Najpopoularniejszy zwrot w ASO?

Data: 2009-04-11 07:57:46
Autor: Grześ
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Witam

Tak się zastanawiam, czy to jest norma we wszystkich ASO, czy tylko w TOYOTA
Bielsko Biała podczas wizyt na przeglądach gwarancyjnych lub z usterkami?

Niemal zawsze słyszę "ten typ tak ma"... "to taka konstrukcja" (o yarisie II)...

Czy często się z tym spotykacie?

Pozdrawiam świątecznie. Mokrych jaj życzę!
Grzegorz

Data: 2009-04-11 10:13:02
Autor: JG
  Grześ pisze:
[...]

"Możemy to wymienić, ale to i tak nic nie da, to jest źle zaprojektowane" (o alarmie w Fordzie S-Maxie). Dokładnie, popularne teksty wielu ASO...

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-11 10:42:15
Autor: CeSaR
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
"Możemy to wymienić, ale to i tak nic nie da, to jest źle zaprojektowane" (o alarmie w Fordzie S-Maxie). Dokładnie, popularne teksty wielu ASO...

Jeździsz s-max'em? Jak wrażenia? Poza alarmem :-)

Data: 2009-04-11 14:36:34
Autor: JG
CeSaR pisze:
Jeździsz s-max'em? Jak wrażenia? Poza alarmem :-)
Oj, parę razy opisywałem, ale opiszę jeszcze raz :)

Samochód bardzo fajny, przestronny i raczej bezawaryjny.
Silnik diesla 2.0 TDCi 140 KM oszczędny, ciężko mi osiągnąć (w co niektórzy nie wierzą ;)) zużycie wg danych technicznych w mieście. Ma tam wpisane 8,1, w praktyce udaje mi się bezproblemowo w Warszawie zejść znacznie niżej, choć przy spokojniejszej jeździe. Autko nie wgniata może w fotel, ale do jazdy po krajówkach daje wystarczającą dynamikę.

Na tylnej kanapie w tym samochodzie zmieściłby się zapewne mały słoń - pomimo moich 2 m jestem w stanie podróżować komfortowo z tyłu, czego nie mogę powiedzieć o samochodach typu A6 Avant, czy BMW serii 5 kombi.
A po złożeniu siedzeń, udało mi się ostatnio przewieźć 40 50-litrowych worków kory do ogrodu, co też jest niezłym wyczynem. Autko ma też bardzo dużą ładowność - OIDP podchodzi pod 800 kg.

Troszkę już powazelinowałem, teraz o wadach:
  - jedyna większa usterka (w ciągu prawie 100 tys. km) to koło dwumasowe po 80 tys., wymienione na gwarancji.
  - na początku był problem z ABSem - co i rusz pojawiał się błąd, który trzeba było skasować przez 'reset' stacyjki. Po pierwszym sezonie problem jednak również zniknął i był spokój.
  - ustawienie ksenonów... w ASO mają z tym ewidentny problem (byłem w 4 różnych). Dopóki nie pojechałem na znajomą stację kontroli pojazdów, nie byli stanie ich dobrze ustawić - ludzie mi mrugali, że ich oślepiam, co było niestety zgodne z prawdą.
Dlatego na przeglądzie zawsze mówię, żeby nie ustawiali świateł i wtedy jest OK.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-11 10:51:57
Autor: Pa_blo

Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:grpjh8$aks$1inews.gazeta.pl...

"Możemy to wymienić, ale to i tak nic nie da, to jest źle zaprojektowane" (o alarmie w Fordzie S-Maxie). Dokładnie, popularne teksty wielu ASO...

Bo jak sie kupuje jezdzidla a wymaga od nich pracy na poziomie BMW 7 i S klasy, to jest jedyny argument...

BTW wielu wlascicieli salonowek jezdzi do serwisu z trzeszczacymi tapicerkami... no bo oni zaplacili za nowke i nie ma trzeszczec...

Picasso

Data: 2009-04-11 11:14:19
Autor: vpw

Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:grpm8q$sla$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale co w tym dziwnego. Mogę zrozumieć "świerszcze" w samochodzie, który się wytłukł na wybojach i stracił sztywność, ale jeśli to jest zaprojektowane w nowym egzemplarzu to mnie się nie podoba. To tak jakby się w nowym samochodzie woda wlewała się przez dziury w podłodze, a serwis by twierdził, że to fanaberia właściciela: przecież jak się wlała to wycieknie.

--
vpw

Data: 2009-04-11 02:19:24
Autor: mw
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
On Apr 11, 11:14 am, "vpw" <v...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
[...]
Problem polega na tym że jeśli kupuje się auto biorąc pod uwagę tylko
kryterium ceny, skazanym się jest na mniejsze lub większe
niespodzianki, gdzieś prducent musiał oszczędzić.

Data: 2009-04-11 13:14:02
Autor: vpw
Użytkownik "mw" <michal.witkowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:3eb04b4d-dfda-4466-8fbe-de0caea25335t11g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Ale ja też zrozumiałem zarzut kolegi Pa_blo, że kupujący może stawiać zarzut o skrzypienie nowego samochodu i że taki zarzut jest bezzasadny. Tak w podtekście wydawało mi się, że serwisy autoryzowane nie są od tak przyziemnych rzeczy jak usuwanie skrzypienia w samochodach. I powiem szczerze, że takie dokładnie podejście serwisy wykazują. I to nie te serwisy z samochodami budżetowymi ale takie z samochodami dla ludu (VW). Jeśli u nich samochód za 160 tys skrzypi po 2 dniach od wyjazdu z salonu a serwis mówi, że to nie usterka - to ja bym chętnie ten samochód oddał i kupił sobie 4 takie, w których taki argument mógłbym zaakceptować - bo byłyby to samochodu używane.

--
vpw

Data: 2009-04-11 14:18:33
Autor: JG
vpw pisze:
> [...]
nich samochód za 160 tys skrzypi po 2 dniach od wyjazdu z salonu a serwis mówi, że to nie usterka - to ja bym chętnie ten samochód oddał i kupił sobie 4 takie, w których taki argument mógłbym zaakceptować - bo byłyby to samochodu używane.
Nic dodać, nic ująć.
O to dokładnie chodzi.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-12 19:49:52
Autor: Pa_blo

Użytkownik "vpw" <vpw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grpn18$tms$1news.onet.pl...

[...]

Wlewajaca sie woda, to nie trzeszczaca tapicerka.
Chodzi mi o to, ze kupujac jakies tanie samochody trzeba sie liczyc, ze na czyms producent musial przyoszczedzic, np wybral taniego podwykonawce z kiepskimi wtryskarkami. Jak slysze pacjenta ktory kupil Kiłe Ceed i jezdzi z nia co tydzien do serwisu bo mu popiskuje fotel pasazera kiedy ktos usiadzie, to mi sie smiac chce (eufemizm). Taki brat Motylinskiego zawraca gitare gownami normalnym, pracujacym ludziomm marnujac do tego swoj wlasny czas. Sa pewne sprawy ktorych nie przeskoczy nawet ASO. Drozsze marki nie pozwalaja sobie ne pewne sprawy i kazda zauwazona niepozadana wlasciwosc szybko likwduja przeprojektowujac element.

Picasso

Data: 2009-04-11 13:19:33
Autor: pavellz
[...]

Zobacz ile kosztuje taka tapicerka w ASO. Za kawałek gąbki pokrytej
szmatą płacisz jak za średniej klasy narożnik. :) Mamy prawo wymagać,
a swoją drogą nasze serwisy nie chcą się po prostu brać za cokolwiek
co wymaga odrobinę pracy czy kreatywności. Próbowałem zainstalować
 radio o standarodych DINowskich wymiarach w Chevrolecie Sparku
- fakt, nietypowo się je montuje, ale ktokolwiek o minimalnych zdolnościach
manualnych byłby w stanie to zrobić - udało mi sie dopiero w 5. (tak, piątym) warsztacie. :)
A co do cen aut - rozumiem, że należy doliczyć ceny reklamy, opłacenia
sztabu osób zajmujących się rozwojem itp. ale jestem ciekaw ile np.
moje auto faktycznie kosztowało producenta, a ile kosztowało mnie w salonie :)

A co do tekstów z ASO to słyszałem np. "ten typ tak ma" w serwisie ASO
odnośnie ściągania w Matizach i Lanosach, mimo że w Feuvercie w 10 minut,
kosztem 80 zeta okazało się że da się jeździć też po prostej. :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-11 14:15:54
Autor: JG
Pa_blo pisze:
Bo jak sie kupuje jezdzidla a wymaga od nich pracy na poziomie BMW 7 i S klasy, to jest jedyny argument...
Taak.
Zwłaszcza wycie alarmu, bez możliwości wyłączenia, przy otwieraniu samochodu na mrozie. A już szczególnie miłe, kiedy otwieram samochód pod blokiem mojej dziewczyny o 2. w nocy.
Na szczęście po pierwszym sezonie samo z siebie wyć przestało, więc wnioskuję, że była to kwestia niekompetencji ASO.

Poza tym akurat oba samochody, które podałeś, również potrafią cierpieć na tego typu choroby - z uwagi na nafaszerowanie elektroniką.

BTW wielu wlascicieli salonowek jezdzi do serwisu z trzeszczacymi tapicerkami... no bo oni zaplacili za nowke i nie ma trzeszczec...
Oczywiście.
Mam znajomego, w którego 2 samochodach występowało akurat skrzypienie.
W jednym samochodzie - Toyota Corolla Verso - była to kwestia uszczelek szyb(!), a w drugim - Mitsu Colt CZT - skrzypiąca tylna kanapa.
W obu przypadkach podjechał do ASO i na gwarancji mu to zrobili. Nie wiem, gdzie widzisz problem.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-11 14:40:12
Autor: Kratylos
Pa_blo pisze:
[...]

tu nie chodzi o cene auta ale o warunki umowy kupna i sprzedaży kupujac auto placisz za gwarancje na cale auto a nie na 30% auta bo auto jest tanie ...
i serwis musi ci zrobic dowolna pierdole nie zaleznei ile pracy i czasu bedze to go kosztowalo

Data: 2009-04-11 18:56:10
Autor: Bartas_M5
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Racja bracie.
Ja mam BMW M5 (prawdziwy potwór, buzi respekt na drodze), nic mi nie stuka, trzeszczy itp.
A ludziska kupuja Mondeo, Insignie, Laguny i by chcieli wzkończenie na poziomie BMW lub Mercedesa. heheh

Data: 2009-04-11 19:17:24
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Ja mam BMW M5 (prawdziwy potwór, buzi respekt na drodze), nic mi nie stuka, trzeszczy itp.

ze niby co budzi :)
respekt ? :)
hehehe jasne, ale sie dzieciaku musisz dowartosciowywac :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 21:51:22
Autor: Karolek

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:grqj8d$7o2$1opal.futuro.pl...
[...]

A Ty glupcze lykasz te tanie prowokacje.

Karolek

Data: 2009-04-11 22:04:10
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
A Ty glupcze lykasz te tanie prowokacje.

nie, pewnie ze nie.
ale trolla M5 nie wrzucilem do KFa bo zabawny jest.
tak czasami przy piwku lubie go sprowokowac bo czasami palnie cos jeszcze glupszego :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 22:47:09
Autor: Bartas_M5
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
A Ty glupcze lykasz te tanie prowokacje.

Nie nazywaj Piotrka głupcem. Myślę że powinieneś go przeprosić.

Data: 2009-04-11 19:18:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Bartas_M5 pisze:
[...]

Założymy się, że moja Laguna jest lepiej wykończona niż twoje Burago Model Wizualny?

:P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-04-11 19:55:11
Autor: DoQ
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Założymy się, że moja Laguna jest lepiej wykończona niż twoje Burago Model Wizualny?

I tu sie niestety mylisz - E34 i E39 mimo ze to juz modele "wstecz", bija na glowe jakoscia wykonczenia, jak i dbaloscia o kazdy detal (nawet pomijajac juz prawdziwe drewno) wiekszosc produktow innych marek. W zasadzie E39 trudno porownywac do Laguny, bo BMka to polka wyzej w klasie. Mam okazje przemieszczac sie E39 528i i Laguna II V6, przesiadajac sie do Lagi masz wrazenie ze to wyrob samochodopodobny...:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-04-11 20:44:04
Autor: elm

Użytkownik "Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> napisał w wiadomości news:grqi45$18p0$1opal.icpnet.pl...
[...]

Tak dodam, na tvn turbo leci niemiecki magazyn motor., w nim rozne sytuacje kolesia pracujacego w ADAC.
Na pytanie jakich aut najwiecej sciaga z ulic powiedzial- "Moim zdaniem niemieckie auta sa mocno przekreklamowane, a najwiecej to sciagam BMW i Merecedesow"

No, ale sa tacy jak ty, i maja presti"sz".

pzdr
elm

Data: 2009-04-11 20:52:17
Autor: DoQ
elm pisze:

[...]

Hehehe faktycznie "obiektywna" opinia ;) Tak jakby w USA zrobic ranking   ściągania PSA/Renault - jestem pewien ze bylyby to najmniej awaryjne samochody po tamtej stronie oceanu:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-04-11 21:50:21
Autor: Karolek

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:grqpe9$m11$1nemesis.news.neostrada.pl...

Hehehe faktycznie "obiektywna" opinia ;) Tak jakby w USA zrobic ranking ściągania PSA/Renault - jestem pewien ze bylyby to najmniej awaryjne samochody po tamtej stronie oceanu:)

Niestety to jakze proste wytlumaczenie nie trafia do wiekszosci ludzi, ktorzy bardzo by chcieli uslyszec, ze ci co kupili s klase to matoly i frajerzy, ktorzy kupili auto dla szpanu, a teraz im sie sypie jak stara k.... ;>
To buduje ich ego i pozwala przetrwac kolejny szary dzien.

Karolek

Data: 2009-04-11 22:26:38
Autor: DoQ
Karolek pisze:

[...]

Dokładnie. I jeszcze zabawne założenie "po co przepłacac za BMW/Mercedesa/Audi jak to samo będe miał w KIA czy Hyundaiu" ;))

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-11 22:36:16
Autor: Marcin J. Kowalczyk
DoQ pisze:
Dokładnie. I jeszcze zabawne założenie "po co przepłacac za BMW/Mercedesa/Audi jak to samo będe miał w KIA czy Hyundaiu" ;))

Bo Audi jest przewartosciowane... Ostanio kumpel kupil A3 za *145k* pln i to nie byl wcale full-wypas

Data: 2009-04-11 22:42:13
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Bo Audi jest przewartosciowane... Ostanio kumpel kupil A3 za *145k* pln i to nie byl wcale full-wypas

ile !! za tego przecietnego kompakta .... :D
masakra w tej kwocie to juz naprawde jest w czym wybierac ..... napewno bym nie pchal sie w takiego kurdupla za takie pieniadze.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 22:48:56
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Piotrek pisze:
Bo Audi jest przewartosciowane... Ostanio kumpel kupil A3 za *145k* pln i to nie byl wcale full-wypas

ile !! za tego przecietnego kompakta .... :D

Wlasnie tyle.. 3x sie pytalem czy mu sie cos nie pomerdalo z cena i niestety nie. I do tego silnik 2.0TDi z kultura pracy Ursus-330 :-)

masakra w tej kwocie to juz naprawde jest w czym wybierac ..... napewno bym nie pchal sie w takiego kurdupla za takie pieniadze.

Za tyle jest naprawde full wypasiona nowa C5 kombi exclusive chyba z wszystkimi mozliwymi opcjami.

Data: 2009-04-11 22:50:32
Autor: DoQ
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Piotrek pisze:
[...]

Za 126kpln BRUTTO kupisz w PL nowe 200KM, A3 2.0TFSI Quattro.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-04-11 22:53:07
Autor: Marcin J. Kowalczyk
DoQ pisze:
[...]

Teraz. Kumpel kupowal w pazdzierniku 2008 A3 2.0TDi

Data: 2009-04-11 22:56:05
Autor: DoQ
Marcin J. Kowalczyk pisze:

Za 126kpln BRUTTO kupisz w PL nowe 200KM, A3 2.0TFSI Quattro.
Teraz. Kumpel kupowal w pazdzierniku 2008 A3 2.0TDi

To co wg. Ciebie powinien kupic kumpel posiadajacy zapas gotowki - KIA CEED CRDI?:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-11 22:57:15
Autor: Marcin J. Kowalczyk
DoQ pisze:
Za 126kpln BRUTTO kupisz w PL nowe 200KM, A3 2.0TFSI Quattro.
Teraz. Kumpel kupowal w pazdzierniku 2008 A3 2.0TDi

To co wg. Ciebie powinien kupic kumpel posiadajacy zapas gotowki - KIA CEED CRDI?:)

Za taka kase *ja* bym kupil A6 ;-) lub nowego Citroena C5 kombi

Data: 2009-04-11 22:58:19
Autor: DoQ
Marcin J. Kowalczyk pisze:

To co wg. Ciebie powinien kupic kumpel posiadajacy zapas gotowki - KIA CEED CRDI?:)
Za taka kase *ja* bym kupil A6 ;-) lub nowego Citroena C5 kombi

Nową?:)
Poza tym kolega chyba woli male auta skoro zdecydowal sie na A3.. ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-11 22:16:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 11 Apr 2009 22:58:19 +0200, DoQ napisał(a):

Nową?:)
Poza tym kolega chyba woli male auta skoro zdecydowal sie na A3.. ;)

no tak, to w tym rozmiarze to okolice C3 są...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-11 23:22:33
Autor: DoQ
Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 11 Apr 2009 22:58:19 +0200, DoQ napisał(a):

Nową?:)
Poza tym kolega chyba woli male auta skoro zdecydowal sie na A3.. ;)
no tak, to w tym rozmiarze to okolice C3 są...

Aha, czyli jednostka jakosci jest obecnie wymiar? W takim razie polecam Żuka lub Tarpana. Tanio i dużo.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-11 22:24:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 11 Apr 2009 23:22:33 +0200, DoQ napisał(a):

Aha, czyli jednostka jakosci jest obecnie wymiar?

Jest, zawsze był. W tej cenie oczekuje się już jakiegoś komfortu a nie
kurdupla do którego się trzeba wciskać łyżką do butów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-11 23:26:18
Autor: DoQ
Waldek Godel pisze:
[...]

No skoro wolisz przemieszczać się tarpanem niż nową A3 to gratuluje gustu:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-11 23:10:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 11 Apr 2009 23:26:18 +0200, DoQ napisał(a):

No skoro wolisz przemieszczać się tarpanem niż nową A3 to gratuluje gustu:)

A ja serdecznie współczuję, że poza tarpanem i A3 nie znasz innych aut

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-12 00:16:22
Autor: DoQ
Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 11 Apr 2009 23:26:18 +0200, DoQ napisał(a):

No skoro wolisz przemieszczać się tarpanem niż nową A3 to gratuluje gustu:)
A ja serdecznie współczuję, że poza tarpanem i A3 nie znasz innych aut

Znam. Np Żuk taki jak ten: http://allegro.pl/item599000180_piekny_zuk_w_b_dobrym_stanie_okazja.html    - cacuszko za jedyne 1650pln. Wchodzisz wyprostowany jak do chałupy, na pake wstawiasz łóżko, mozesz przewiezc pianino, tylny napęd... Słowem jakość za niewielkie pieniądze. Założe się że Twoj Citroen będzie kosztował więcej i nie zaoferuje takiej przestrzeni.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-12 00:15:30
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <1k8jjrj1b5bdk$.dlg@lepper.institute.com>, nospam@orangegsm.info says...
> Aha, czyli jednostka jakosci jest obecnie wymiar? Jest, zawsze był. W tej cenie oczekuje się już jakiegoś komfortu a nie
kurdupla do którego się trzeba wciskać łyżką do butów.
No, to kilkakrotnie droższa 911 w której siedzi się na ziemi i jest niemal tak ciasno jak w Maluchu to jakaś beznadzieja jest, nie? Co tam że zawieszenie super dopracowane radzi sobie nawet z polskimi drogami, co tam że skórą obszyte jest wszystko (nie tylko siedzenia), co tam automatyczna klima...

Z drugiej strony, do takiego Lublina wsiadasz wygodnie, miejsca od cholery, możesz jeszcze przy okazji się przeprowadzić... A że zawias na resorach, silnik rechocze, na fotelach skaj a deska rozdzielcza przypomina FSO 1500 to nic. Miejsce jest, komfort jest...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-11 23:28:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 12 Apr 2009 00:15:30 +0200, Alex81 napisał(a):

No, to kilkakrotnie droższa 911 w której siedzi się na ziemi i jest niemal tak ciasno jak w Maluchu to jakaś beznadzieja jest, nie? Co tam że zawieszenie

Do jazdy po mieście jest całkowicie bez sensu. Jakbym miał do przejechania
dwa razy w tygodniu pół Niemiec, to może by to miało sens. Na cholerę mi
auto w którym trzeci bieg włączę raz na kwartał?
Znam dużo przyjemniejsze sposoby spalania 20 litrów wachy na 100 km niż
zarzynanie prosiaka w korkach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-12 08:07:23
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <7q1wxz6pp4dn$.dlg@lepper.institute.com>, nospam@orangegsm.info says...

> No, to kilkakrotnie droższa 911 w której siedzi się na ziemi i jest niemal tak > ciasno jak w Maluchu to jakaś beznadzieja jest, nie? Co tam że zawieszenie Do jazdy po mieście jest całkowicie bez sensu. Jakbym miał do przejechania
dwa razy w tygodniu pół Niemiec, to może by to miało sens. Na cholerę mi
auto w którym trzeci bieg włączę raz na kwartał?
Znam dużo przyjemniejsze sposoby spalania 20 litrów wachy na 100 km niż
zarzynanie prosiaka w korkach.

A ktoś mówił o jeździe po mieście? Oj oj oj ...

Prawda jest taka że pojęcie komfortu jest bezwzględnie subiektywne, dlatego próbowanie tworzenia stałego zestawu warunkujących go cech (takich jak "wielkość=komfort") będzie zawsze kończyć się sprowadzeniem ich do absurdu i ośmieszeniem :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-12 09:41:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 12 Apr 2009 08:07:23 +0200, Alex81 napisał(a):

Prawda jest taka że pojęcie komfortu jest bezwzględnie subiektywne, dlatego próbowanie tworzenia stałego zestawu warunkujących go cech (takich jak

Prawda jest taka, że w zasadzie poza przelotami autostradowymi wspomniane
przez ciebie Porsche i komfort to pojęcia całkowicie rozbieżne - więc bądź
łaskawy się zdecydować o czym piszesz.
A skoro zacząłeś pić do mnie to odpowiadam - ponieważ większość mojej jazdy
jest w wielkomiejskim ruchu, to tak, 911 jest dla mnie absolutnie
beznadziejnym autem i jest to całkowicie uzasadnione.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-14 12:54:19
Autor: kamil

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1vzbqztbnxgbp.dlglepper.institute.com...
[...]

Wedlug Ciebie 911-tka to samochod stworzony do jazdy prosta jak strzelil autostrada? Trojki w miescie nie wrzucisz na jego 6-biegowej skrzyni? STI mozna smialo na 4 biegu w miescie jezdzic (ba, moj WRX z 5-biegowa skrzynia tez sie zalapuje), a osiagi bardzo zblizone do 911.

Kup juz tego Tarpana i przestan herezje wypisywac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-11 23:23:50
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <grr1qi$c2m$2@atlantis.news.neostrada.pl>, pawel.doq@gmail.com says...
Aha, czyli jednostka jakosci jest obecnie wymiar? W takim razie polecam Żuka lub Tarpana. Tanio i dużo.

Ale dałeś ciała... Robur!

No, może Avia :P

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-11 23:25:16
Autor: DoQ
Alex81 pisze:
[...]
To juz dla wytrawnych i wymagających smakoszy motoryzacji:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-12 00:39:09
Autor: JG
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Za 126kpln BRUTTO kupisz w PL nowe 200KM, A3 2.0TFSI Quattro.

Teraz. Kumpel kupowal w pazdzierniku 2008 A3 2.0TDi
Teraz podrożały.
Moim zdaniem nieźle dał się zrobić, bo mi we wrześniu 2008 udało się kupić S3 (nie, nie M5 :) ), trochę doposażoną, za 120 tysięcy. Chyba, że brał wyposażenie typu RNS-E za 13000 zł.
W październiku były te same rabaty.

Inna sprawa, że 2.0TDI, zwłaszcza quattro 170 KM jest wersją bardzo drogą. Rozważałem ją na początku, bo cena była na podobnym poziomie, ale obecnie już absolutnie nie żałuję...

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-11 22:56:29
Autor: Marcin J. Kowalczyk
DoQ pisze:
[...]

Obecnie wg konfiguratora Audi za A3 sportback:

cena katalogowa: 127 470
wskaźnik korekty kursowej: 2%
cena po korekcie: 130 050

Data: 2009-04-12 00:41:14
Autor: JG
Piotrek pisze:
ile !! za tego przecietnego kompakta .... :D
masakra w tej kwocie to juz naprawde jest w czym wybierac ..... napewno bym nie pchal sie w takiego kurdupla za takie pieniadze.
Nie każdy ma potrzebę pchania się w jak największe auta.
Co nie oznacza, że taka kwota za kompakta to coś normalnego.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-12 18:13:08
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Nie każdy ma potrzebę pchania się w jak największe auta.

oczywiscie ze nie, ja akurat mam subiektywne zdanie na ten temat(mam 5m kombi :) i wole wieksze samochody ale oczywiscie rozumiem ze ktos woli cos mniejszego.

Co nie oznacza, że taka kwota za kompakta to coś normalnego.

no i to mnie wlasnie zdziwilo, bo wydawanie takich pieniedzy na srednio wyposazonego przerosnietego golfa to wg mnie gruba przesada.
oczywiscie kto bogatemu zabroni i to nie moja kasa wiec mi to zwisa i powiewa co ktos kupuje, mimo wszystko jest to przedewszystkim przeplacanie za znaczek i tyle.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 22:46:34
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <grqv05$2bu6$4@bgp.inds.pl>, kowalma@kowalma.kom says...
Bo Audi jest przewartosciowane... Ostanio kumpel kupil A3 za *145k* pln i to nie byl wcale full-wypas
Znaczy kupił drogie opakowanie do Golfa V, no cóż ... A3 to takie samo Audi jak niegdyś Audi 50, czyli w sumie żadne ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-11 22:54:34
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Alex81 pisze:
[...]

Chcialem kupic A6 C6 kombi 2.7TDi ale... Koszty serwisu przy moim kilometrazu (60-80kkm/rok) moglby mnie zabic.

Data: 2009-04-11 22:58:07
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <grr02f$2bu6$7@bgp.inds.pl>, kowalma@kowalma.kom says...
Chcialem kupic A6 C6 kombi 2.7TDi ale... Koszty serwisu przy moim kilometrazu (60-80kkm/rok) moglby mnie zabic.
Bo to są auta dla ludzi których stać na jeżdżenie nimi.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-11 23:05:15
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Bo to są auta dla ludzi których stać na jeżdżenie nimi.

daj spokoj, trzeba rozroznic kiedy ktos cie naciaga na zbyd drogie koszty serwisu nie oferujac nic lepszego niz oferuje konkurencja

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 23:05:50
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <grr0jf$tkd$1@opal.futuro.pl>, a@b.ru says...
> Bo to są auta dla ludzi których stać na jeżdżenie nimi.
daj spokoj, trzeba rozroznic kiedy ktos cie naciaga na zbyd drogie koszty serwisu nie oferujac nic lepszego niz oferuje konkurencja
Uważasz że A6 2.7TDI nie oferuje nic więcej niż konkurencja? To kup C5 z napędem 4x4, tudzież z porządnie poskładanym wnętrzem...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-11 23:09:12
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <MPG.244b24959d82c2329896e6@news.onet.pl>, a13x81@gmail.com says....
> [...]
Uważasz że A6 2.7TDI nie oferuje nic więcej niż konkurencja? To kup C5 z napędem 4x4, tudzież z porządnie poskładanym wnętrzem...

Ale babola strzeliłem, A6 to może być konkurencja tylko dla C6 - no to gdzie te C6 z 4WD? Albo kombi? :P

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-11 23:13:27
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Ale babola strzeliłem, A6 to może być konkurencja tylko dla C6 - no to gdzie
te C6 z 4WD? Albo kombi? :P

nerwy cie ponosza ze twoja ukochana marke ktos krytykuje ? :)
wielbiciele marek zza odry czuja sie obrazeni bo im sie wytyka wady ich ulubiencow?

przy okazji to ja nie pisalem o tym konkretnym modelu ale ogolnie o przypadkach zbyt duzych kosztow w stosunku do tego co sie oferuje(patrz chociaz by tego przerosnietego golfa(A3) za 145 tys zl ktory nie oferuje nic ciekawego jak na taka kwote)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 23:18:05
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <grr12q$ua8$1@opal.futuro.pl>, a@b.ru says...

> Ale babola strzeliłem, A6 to może być konkurencja tylko dla C6 - no to > gdzie
> te C6 z 4WD? Albo kombi? :P

nerwy cie ponosza ze twoja ukochana marke ktos krytykuje ? :)
Audi jest dopiero drugie na liście aut które chętnie kupiłbym jako nowe - gdy tylko będzie mnie na nie stać.

wielbiciele marek zza odry czuja sie obrazeni bo im sie wytyka wady ich ulubiencow?
No ba, bo ja jestem wręcz przykładnym wielbicielem marek zza Odry, co widać po autach które ujeżdżałem (2 Polonezy, SC, Punto i Lanos :P) ...

Nie, nie jestem faszystowskim wielbicielem marek zza Odry, po prostu ta trójka (Audi/BMW/Mercedes) wraz z japońskim Lexusem postawiła _bardzo_ wysoko poprzeczkę w dziedzinie aut które dają radość z jazdy w połączeniu z bardzo wysoką jakością produktu (która niestety ostatnio w europejskich autach podupadła).

[...]
Dużo lepiej poskładane (montaż i materiały) wnętrze? Wyższy prestiż?

A że koszt serwisowania takiego A6 (o którym była mowa i z czego się wykręcasz) może być niemały... No cóż, to jest bardzo dobre auto, do tego drogie i wielu osób nie stać na jego zakup tudzież eksploatację. Nic nadzwyczajnego.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-11 23:28:34
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Audi jest dopiero drugie na liście aut które chętnie kupiłbym jako nowe - gdy
tylko będzie mnie na nie stać.

pierwsze to BMW ? :)

No ba, bo ja jestem wręcz przykładnym wielbicielem marek zza Odry, co widać po
autach które ujeżdżałem (2 Polonezy, SC, Punto i Lanos :P) ...

nie zawsze to co sie lubi mozna miec :(

[...]

no wlasnie, podupadla.... ja nie krytykuje tych marek, ale zwracam jedynie uwage ze ostatnio ciezko trafic na samochod naprawde dobry. bo jak widac kazdemu sie noga podwinela i to nie raz.
ja np widze ostatnio pod salonem mercedesa nowa S klase(naprawde mi sie podoba), ale jak widze jest on czestym gosciem w ASO a ozywiona gestykulacja wlasciciela z pracownikiem salonu nie swiadczy raczej o tym ze mu sie konczy za szybko plyn spryskiwacza :)
wiem ze ten przyklad jest malo obiektywny ale w przeciagu paru lat zauwaz ze kazda firma chyba zaliczyla jakas mniejsza czy wieksza wpadke....

piszesz o wersjach europejskich(ze podupadla jakosc) a gdzie jest lepiej ?? z ciekawosci pytam, bo z doswiadczenia wiem ze rynek amerykanski to wogole jest obraz nedzy i rozpaczy jesli chodzi o jakosc(ich wersje w porownaniu z naszymi to najczesciej dramat :)

Dużo lepiej poskładane (montaż i materiały) wnętrze? Wyższy prestiż?

i darmowa lawete :)
naprawde moze obecnie A3 jest lepsze, ale ja widzialem takie co to wiecej jezdzilo na lawecie niz na wlasnych kolach :) naprawde ciezko mi sie przekonac ze to jest prestizowy samochod gdzie rano przy - 7 musisz wykonac dwa telefony(po lawete i po taksowke :)
jesli po 8 mies z radoscia sprzedajesz samochod to nie oznacza chyba ze byl on idealny :)?

[...]

wg mnie byla wogole mowa o kosztach serwisu w tej marce a nie w konkretnym modelu.
przyznasz chyba ze serwisowanie Audi jednak jest drozsze niz u konkurencji(i nie mowi etu o Kia :) ?
a jakosc ich serwisu..... rooooznie bywa :)
tej A3 o ktorej mowie jakos nie bardzi potrafili okielznac i splawiali klienta ze moze bedzie lepiej.....

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 23:39:05
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <grr1v5$vsj$1@opal.futuro.pl>, a@b.ru says...

> Audi jest dopiero drugie na li?cie aut które chętnie kupiłbym jako nowe - > gdy
> tylko będzie mnie na nie stać.
pierwsze to BMW ? :)
Nie, Lexus.

> No ba, bo ja jestem wręcz przykładnym wielbicielem marek zza Odry, co > widać po
> autach które ujeżdżałem (2 Polonezy, SC, Punto i Lanos :P) ...
nie zawsze to co sie lubi mozna miec :(
Nie ten przypadek. Spokojnie mógłbym kupić któreś z aut niemieckiej klasy premium tylko po prostu pakuję kasę w "ognisko domowe" i rozwój interesu, ale to OT ;)

> [...]
wiem ze ten przyklad jest malo obiektywny ale w przeciagu paru lat zauwaz ze kazda firma chyba zaliczyla jakas mniejsza czy wieksza wpadke....
Zauważ dwie rzeczy. Po pierwsze, jest takie powiedzenie że zadowolony klient powie o tym jednej osobie, niezadowolony przynajmniej dziesięciu osobom. Dużo głośniej słychać tych którym coś się popsuło. Po drugie, w jakiś dziwny sposób w polskiej mentalności zakodowany jest przymus narzekania na wszystko, do tego nie lubimy mówić prawdy o swoim sukcesie ;)

Teraz dodaj jeden do dwóch i masz rozwiązanie ;)

[...]
Lexus? Poza jednym terenowym modelem wszystkie składane w najlepszej fabryce Toyoty w Japonii :)

> [...]
jesli po 8 mies z radoscia sprzedajesz samochod to nie oznacza chyba ze byl on idealny :)?
Z rozkładu statystycznego wynika że i takie przypadki się zdarzają. A dotknięci nimi właściciele będą głośno (i słusznie!) krzyczeć.

> [...]
przyznasz chyba ze serwisowanie Audi jednak jest drozsze niz u konkurencji(i nie mowi etu o Kia :) ?
Nie mam pojęcia, nigdy nie serwisowałem Audi ani bezpośredniej konkurencji. A  Ty?

a jakosc ich serwisu..... rooooznie bywa :)
tej A3 o ktorej mowie jakos nie bardzi potrafili okielznac i splawiali klienta ze moze bedzie lepiej.....
To możesz powiedzieć o serwisie każdej jednej marki, od arcytaniego Fiata, przez megaplastikową Kię, przez trendy cool i "teraz już bezawawryjnego" Citroena po archetypowego Mercedesa.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-11 23:55:09
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Nie, Lexus.

no tu sie zgadzam :)
dobry wybor :)

Zauważ dwie rzeczy. Po pierwsze, jest takie powiedzenie że zadowolony klient
powie o tym jednej osobie, niezadowolony przynajmniej dziesięciu osobom. Dużo
głośniej słychać tych którym coś się popsuło.

z tym sie zgodze, zawsze tak bylo i tak bedzie.
na forum wielbicieli roznych marek tez najwiecej osob trafi bo szuka porady, a szuka porady bo cos mu sie zepsulo i o tym bedzie pisal  itd itp.

Po drugie, w jakiś dziwny sposób
w polskiej mentalności zakodowany jest przymus narzekania na wszystko, do tego
nie lubimy mówić prawdy o swoim sukcesie ;)

oczywiscie cos w tym jest, ale wez pod uwage ze troche jako narod zaczynamy byc bardziej wymagajacymi konsumentami. ludzie juz coraz bardziej sa wymagajacy i jak wydaja na cos kase to raczej chca zeby to bylo dobrej jakosci i niezawodne, jesli tak nie jest to sie juz coraz czesciej buntuja i o tym mowia glosniej.
to juz nie te czasy(oczywiscie nadal sa takie osoby) ktore wmawiaja sobie i innym ze wszelkie awarie w jego super prestizowej niemieckiej bryce to wymiane eksploatacyjne(lacznie z turbina czy wtryskami :) a wymiana klockow w KIA to awaria(oczywiscie przerysowany przyklad ale wiadomo o co chodzi)

Teraz dodaj jeden do dwóch i masz rozwiązanie ;)

i tak i nie :D

Lexus? Poza jednym terenowym modelem wszystkie składane w najlepszej fabryce
Toyoty w Japonii :)

nie no Lexus to troche poza moimi porownaniuami. oni jednak sa o wiele lepsza klasa niz Audi/BMW/Mercedes

Z rozkładu statystycznego wynika że i takie przypadki się zdarzają. A
dotknięci nimi właściciele będą głośno (i słusznie!) krzyczeć.

prawie kazdy krzyczy jak wydaje mase kasy na przereklamowany produkt, ale sa i tacy co jak ich oplujesz to powiedza ze deszcz pada i beda pokornie udawac ze z ich samochodem wszystko jest OK, a wzywali lawete tak tylko :)

Nie mam pojęcia, nigdy nie serwisowałem Audi ani bezpośredniej konkurencji. A
Ty?

Audi moze nie ja ale dosc blisko spokrewniona :)
jakosc serwisu jak u konkurnecji(czyli najczesciej dno.....), ogolna jakosc tez niewielka bo jednak wizyty w ASO czesciej byly spowodowane awaria a nie przegladem okresowym

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-12 00:05:56
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <grr3gv$2mo$1@opal.futuro.pl>, a@b.ru says...
> [...]
oczywiscie cos w tym jest, ale wez pod uwage ze troche jako narod zaczynamy byc bardziej wymagajacymi konsumentami. ludzie juz coraz bardziej sa wymagajacy i jak wydaja na cos kase to raczej chca zeby to bylo dobrej jakosci i niezawodne, jesli tak nie jest to sie juz coraz czesciej buntuja i o tym mowia glosniej.
Tak, i ci wymagający klienci kupują tak beznadziejnie plastikowe i trzeszczące auta jak nowe Kie i Fiaty...

[...]
Nie no, o takich patologiach to nie rozmawiamy ;)

> [...]
prawie kazdy krzyczy jak wydaje mase kasy na przereklamowany produkt, ale sa i tacy co jak ich oplujesz to powiedza ze deszcz pada i beda pokornie udawac ze z ich samochodem wszystko jest OK, a wzywali lawete tak tylko :)
Tylko wiesz. To jeszcze zależy czego się oczekuje. Ktoś oczekujący od A3 że będzie zapewniać jakość i komfort A6 jest w błędzie. Z kolei ktoś oczekujący od A3 że będzie Golfem (i tylko Golfem, z całą masą jego wad) poskładanym dokładniej i z lepszych materiałów - trafi w 10-kę.

No chyba że wady "pojazdu bazy" się ujawnią. Niech zgadnę, siostra miała 2.0 TDI? ;)

> [...]
jakosc serwisu jak u konkurnecji(czyli najczesciej dno.....), ogolna jakosc tez niewielka bo jednak wizyty w ASO czesciej byly spowodowane awaria a nie przegladem okresowym
No to znaczy że serwisowałeś też coś konkurencji? A zakładając że Audi jest konkurencją dla Lexusa (bo odpowiednio zestawiając modele - jest), jak ocenisz serwis made in Japan? "Najczęściej dno"? ;)

A swoją szosą to wyciąłeś część w której piszę że wszystkie ASO bywają zwane beznadziejnymi (ba, nierzadko słusznie) a szkoda ... ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-12 18:23:58
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Tak, i ci wymagający klienci kupują tak beznadziejnie plastikowe i trzeszczące
auta jak nowe Kie i Fiaty...

ojjj no bo nie kazdego stac na drogi samochod.
ale jakas tam swiadomosc ze producent robi cie w konia bo sprzedaje szajs juz powoli kielkuje w wielu umyslach i ludzie zaczynaja sie dopominac o to co im sie nalezy.
wiadomo ze jak ktos kupi pande czy punto(lub kazdy samochod tej klasy) to zastanie w srodku mase skrzypiacego plastiku i awantury w ASO ze maja mu to naprawic sa lekko nie na miejscu :)

Nie no, o takich patologiach to nie rozmawiamy ;)

my moze nie, ale wierz mi ze sa tacy co tak wlasnie mysla.
i zjedza cie z butami jak powiesz cos zlego o samochodach zza odry :)

[...]

dlatego ja jestem raczej zwolennikiem porownywania nie marek ale klas samochodow.
nie mozna mowic ze jak ktos kupi sobie np C5 a drugi mercedesa A klase to ten drugi bedzie miec lepszy i bardziej prestizowy samochod bo to mercedes.
bzdura, ten drugi kupil przecietny maly ciasny samochod a ten drugi calkiem niezle wyposazony duzy samochod.
wiec przedewszystkim porownywanie klas, a dopiero pozniej marek(tutaj trafiony twoj przyklad A3 i Golfa)

No chyba że wady "pojazdu bazy" się ujawnią. Niech zgadnę, siostra miała 2.0
TDI? ;)

zabij nie pamietam :)
przy okazji sie dopytam :)

No to znaczy że serwisowałeś też coś konkurencji? A zakładając że Audi jest
konkurencją dla Lexusa (bo odpowiednio zestawiając modele - jest), jak ocenisz
serwis made in Japan? "Najczęściej dno"? ;)

eeee konkurencja jest seriws ktorejs z wymienionych wyzej marek czy ogolnie ASO.
jesli tylko np Lexus to nie :P ale jak przy japoncach jestesmy to Honda ...... no coz :) tez blisko dna sa jesli chodzi o fachowe naprawy i nie naciaganie klienta :) mialem z nimi do czynienia niestety.
ale ogolnie ja mowie o konkurencji jako reszcie producentow samochodow.
ciezko mowic ze Audi/BMW/Mercedes sa klasa sama dla siebie bo tak nie jest.
jesli mowimy o A3 to konkurencja dla niego bedzie np Golf, jakies C3 czy Civic bo sa to samochody w tej samej klasie.

A swoją szosą to wyciąłeś część w której piszę że wszystkie ASO bywają zwane
beznadziejnymi (ba, nierzadko słusznie) a szkoda ... ;)

nie zrobilem tego celowo, ale potraktowalem to jak cos tak oczywistego ze nie trzeba tego nawet komentowac.
mysle ze moje zdanie o "fachowosci" ASO znasz dobrze.
ale sam widzisz ze na tym tle marka Audi wyglada rownie "fachowo" jak konkurencja :P
czyli wiecej placisz za znaczek, bo jakosciowo zdazaja im sie wpadki jak u innych, serwis tez rozowo nie wypada itd itp.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-12 00:07:50
Autor: DoQ
Alex81 pisze:

Nie ten przypadek. Spokojnie mógłbym kupić któreś z aut niemieckiej klasy premium tylko po prostu pakuję kasę w "ognisko domowe" i rozwój interesu, ale to OT ;)

Ale Twoj adwersarz nie kupi BMW bo jest be, czy sie psuje jakos nadzwyczajnie. On po prostu wierzy w stereotypy (dresiarze, bedziesz mial wydatki etc) i nie chce sie utożsamiać bo mysli ze ludzie sie beda z niego smiali- nawet jakby to był najlepszy samochod na świecie, on Ci napisze że jest BE bo to BMW. Taki to ekspert jest.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-04-11 23:08:02
Autor: DoQ
Piotrek pisze:
Bo to są auta dla ludzi których stać na jeżdżenie nimi.
daj spokoj, trzeba rozroznic kiedy ktos cie naciaga na zbyd drogie koszty serwisu nie oferujac nic lepszego niz oferuje konkurencja

Jakis przykład/komentarz?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-11 23:11:11
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Jakis przykład/komentarz?

w tym watku nawet pisalem o Audi i jego "jakosci"

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 23:12:09
Autor: DoQ
Piotrek pisze:
Jakis przykład/komentarz?
w tym watku nawet pisalem o Audi i jego "jakosci"

Zdanie typu "jedna wielka paranoja" nie grzeszy raczej treścią i konkretem...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-11 23:16:58
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Zdanie typu "jedna wielka paranoja" nie grzeszy raczej treścią i konkretem...

czytaj sobie fragmentami jak tak wolisz, nie mam czasu na tlumaczenie ci dosc prostego testu.
rozumiem ze zdolnosc czytania ze zrozumieniem ginie powoli w narodzie ale minimum checi pownienes wykazac.

rozumiem ze pewne uwagi i argumenty ci sa nie na reke ale takie wybiorcze cytowanie pokazuje tylko ze wlasciwie nie masz nic do powiedzenia poza wychwalaniem swojej ulubionej marki.

ja mam chyba o wiele bardziej obiektywne spojrzenie na ten temat z racji tego co widzialem wiec daj sobie spokoj z dziecinada

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 23:19:53
Autor: DoQ
Piotrek pisze:
[...]

Pytam co się stało z A3 twojej siostry, za bardzo wysilony silnik, zardzewiał, urwało się zawieszenie czy co? Moze mi wskazesz jednak palcem, bo slepy jestem i nie widze?

rozumiem ze pewne uwagi i argumenty ci sa nie na reke ale takie wybiorcze cytowanie pokazuje tylko ze wlasciwie nie masz nic do powiedzenia poza wychwalaniem swojej ulubionej marki.

ROTFL - widzę że już zdiagnozowales iz jestem uzytkownikiem Audi/BMW/Mercedesa?

ja mam chyba o wiele bardziej obiektywne spojrzenie na ten temat z racji tego co widzialem wiec daj sobie spokoj z dziecinada

Wydaje ci się.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-04-11 23:21:25
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <grr1lj$c2m$1@atlantis.news.neostrada.pl>, pawel.doq@gmail.com says...
> [...]
ROTFL - widzę że już zdiagnozowales iz jestem uzytkownikiem Audi/BMW/Mercedesa?
Przecież to oczywiste że z takimi poglądami nie masz prawa jeździć czymś tak plebejskim jak, bo ja wiem, jakiś Peugeot, nie?

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-11 23:23:38
Autor: DoQ
Alex81 pisze:
[...]

Ba i jeszcze z wlasnej woli :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-04-11 23:31:56
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Pytam co się stało z A3 twojej siostry, za bardzo wysilony silnik, zardzewiał, urwało się zawieszenie czy co? Moze mi wskazesz jednak palcem, bo slepy jestem i nie widze?

oj no wszystkiego wymieniac mi si enie chce ponownie, czesc juz kiedys opisalem.
ale szybki przyklad nie odpalenia rano przy -7 ..... tylko albo az tyle.
laweta, taksowka do pracy pozniej ASO tlumaczylo ze byl jakis spadek napiecia i czujnik zglupial, ale wykasowalismy blad i powinno byc OK.
bylo przez tydzien...... znowu laweta ....

itd itp.

Wydaje ci się.

czyli nie rezygnujesz z dziecinady ?
no to z mojej strony koniec "dyskusji" z toba bo szkoda mojego czasu na takie durne zagrywki.
wroc jak dorosniesz i bedziesz chociaz troche bardziej obiektywny i skoro do sensownej dyskusji

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 23:35:38
Autor: DoQ
Piotrek pisze:

[...]

LOL czyli to wina samochodu czy serwisu ktory nie umial się nim zająć?

[...]

Moze jednak ty wrocisz jak cie bedzie stac na samochod klasy premium? Bo narazie to dorabiasz idelogie typowa do wlasciciela koreańca, ktory mysli ze pozjadal wszelakie rozumy po obserwacji gestykulacji wlasciciela Sklasy.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-11 22:49:18
Autor: DoQ
Marcin J. Kowalczyk pisze:
DoQ pisze:
[...]

A czego mu brakowalo tego co w KIA/Hyundaiu jest?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-04-12 00:43:40
Autor: JG
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Bo Audi jest przewartosciowane... Ostanio kumpel kupil A3 za *145k* pln i to nie byl wcale full-wypas
Swoje uwagi odnośnie tego zamieściłem już w innym poście - moim zdaniem ta wersja musiała być albo mocno doposażona, albo właściciel odrzucił rabaty lekką ręką.

A popatrz sobie na cenę BMW 1 :)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-11 22:41:06
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Dokładnie. I jeszcze zabawne założenie "po co przepłacac za BMW/Mercedesa/Audi jak to samo będe miał w KIA czy Hyundaiu" ;))

wiesz co :)
moja siostra przeplacila za A3(pare lat temu wiec to nie byl ten najnowszy model) i po 8 mies samochod zostal sprzedany .... ze spora strata oczywiscie ale ku zadowoloeniu uzytkownika bo niestety ale samochod czesciej stal w serwisie niz jezdzil....
to byla jedna wielka paranoja co sie dzialo z tym samochodem od momentu wyjazdu z salonu az do momentu sprzedazy.

roznie bywa, ja napewno nie bede wierzyl slepo ze  BMW/Mercedesa/Audi to zawsze super samochody.
bzdura....
na ogladalem sie gnijacych Mercedesow Sprinterow(jeszcze na gwarancji), MLek(tez na gwarancji), Audi spedzajace sporo czasu na lawecie itd itp.

obecnie samochody sa zdecydowanie mniej dopracowane niz kilka lat temu byly, koszty koszty i jeszcze raz koszty.
ma byc tanio, ma byc co chwile cos nowego(bo klient chce miec bude po liftingu a nie taka ja ma sasiad zza plotu) itd itp. to wszystko powoduje ze wiele samochodow jest niedopracowanych i tyle.
(swego czasu chyba BMW albo VW tlumaczylo sie ze uszkodzenia glowicy w danym silniku spowodowane sa tym ze te silniki sa bardzo mocne(troche za mocno wysilone :) i poprostu pewne elementy nie wytrzymuja takich sil na nie dzialajacych :) ale nie jest to wada konstrukcyjna wiec za naprawe oczywiscie trzeba zaplacic :)
ze skrzyniami biegow tez byla jakas jazda(nie wytrzymywaly wspolpracy z najmocniejsza jednostka napedowa :)

tak ze niema reguly na co sie trafi, wiadomo ze nie ma co porownywac  Daci do mercedesa, ale slepo wierzyc w super jakosc BMW/Mercedesa/Audi i wielu innych marek to tez nienalezy :)
ot przypadek co sie trafi, czasem sie model uda czasem nie. model sie uda a silnik juz nie bardzo itd itp

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 21:55:32
Autor: Marcin J. Kowalczyk
DoQ pisze:
[...]

  W Holandii jest podobnie... A "francuzow" tutaj jest duuzo wiecej niz BMW/Mercedes/VW

Data: 2009-04-11 21:54:27
Autor: Marcin J. Kowalczyk
elm pisze:
Na pytanie jakich aut najwiecej sciaga z ulic powiedzial- "Moim zdaniem niemieckie auta sa mocno przekreklamowane, a najwiecej to sciagam BMW i Merecedesow"

Mam takie same obserwacje z holenderskich autostrad. Z 10 aut ktore widze ze sa sciagane (pakowane na lawete przez ANWB [odpowiednik ADAC]) to wiekszosc to BMW, Mercedesy, VW i... Toyoty.

Data: 2009-04-11 23:07:06
Autor: Karolek

Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:grqsho$2bu6$2bgp.inds.pl...

Mam takie same obserwacje z holenderskich autostrad. Z 10 aut ktore widze ze sa sciagane (pakowane na lawete przez ANWB [odpowiednik ADAC]) to wiekszosc to BMW, Mercedesy, VW i... Toyoty.

Ten helmut z ADAC mowil, ze Toyoty najrzadziej sciaga... ehh co czlowiek to inne spostrzezenia.

Karolek

Data: 2009-04-11 10:22:30
Autor: LEPEK
  Grześ pisze:

Czy często się z tym spotykacie?

"Wykasowaliśmy błędy z komputera i jest już OK"
Jakby to błędy rejestrowane przez kompa powodowały usterki (a jak nie usterki, to chociaż konkretne odczyty czujników), a nie odwrotnie...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-04-11 10:39:19
Autor: icek2
  Grześ pisze:
[...]

o RAV4 i żłopaniu oleju:
teksty identyczne :D

--
pozdros
icek

Data: 2009-04-11 10:46:32
Autor: bratPit
[...]

przeprogramowaliśmy komputer powinno być OK :-)
brat

Data: 2009-04-11 10:47:51
Autor: Przemek V
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?

"Nie mamy na magazynie." ;)

Data: 2009-04-11 10:56:13
Autor: Adam Franik
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Dnia Sat, 11 Apr 2009 10:47:51 +0200, Przemek V napisał(a):

"Nie mamy na magazynie." ;)

Eeee, to słabo przeszkoleni. W ASO Audi na pytanie o jakieś fanty
odpowiadają: "Kosztuje XX, możemy sprowadzić na jutro".
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Data: 2009-04-11 09:51:06
Autor: ArmenVanBuran
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?

"to teraz pan pójdzie sobie zapalić albo kawy się napić..."
następnie mechanik bierze śrubokręt wielkości dużego przecinaka
oraz młotek (wielkość proporcjonalna do wielkości śrubokręta)
i napierdziela w malutką zapieczoną śrubkę mocującą lusterko
zewnętrzne. --

Data: 2009-04-11 11:05:28
Autor: Weronika Styka
=?ISO-8859-2?Q?_Grze=B6?= <greg_69@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Niemal zawsze słyszę "ten typ tak ma"... "to taka konstrukcja" (o yarisie

Było kupić sobie Hondę ;)

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2009-04-11 14:06:24
Autor: DoQ
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Weronika Styka pisze:

Było kupić sobie Hondę ;)

Dalej ją przeżywasz jak żaba okres?

Data: 2009-04-11 14:16:33
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Weronika Styka pisze:
Niemal zawsze słyszę "ten typ tak ma"... "to taka konstrukcja" (o yarisie

Było kupić sobie Hondę ;)

Moj szef ma druga... W poprzednim Accordzie dieslu silnik umarl przy 180kkm, w dwutygodniowym Civicu padaja skladane lusterka...

Data: 2009-04-11 19:39:14
Autor: Weronika Styka
Marcin J. Kowalczyk <kowalma@kowalma.kom> napisał(a):
Moj szef ma druga... W poprzednim Accordzie dieslu silnik umarl przy 180kkm,

Pisałeś mi to już tydzien temu. Miał lać dizla na Shellu, ostatecznie na CPN-
ie a nie z beczki w POM-ie

w dwutygodniowym Civicu padaja skladane lusterka...

Co ten chłop robi z tymi lusterkami, ja w naszym Civicu złożyłam i rozłozyłam lusteka jeden raz pół roku temu w salonie podczas zakupu. Wachluje sie nimi czy co? A może próbuje składać je ręcznie? Pozdrawiam
Weronika

Data: 2009-04-11 21:43:50
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Weronika Styka pisze:
Moj szef ma druga... W poprzednim Accordzie dieslu silnik umarl przy 180kkm,

Pisałeś mi to już tydzien temu. Miał lać dizla na Shellu, ostatecznie na CPN-
ie a nie z beczki w POM-ie

To jest wersja hybrid, wiec lepiej zeby nie sluchal Twoich "rad". Wlanie ON do baku tego auta zle sie skonczy dla silnika *benzynowego*.

[...]

Poprostu maja sie skladac przy zamykaniu auta i otwierac przy otwieraniu. I tak sie nie dzieje. Nie wiem czy wiesz, ale jest cos takiego w standardzie:

"Elektrycznie sterowane, podgrzewane i *składane* lusterka zewnętrzne"

i niektorzy z tego korzystaja.

Data: 2009-04-11 23:08:51
Autor: Karolek

Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:grqrtr$2at5$1bgp.inds.pl...

[...]

Widac juz jej nie dzialaja ;P

Karolek

Data: 2009-04-11 23:14:11
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Widac juz jej nie dzialaja ;P

ale sie zepsuly w pozycji rozlozonej wiec nie widzi problemu :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-12 16:57:51
Autor: elmer radi radisson
Marcin J. Kowalczyk wrote:

Poprostu maja sie skladac przy zamykaniu auta i otwierac przy otwieraniu. I tak sie nie dzieje. Nie wiem czy wiesz, ale jest cos takiego w standardzie:

Moze po prostu ten samochod istnieje tylko w czyjejs
trollersko-konfabulanckiej wyobrazni, w ktorej nie sposob uwzglednic
wszystkich faktycznie istniejacych elementow konstrukcji widzianej
tylko na zdjeciu.

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-13 17:48:39
Autor: Weronika Styka
elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał(a):
[...]

Mailam Ci napisać cos sensownego, ale spojrzałam Twój (ww.) adres mailowy i mi sie odechciało.

Weronika

Data: 2009-04-14 00:02:19
Autor: Zbylut
Weronika Styka napisal(a):

Mailam Ci napisać cos sensownego, ale spojrzałam Twój (ww.) adres mailowy i mi sie odechciało.

co dowodzi twojego lenistwa lub nieznajomości genezy spamu

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-04-13 17:41:58
Autor: Weronika Styka
> [...]

"Elektrycznie sterowane, podgrzewane i *składane* lusterka zewnętrzne"

Piszesz bzdury; to, że samochód ma elektrycznie składane lusterka nie jest tożsame z tym, że te lusterka się składają przy zamykaniu auta. Mój Civic wersja Comfort nie ma innej możliwości złożenia lusterek niż wbudowanym do tego celu przyciskiem. Zapamiętaj, by nie pisać znowu za jakiś czas podobnych banialuk.
Aha, niech Ci może ten Twój szef daje informacje na papierze, może mówi dobrze, a Ty przekręcasz :( Weronika

Data: 2009-04-13 19:53:38
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Weronika Styka pisze:
[...]

Civic Hybrid model 2009 zamykaja (a razczej powinny sie zamykac) sie przy zamknieciu auta

Aha, niech Ci może ten Twój szef daje informacje na papierze, może mówi dobrze, a Ty przekręcasz :(

Widze szefa i jego auto na parkingu pod firma i jak idziemy do domu to sie regularnie wk*** na te lusterka.

Jak jeszce wierzysz w super-hiper-bezawaryjnosc civica poczytaj liste akcji serwisowych ktos podawal. Nawet tak genetycznie zjebane auto (jak nazywal je moj mechanik) jak Peugoet 307 nie mial tylu co Civic.

Data: 2009-04-13 18:29:41
Autor: Weronika Styka
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Marcin J. Kowalczyk <kowalma@kowalma.kom> napisał(a):
Civic Hybrid model 2009 zamykaja (a razczej powinny sie zamykac) sie przy zamknieciu auta

> Aha, niech Ci może ten Twój szef daje informacje na papierze, może mówi > dobrze, a Ty przekręcasz :( Widze szefa i jego auto na parkingu pod firma i jak idziemy do domu to sie regularnie wk*** na te lusterka.

Nie wiem jaki jest cel i powód każdorazowego składania lusterek wraz zamykaniem auta, ale Ci wierzę, że ten Hybryd tak ma i Twój szef tak chce.

Jak jeszce wierzysz w super-hiper-bezawaryjnosc civica poczytaj liste akcji serwisowych ktos podawal.

No wiesz..., bardziej wierzę w (paroletnią)opinię dwóch największych organizacji konsumenckich świata i kilkudzisięciu rankingów motoczasopism, niż w listę usterek tworzoną na anonimowych forach. Jeśli chodzi o akcje serwisowe - stać na nie tylko najlepsze i najbogatsze firmy. Przy odrobinie samozaparcia mozna w necie poszukać tony materialu w tym temacie. Nie dziwi Cię, że kilkudziesięciu firmom produkującym auta od lat nic się nie psuje, nic wymagającego darmowej naprawy? Pozdrawiam
Weronika

Data: 2009-04-13 20:33:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Ja chyba nie w temacie, ta Pani zawsze tak bredzi?
Bo nie wiem czy jest sens dłużej ją trzymać poza kf, to co wypisuje w tym wątku absolutnie do tego nie uprawnia.

Data: 2009-04-13 19:12:27
Autor: Weronika Styka
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ja chyba nie w temacie, ta Pani zawsze tak bredzi?
Bo nie wiem czy jest sens dłużej ją trzymać poza kf, to co wypisuje w tym wątku absolutnie do tego nie uprawnia.

Nie strasz. 20 lat temu piszący o KF i rozdzielający "plonki" robił jakieś tam wrażenie. Wrażenie (phi!)oblatanego w necie.
Dziś to dziecinada.

Weronika

Data: 2009-04-13 21:29:09
Autor: DoQ
Weronika Styka pisze:

Nie strasz. 20 lat temu piszący o KF i rozdzielający "plonki" robił jakieś tam wrażenie. Wrażenie (phi!)oblatanego w necie.
Dziś to dziecinada.

I nikt cie nie odciął z Fido?

Data: 2009-04-13 21:44:52
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Ja chyba nie w temacie, ta Pani zawsze tak bredzi?

zawsze, ale teraz to nic :)
poszukaj w archiwum :)

Bo nie wiem czy jest sens dłużej ją trzymać poza kf, to co wypisuje w tym wątku absolutnie do tego nie uprawnia.

ale szkoda takiego zabawnego trolla trzymac w KF wg mnie :)
dobrze sie czasem posmiac.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-14 00:02:19
Autor: Zbylut
Piotrek napisal(a):

Bo nie wiem czy jest sens dłużej ją trzymać poza kf, to co wypisuje w tym wątku absolutnie do tego nie uprawnia.

ale szkoda takiego zabawnego trolla trzymac w KF wg mnie :)
dobrze sie czasem posmiac.

też myślałem czy do KF-a by jej nie wrzucić ale uznałem że jest zbyt
zabawna żeby na to zasłużyć :) --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-04-14 10:13:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości news:slrngu7jnm.71p.ZbylutNoWhere.zzz...
Piotrek napisal(a):

[...]

Uznaję ten argument. ;-)
Ciekawe że jakoś do tej pory nie dane mi było jej obczytać, widać poruszamy się w innych wątkach.

Data: 2009-04-13 21:43:47
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Jeśli chodzi o akcje
serwisowe - stać na nie tylko najlepsze i najbogatsze firmy.

kazda firma produkujaca auta(lub ich dystrybutor na polske) jesli wykryje wade powodujaca zagrozenie zycia lub zdrowia musi powiadomic o tym odpowiedni urzad i oglosic akcje serwisowa w mediach oraz powiadomic listownie tym nabywcow.
to jest ich obowiazek a nie to czy kogos na to stac czy nie.

Nie dziwi  Cię, że kilkudziesięciu firmom produkującym auta od lat nic się nie psuje,
nic wymagającego darmowej naprawy?

wiekszosc samochodow sie psuje, ale 4 akcji serwisowych w ciagu 3 lat dotyczacych jednego modelu to sie za czesto nie widuje :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-13 20:24:59
Autor: Weronika Styka
Piotrek <a@b.ru> napisał(a):
[...]

Woow, allle zasunąłeś. 99,99% czytajacych ten akapit położy się ze śmiechu.
Nim napisaleś, miałeś sprawdzić choćby w Google na hasło "akcja serwisowa".
Mnie wychodzi po tym "eksperymencie", że najbardziej psującym się samochodem jest VW, Toyota, Volvo, Suzuki i Mercedes. Inne marki "prawie" nie wymagały akcji serwisowej. Widzisz teraz co napisałeś? Dacia miała _jedną_ "cichą" akcję serwisową. No tak, ale kudy tam Hondzie do Dacii. No i kudy tam znajomości aut takich tam sobie Amerykanów z "Consumer Reports" w stosunku do Ciebie.
A propos - ile toto czym jeździsz ma lat? O nazwę nawet nie pytam.

Weronika

Data: 2009-04-13 22:32:28
Autor: Piotrek

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs072q$osa$1inews.gazeta.pl...
Piotrek <a@b.ru> napisał(a):

[...]

z jakiego powodu ?
przeciez napisalem prawde, akcje serwisowe sa wymagane jesli usterka powoduje zagrozenie zycia lub zdrowia i dystrubutor samochodu na polske musi powiadomic o tym Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
laski nie robi, prawo go do tego zobowiazuje.

Mnie wychodzi po tym "eksperymencie", że najbardziej psującym się samochodem
jest VW, Toyota, Volvo, Suzuki i Mercedes. Inne marki "prawie" nie wymagały
akcji serwisowej.

mowisz o markach a Honda oglosila oglosila juz 4 akcje serwisowe odnosnie najnowszego modelu Civica.
widzisz drobna roznice miedzy marka a modelem :) ?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-13 22:01:03
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Weronika Styka pisze:
[...]

Moj Peugeot tez sklada i jest to *bardzo* fajne rozwiazanie w parkingach podziemnych gdzie auta sa gesto upakowane - jest duzo latwiej wyjsc z przestrzeni miedzy autami lub autem/filarem.

Data: 2009-04-13 22:06:13
Autor: Grejon
Weronika Styka pisze:

Nie wiem jaki jest cel i powód każdorazowego składania lusterek wraz zamykaniem auta, ale Ci wierzę, że ten Hybryd tak ma i Twój szef tak chce.

Jasne. Stawiasz auto na parkingu w centrum handlowym i nie wiesz po co składać lusterka... Może ja jestem dziwny ale prawie na każdym parkingu składam.

Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

Data: 2009-04-13 22:08:24
Autor: Alex81
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
In article <gs05vl$i2d$1@inews.gazeta.pl>, grejon83@gazeta.pl says...
> [...]

Jasne. Stawiasz auto na parkingu w centrum handlowym i nie wiesz po co składać lusterka... Może ja jestem dziwny ale prawie na każdym parkingu składam.

No, ale chyba Ty nie zostawiasz w aucie psa do pilnowania? Lub, bo ja wiem, syna z książką?

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-13 22:12:21
Autor: Grejon
Alex81 pisze:

No, ale chyba Ty nie zostawiasz w aucie psa do pilnowania? Lub, bo ja wiem, syna z książką?

Kurka... zagiąłeś mnie  ;)

Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

Data: 2009-04-13 22:33:56
Autor: Piotrek

Data: 2009-04-13 22:33:34
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Jasne. Stawiasz auto na parkingu w centrum handlowym i nie wiesz po co składać lusterka... Może ja jestem dziwny ale prawie na każdym parkingu składam.

jej samochodu pod centum handlowym pilnuje dziecko wiec lusterka musza byc rozlozone zeby dziecko widzialo czy nikt nie porysuje swiatyni na kolkach :)
poczytaj wczesniejsze watki wlascicielki bubla na kolkach to zrozumiesz :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-13 21:47:06
Autor: Piotrek
[...]

hahaha widzisz jak ignoruje podana jej liste usterek :)
to sa oficjalne akcje serwisowe + to co Honda naprawia na gwarancji oraz to co olewa(np wycieranie sie plastikow we wnetrzu)

co ciekawe to jest lista sporzadzona przez milosnikow hondy i tego konkretnego modelu wiec nie maja zadnych powodow zeby oczerniac ten model.
jak sie przegladnie caly watek o wadach civica to sie wylowi jeszcze pare kwiatkow odnosnie tego modelu, ale nie wszystkie trafily poki co na liste tcyh najczestrzych.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-13 20:37:01
Autor: Weronika Styka
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Piotrek <a@b.ru> napisał(a):
najczestrzych.

Poproś starszą siostrę, - niech czasem spojrzy na to co piszesz.

Weronika

Data: 2009-04-13 22:48:04
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Poproś starszą siostrę, - niech czasem spojrzy na to co piszesz.

oj widze ze ci sie argumenty koncza....
.... w sumie to ty argumentow wielu nigdy nie mialas  :)

straszne musi byc dla ciebie jak ci raz za razem ktos udowadnia twoja niewiedze i wytyka wady twojej swiatyni na kolkach. zaraz ci sie zawali caly swiat jak dojdzie do ciebie ze sie osmieszasz na kazdym kroku a na dodatek twoja wspaniala honda nie jest taka cudowna jak ci sie wydaje skoro sypie sie jak choinka na wielkanoc :)

dziwnym trafem wogole nie odnosisz sie do tego co pokazuje czarno na bialym jak awaryjnym  modelem jest najnowszy Civic :) w sumie nie dziwi mnie to, bo nigdy nie potrafilas sie przyznac do bledow nawet jak sie tak osmieszylas ze kilkadziesiat osob z ciebie na grupie sie smialo :)

brnij dalej, przynajmniej bedzie zabawniej :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-15 11:03:53
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-04-13 22:48,  *Piotrek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
brnij dalej, przynajmniej bedzie zabawniej :)

Nie wiem czemu, ale mam przekonanie graniczące z pewnością, że piszesz do Trolla i to płci męskiej ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-04-15 20:24:27
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Nie wiem czemu, ale mam przekonanie graniczące z pewnością, że piszesz do Trolla i to płci męskiej ;)

myslisz ze komus moze sie az tak nudzic ?

ja wiem ze trolle sa wytrwale czasami ale w wielu watkach az zbyt autentycznie to wszystko brzmi(dla normalnych ludzi jest to oczywiscie zupelnie nie logiczne i glupie zachowanie ale mimo wszystko wyglada na autentyczne :)
wez pod uwage ze gdyby nie powszechny dostep do internetu nie zdawal bys sobie sprawy jak wielu glupich ludzi jest wsrod nas :) jesli otaczasz sie swoimi znajomymi(ktorzy sa normalni) to masz wrazenie ze swiat w wiekszosci sklada sie z normalnych ludzi, a tu czasami mozna sie zdziwic......

grunt ze dobra zabawa jest :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-13 17:42:22
Autor: Weronika Styka

Data: 2009-04-16 21:57:35
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 13 Apr 2009 17:42:22 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

[...]

A ma ten Twój wózek elektryczne dziecko do pilnowania?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-04-11 16:11:32
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Było kupić sobie Hondę ;)

skrzypienia tapicerki po 30 tys km - ten typ tak ma
odpadajace obudowy glosnikow - ten typ tak ma
glupiejacy czujnik deszczu - ten typ tak ma
naprawa klapki od wlewu paliwa - dodalismy sprezynke powinno byc lepiej
wypadajace gumy przy amortyzatorach - one sa fabbrycznie za male ale przykleilismy je klejem to nie powinny juz wypadac
odpadajace niby aluminium na wew elementach - to typowe zuzycie elementow wiec nie podlega gwarancji

itd itp :)
to wszystkow 2 letnim Civicu ktory kosztowal okolo 80 tys zl..... jedna wielka kpina.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 19:32:30
Autor: Weronika Styka
Piotrek <a@b.ru> napisał(a):
> [...]

itd itp :)
to wszystkow 2 letnim Civicu ktory kosztowal okolo 80 tys zl..... jedna wielka kpina.

Śmieszne, a najśmieszniejsza ta skrzypiąca tapicerka; żeby zaczęla skrzypieć po 50, albo 70 tysiącach, ale już po 30 ~~~%(
Nie śmieszy mnie natomiast ta klapka; ja na ten przykład lubię, by po naciśnięciu tego dynksa obok fotela klapka wlewu paliwa otwarła się łagodnie ale zdecydowanie - o tak: ffrrrrttt. Pewnie Twoja klapka była niemrawa (f-f-
r-r-t-t-t) - stąd ta dodatkowa(?) sprężynka.

Pozdrawiam
Weronika --

Data: 2009-04-11 21:52:23
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Śmieszne, a najśmieszniejsza ta skrzypiąca tapicerka; żeby zaczęla skrzypieć
po 50, albo 70 tysiącach, ale już po 30 ~~~%(

to nie jest ani troche smieszne .....
tak jak nie jest smieszne wytarte "aluminium" na lewarku, przy klamkach, skrzypiacy plastik przy przedniej szybie itd itp.
to jest kpina z klienta ze sie taka tandete sprzedaje, ja rozumiem ze to jest tylko kompakt a nie zadna limuzyna i ze od malego miejskiego autka cudow sie spodziewac nie mozna.
mimo wszystko za 80 tys zl to mozna bylo o wiele wiele lepiej trafic.

[...]

nie dzialala wogole, tankowanie samemu to byla komedia .... trzeba prosic obsluge stacji do pomocy.
jedna osoba naciska a druga podwaza klapke wlewu paliwa..... w 2 mies samochodzie(wtedy to bylo) to nie jest smieszne.....

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-12 10:13:10
Autor: Weronika Styka
Piotrek <a@b.ru> napisał(a):
[...]

Jesteś pewien, że samochód o którym piszesz to Honda ;)
http://www.flota.v10.pl/Najbardziej,niezawodne,auta,wedlug,Fleet,News,4498.ht
ml
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Japonskie-najbardziej-niezawodne-1459791.html
http://www.hotmoney.pl/artykul/2841/1/motoryzacja-najbardziej-niezawodne-
auta-japonskie.html

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2009-04-12 18:32:44
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Jesteś pewien, że samochód o którym piszesz to Honda ;)

tak wiem doskonale o ktorym modelu pisze(kilka przykladowych akcji serwisowych nowego Civica)

http://www.autocentrum.pl/go/338__Akcja_serwisowa_Hondy_Civic__6124.html
Firma Honda Motor stwierdziła, że w niektórych samochodach Civic z roku modelowego 2006 istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia usterki wspomagania układu kierowniczego, która w skrajnych przypadkach mogłaby doprowadzić do jego zaniku.

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Honda_Civic_sedan_bez_stopu,a,102274.html

Honda Poland rozpoczęła akcję serwisową modelu Civic w wersji sedan. Przyczyną jest niepoprawnie działający włącznik świateł stopu hamulca.

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Uwazaj_na_reczny_w_Civicu,a,97473.html

Problemy tym razem dotyczą dźwigni hamulca postojowego w modelu Honda Civic zarówno w wersji trzy-, jak i pięciodrzwiowej, z roku modelowego 2006/2007, wyprodukowanego w Wlk. Brytanii.

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Goraca_ale_wadliwa_Honda_Civic,a,18545.html

Producent samochodów marki Honda poinformował kilka dni temu Prezesa UOKiK o tym, że w pięciodrzwiowej wersji nowego modelu Civic pojawić się może usterka, która w wielu przypadkach doprowadza do unieruchomienia pojazdu.

i wiele wiele innych typowych usterek nie objetych akcjami seriwsowymi
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/forumdisplay.php?f=32

jest tam caly watek o wadach w najnowyszm modelu (prawie 800 postow)
a tutaj male podsumowanie najczesciej wymienianych przez uzytkownikow

Akcje Serwisowe Honda Polska:
1.Korozja styków kostki zasilającej pompe paliwową - dotyczyła modeli 5D z roku 2006 - wymiana gwarancyjna
2.Usterka układu kierowniczego - modele 2006 - akcją objęto 621 aut - wymiana gwarancyjna
3.Wadliwy odbojnik stwierdzony przez uzytkowników, objety akcją serwisową - wymiana gwarancyjna
4.Fabryczna wada hamulca ręcznego - stanowisko Hondy - "przy zaciąganiu hamulca, nie trzymać wciśniętego guzika"

Wady zgłaszane przez uzytkowników
- amortyzatory - wymiana gwarancyjna
- otwarcie klapki wlewu paliwa - wadliwa sprężyna - naprawa gwarancyjna
- niedziałające lampki sufitowe - wadliwe bezpieczniki
- trzeszczące plastiki - kokpit - lekko wysunąc, sprawdzić zatrzaski
- zamykanie klapy bagażnika - sprawdzić gumowe kołki wewnątrz, ewentualnie dokręcić
- słabo wyciszony
- zbieranie sie wody pod tylnia klapą, trzeba uważać przy otwieraniu żeby sie nie ochlapać
- parujące migacze
- źle spasowana klapa bagażnika - ustawią w ASO
- stukanie przy tynich siedzeniach - nasmarowanie haków trzymających tylnią kanapę
- radio gubi stację - wadliwa jednostka sterująca - wymiana gwarancyjna
- trzeszczenie tylniej półki - podklejenie
- skrzypienie przednich szyb - nalezy wyczyścic szpary przy dolnych krawędziach (piach itp.)
- zbierająca sie woda w drzwiach - wystąpiła w paru egzemplarzach, wadliwe uszczelki??
- wychodzące gniazdo zapalniczki - użytkownicy i ASO podklejało
- odchodzący lakier z hamulca ręcznego - stwierdzono w paru modelach
- czujnik temp. zwariował - wymian gwarancyjna w ASO

i co ?
jeszcze jakies uwagi odnosnie niezawodnosci najnowszego Civica ?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-14 18:18:48
Autor: LEPEK
Piotrek pisze:

[...]

Heh, miał ja kiedyś Skodę Favorit. No pacz pan - zupełnie jak ona :D A, nie zupełnie - u mnie musiałem wszystko sam podklejać, domalowywać i dociskać.

Pozdr,

Data: 2009-04-14 19:39:48
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Heh, miał ja kiedyś Skodę Favorit. No pacz pan - zupełnie jak ona :D A, nie zupełnie - u mnie musiałem wszystko sam podklejać, domalowywać i dociskać.

teeeez mialem Favoritke swego czasu :)
to bylo krolestwo plastiku :)
ale widzisz, Honda gwarancje ma to podklejaja i dociskaja plastiki poki co sami :)
po gwarancji wprawa z "wyciszania" favoritki byla by jak znalazl .... :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 21:47:54
Autor: michail
Piotrek pisze:
Było kupić sobie Hondę ;)

skrzypienia tapicerki po 30 tys km - ten typ tak ma

Niestety prawda. Ten problem dotyczy także VII gen. - trzeszczące i bujające się fotele - ten typ tak ma. Domyślam się że były projektowane dla typowych Japończyków - mniejszych od typowego przedstawiciela kultury zachodniej ;)

--
Michail

Data: 2009-04-11 21:55:50
Autor: Piotrek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Niestety prawda. Ten problem dotyczy także VII gen. - trzeszczące i bujające się fotele - ten typ tak ma.

wiem, kolega ma VII i tez marudzi na to :)
dodatkowo dopadla go typowa bolaczka z usterka skrzyni biegow :)
co ciekawe inny kolega ma VI (chyba 98-99 rocznik) i u niego nic a nic nie skrzypi :)
wogole ta generacja byla naprawde bardzo dobra, obawiam sie ze po tych rocznikach honda juz zapomniala jak sie robi dobre samochody.

Domyślam się że były projektowane dla typowych Japończyków - mniejszych od typowego przedstawiciela kultury zachodniej ;)

ja mysle ze ciecie kosztow, ksiegowi sie zabrali za "projektowanie" a nie inzynierowie(patrz masa bledow(banalnych czesto) w najnowszym Civicu.... pierwsze modele to byla komedia co sie z nimi dzialo, pozniej troche poprawili.
do tego dorzuc ekologow(bardzo ale to bardzo kiepski lakier ) i masz przecietny jakosciowo samochod....

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 13:17:23
Autor: vpw
Użytkownik " Grześ" <greg_69@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:grpihq$821$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja zazwyczaj słyszę:

- szanowny panie teraz to nie ma miejsca, nie się pan umówi na przyszły tydzień (a samochód stoi na lawecie przed serwisem)
- proszę poczekać zaraz pana zawołam (kiedy przyjechałem na umówioną wizytę - średnio opóźnienia po 30-40 minut)

- wymieniliśmy panu kilka rzeczy i kilka płynów pomimo, że nie było na to zlecenia - informacja w chwilę po długim tłumaczeniu jak to nie można było się dodzwonić.

--
vpw

Data: 2009-04-11 20:28:06
Autor: kurdybanek
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Tak się zastanawiam, czy to jest norma we wszystkich ASO, czy tylko w
TOYOTA
Bielsko Biała podczas wizyt na przeglądach gwarancyjnych lub z usterkami?

Toyoty serwisuje juz 12 lat w ASO. Przez ten czas usłyszałem tekst "To ma
tak być" tylko jeden raz. Wtedy posłałem im taką zgrabną wiązankę słów
niecenzuralnych, że w odpowiedzi usłyszałem: "Zaraz to Panu zrobimy".
Niestety, jestem spokojny człowiek, ale w niektórych sytuacjach trzeba
opieprzyć.

Data: 2009-04-15 12:07:45
Autor: JG
[...]

.

Czy często się z tym spotykacie?

To ja może nie tyle o najpopularniejszym zwrocie co o TOYOTA B-B.

1/ Uszkodzona szyba (kamień)
Propozycja ASO B-B - ok. 3300 zł (wymiana szyby)
Serwis Pilkington B-B (producent szyby na pierwszy montaż) - 460 zł (wymiana
szyby)

2/ Problem z rozrusznikiem (jak się okazało tuleje)
Propozycja ASO B-B - wymiana rozrusznika :-D, ok 2790 zł (ze zniżką ;) )
Elektryk samochodowy - 180 zł (w sumie chciał mniej ale mnie poniosło ze
szczęścia).

Pozdrawiam,
JG

--