Najpopoularniejszy zwrot w ASO?

Data: 2009-04-11 13:17:23
Autor: vpw
Najpopoularniejszy zwrot w ASO?
Użytkownik " Grześ" <greg_69@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:grpihq$821$1inews.gazeta.pl...
Witam

Tak się zastanawiam, czy to jest norma we wszystkich ASO, czy tylko w TOYOTA
Bielsko Biała podczas wizyt na przeglądach gwarancyjnych lub z usterkami?

Niemal zawsze słyszę "ten typ tak ma"... "to taka konstrukcja" (o yarisie II)...

Czy często się z tym spotykacie?

Pozdrawiam świątecznie. Mokrych jaj życzę!
Grzegorz

Ja zazwyczaj słyszę:

- szanowny panie teraz to nie ma miejsca, nie się pan umówi na przyszły tydzień (a samochód stoi na lawecie przed serwisem)
- proszę poczekać zaraz pana zawołam (kiedy przyjechałem na umówioną wizytę - średnio opóźnienia po 30-40 minut)

- wymieniliśmy panu kilka rzeczy i kilka płynów pomimo, że nie było na to zlecenia - informacja w chwilę po długim tłumaczeniu jak to nie można było się dodzwonić.

--
vpw

Najpopoularniejszy zwrot w ASO?