, gdzie ta antenkowa erudycja? Nawet nie wie gdzie mieszka!
Warthegau, Warthegau, Warthegau.
Przepisz 100 razy,może zapamietasz

Data: 2009-11-23 12:14:58
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 12:09:56 +0100, zbig napisał(a):

[...]

Ohoho, cużeś zbigu został milicjantem myśli? To taka nowa europejska
fuszka, bdzieta palić homofobiczne książki i ścigać błędy w
(niemieckiej/obowiązującej) pisowni?
Piotr

Data: 2009-11-23 12:25:57
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ftqj1wd9uu6j$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Dobra, dobra... Nie udalo ci się nic dowcipnego wymyślić.
Mój post był o tym, że brak elementarnego wykształcenia osobom, które próbują tu nauczać. Poniekąd to nie dziwi, ponieważ  przeciwko PO, np. na PiS czy LPR głosowały przeważnie niewykształcone ćwoki w podeszłym wieku, z pipidówek Polski B. Takie antenki z Warthegau uzupełniają elektorat.
BTW
W rozumieniu biedroniowym jestem homofobem, więc trafiłeś kulą w płot.

Data: 2009-11-23 12:38:39
Autor: Antenka
Najpilniejsze jest odebranie prezydentowi prawa weta.

Nie kompromituje się! Właśnie widzę ten poziom - "zero" samodzielnego
myślenie, sterowane cyborgi! Wystarczy poczytać takiego jak ty lub
niejakiego Kupeckiego - Kaweckiego - Perejro. Pieprzone
"wykształciuchy" hehe - co jeden to głupszy!

Antenka

P.s. A niemiecki pierdolę. Wiesz dlaczego? Bo pierdolę język wroga! Z
obrzydzeniem uczyłam się tego gówna przez 6 lat - wystarczy!
Zaznaczam, że nigdy nie miałam z nim kłopotu - wyjątkowo prymitywny
jest. A te wyrazowe stonogi świadczą o głupocie niemców!

Data: 2009-11-23 22:11:23
Autor: Roger Perejro
[...]

Kawał chamówy z ciebie druciaro.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-23 22:36:55
Autor: Jadrys
Roger Perejro pisze:
[...]

To tylko szczere słowa. Czujesz sie nimi obrażony?

Data: 2009-11-24 08:03:45
Autor: Roger Perejro
Najpilniejsze jest odebranie prezydentowi prawa weta.

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

To tylko szczere słowa. Czujesz sie nimi obrażony?

Osobliwa to szczerośc jeśli polega na nienawiści do wszystkiego co niemieckie, i akceptacji hajlowania wszechpolskiej hołoty.
 Nie czuje się obrażony z dwóch powodów: po pierwsze te słowa nie dotyczyły mojej osoby, po drugie, ktoś taki jak druciara nie jest w stanie mnie obrazic.

Data: 2009-11-24 01:11:19
Autor: Antenka
Najpilniejsze jest odebranie prezydentowi prawa weta.
wszechpolskiej hołoty<

No widzisz, skurczybyku! Jak ładnie się odkryłeś! He he he - szczurze
ukrywajacy się pod 10-cioma nickami, ty głupi pipku!
Gratulację Wycieruchowski! GóWniana rynsztokowy styl cię doskonale
zdradza, ty mendo społeczna!

Antenka

Data: 2009-11-24 12:25:02
Autor: Jadrys
Roger Perejro pisze:
[...]

Taka szczerość powinna cechować każdego Polaka. Bo ile się nie mylę to właśnie Niemcy nie dosyć że wymordowali ponad 5 mln. naszych rodaków, to jeszcze zrobili z naszych przodków "podludzi" .. Poza tym Antenka ma dodatkowe (osobiste) powody żeby nienawidzić tych "nadludzi".

To dobrze że nie czujesz się obrażony.

Data: 2009-11-23 12:38:57
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 12:25:57 +0100, zbig napisał(a):

[...]

Czy ja wiem... Taki milicjant myśli nie musi się zgadzać ze swoimi
poglądami. Ma pilnować cudzych poglądów, w dwóch aspektach, pierwszym aby
poglądy pana były szanowane i drugim, aby poglądy sług nie odbiegały głośno
od poglądów pana. Piotr

Data: 2009-11-23 12:26:59
Autor: Antenka
Najpilniejsze jest odebranie prezydentowi prawa weta.

Warthegau, Warthegau, Warthegau.
Przepisz 100 razy,może zapamietasz

Ty, zostaw Jadrysia w spokoju bo ci........ No!

Antenka z Wielkiej Polski :-P

Data: 2009-11-24 12:26:33
Autor: Jadrys
Antenka pisze:

Ty, zostaw Jadrysia w spokoju bo ci........ No!

Antenka z Wielkiej Polski :-P

:-)

Data: 2009-11-24 06:44:54
Autor: Antenka
Najpilniejsze jest odebranie prezydentowi prawa weta.
> Ty, zostaw Jadrysia w spokoju bo ci........ No!

Antenka z Wielkiej Polski :-P

:-)

:-))

Antenka

P.s. Pozdrawiam m.S. :D

Data: 2009-11-23 17:58:26
Autor: Jadrys
zbig pisze:
[...]

W realu.   PSP to nie miejsce na popisywanie sie erudycją. Tu trzeba sie dostosować do poziomu, a sam wiesz zbigu że z poziomem intelektualnym grupowiczów na tej grupie  bywa różnie. Tak że wznosząc się tu na wyżyny intelektualne z pewnością nie zostanie się przez większość zrozumianym..

Data: 2009-11-23 13:58:07
Autor: konserwator

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ox97l3n559je.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

a mnie ciekawi jaka "odpowiedzialnosc ponosi partia akurat rzadzaca?
bo jej nie wybiora w nasteponych wyborach?
prezydenta tez moga nie wybrac
- i przeciez o to chodzi w demokracji!

Data: 2009-11-23 14:22:18
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 13:58:07 +0100, konserwator napisał(a):

a mnie ciekawi jaka "odpowiedzialnosc ponosi partia akurat rzadzaca?
bo jej nie wybiora w nasteponych wyborach?
prezydenta tez moga nie wybrac
- i przeciez o to chodzi w demokracji!

Przecież te stępniowe gadanie to służalczy bełkot.
Piotr

Najpilniejsze jest odebranie prezydentowi prawa weta.