Najprzystojniejszy Niemiec

Data: 2011-06-30 21:49:59
Autor: boukun
Najprzystojniejszy Niemiec
http://www.youtube.com/watch?v=6yQ0BujkKVU

Polacy mają lepsze drygi i gesty od Niemców. Parodiujemy Niemców lepiej niż oni sami są w rzeczywistości. Pamiętam, jak koledzy na Heimie w Erlenbachu się nabijali z Niemców i mówili, że ponoć jak leciała "Stawka większa niż życie" w DDRowie, to Niemcy wyrzucali telewizory przez okna, tacy byli wściekli... Najlepsza w tym filmie jest muzyczka i "tun, tun, tun, tun, tun, tun..." i zajebista gestykulacja Polaków, parodiujących Niemców...

boukun

Data: 2011-06-30 20:06:12
Autor: MH
[...]

================================

Od 2010 przystąpiono do pracy nad produkcją filmu fabularnego w gatunku
kryminału, w którym głównymi postaciami mają być serialowi Hans Kloss i
Hermann Brunner z rolami aktorskimi S. Mikulskiego i E. Karewicza. Akcja filmu
ma rozgrywać się w czasach współczesnej Polski na Dolnym Śląsku (m.in. we
Wrocławiu i Zgorzelcu). Fabuła ma dotyczyć sprawy zabójstwa emerytowanego
generała, byłego wysoko postawionego urzędnika MSW PRL, przyjaciela Klossa /
Stanisława Kolickiego, który następnie zamierza rozwikłać tę sprawę. Innym
wątkiem filmu jest kwestia archiwów, które mają zamiar odzyskać nazistowscy
zbrodniarze wojenni. W powojennej historii Klossa ma zostać przedstawione jego
aresztowanie, skazanie na karę śmierci za kolaborację z Niemcami,
rehabilitacja oraz następującą po tym kilkudziesięcioletnia emerytura.

Roboczym tytułem filmu jest Nie ze mną te numery, zaś scenariusz stworzyli
Andrzej Szypulski (zmarł w styczniu 2011) i Zbigniew Safjan &#8211; pierwotni
scenarzyści serialu. Produkcja filmu pierwotnie miała rozpocząć się jesienią
2010, jednak została wstrzymana ze względu na przeszkodę formalną w postaci
braku posiadania praw do nazwisk Kloss i Brunner[10]. Zdjęcia do filmu mają
rozpocząć się około 15 kwietnia 2011 i potrwać miesiąc[11]. Reżyserem filmu
jest Władysław Pasikowski. Miejscem kręcenia ma być m.in. latarnia Morska
Czołpino[12].

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stawka_wi%C4%99ksza_ni%C5%BC_%C5%BCycie

MH

Data: 2011-06-30 22:15:19
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuikvk$s1l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czyli nic innego, tylko saga rodu współczesnych bolszewików, którzy się sami zrechabilitowali... i objęli poprzez swoje dzieci na nowo władzę...

boukun

Data: 2011-06-30 20:32:23
Autor: MH
Najprzystojniejszy Niemiec
Czyli nic innego, tylko saga rodu współczesnych bolszewików, którzy się sami zrechabilitowali... i objęli poprzez swoje dzieci na nowo władzę...

boukun

==================

DOKŁADNIE !!

MH

Data: 2011-06-30 22:36:32
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuimgn$4p1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tylko to "c-h" się tam niepotrzebnie zakradło....

boukun

Data: 2011-06-30 21:15:52
Autor:
Najprzystojniejszy Niemiec

Tylko to "c-h" się tam niepotrzebnie zakradło....

boukun
======================

"c-h" , Cholera chyba mam dzisiaj słaby dzień , bo nie nadążam..  Weż mi to
wytłumacz jak TŁUMOKOWI !!  Możesz walnąć do mnie na N-K.

MH

Data: 2011-06-30 23:26:33
Autor: boukun

Użytkownik <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuip28$enj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Powtórzyłem te same słowo co ty, tylko z błędem... Widzi się dopiero, jak się czyta...

boukun

Data: 2011-06-30 22:04:22
Autor: MH
> [...]

> MH

Powtórzyłem te same słowo co ty, tylko z błędem... Widzi się dopiero, jak się czyta...

Aha !! Ciemskom głowem dzisiej mom !!  Ale zek zrozumioł wkońcu !!
W nastempnym tygodniu bemdem we Twojej okoli..  Poinformujem Ciem 2-dni psed
na N-K...

MH

--

Najprzystojniejszy Niemiec