Najprzystojniejszy, najs³odszy facet na ¶wiecie :- )

Data: 2009-07-18 09:12:58
Autor: Antenka
Najprzystojniejszy, najs³odszy facet na ¶wiecie :- )
Garou - Pierre Garand i jego "Burning"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pierre_Garand

Data: 2009-07-18 18:23:35
Autor: Tzva Adonai
Najprzystojniejszy, najs³odszy facet na ¶wiecie :-)
Garou - Pierre Garand i jego "Burning"

Lalu¶ piej±cy denne pop-szmiry.. --

Data: 2009-07-18 09:35:22
Autor: Antenka
Najprzystojniejszy, najs³odszy facet na ¶wieci e :-)

Lalu¶ piej±cy denne pop-szmiry..

Jest piêkny, te niebieskie du¿e oczy mo¿na siê w nich utopiæ och....Ten
mêski g³os...miodzio!

Antenka

Data: 2009-07-18 21:52:17
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Lalu¶ piej±cy denne pop-szmiry..

Jest piêkny, te niebieskie du¿e oczy mo¿na siê w nich utopiæ och...Ten
mêski g³os...miodzio!

Antenka

I ten Francuzki jêzyk.. Ubóstwiam jak mi niewiasty szepcz± do ucha po francusku.. :-)

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-07-18 12:57:56
Autor: Antenka
Najprzystojniejszy, najs³odszy facet na ¶wieci e :-)
On jest dwujêzyczny English and French..Tylko mogê sobie pomarzyæ o
nim...:) od dawna zajêty, a jego wybrank± jest o ile sie nie mylê
jaka¶ szwedzka piêkno¶æ

Antenka

Data: 2009-07-18 22:25:50
Autor: jadrys
Antenka pisze:
On jest dwujêzyczny English and French..Tylko mogê sobie pomarzyæ o
nim...:) od dawna zajêty, a jego wybrank± jest o ile sie nie mylê
jaka¶ szwedzka piêkno¶æ

Antenka

Na pewno jej uroda nie dorównuje Twojej..

PS.Daj spokój z tym Garou, ja wcale nie jestem od niego brzydszy, mówiê trochê po Francusku a na dodatek jestem tak jakby wolny i na wyci±gniêcie rêki.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-07-18 23:07:04
Autor: Antenka
Najprzystojniejszy, najs³odszy facet na ¶wieci e :-)
No, no jaka wysoka samoocena :), co nie zmienia faktu, ¿e uwielbiam
s³uchaæ Garou i oczywi¶cie patrzeæ na niego ;-)

Antenka

Data: 2009-07-22 12:43:23
Autor: Vic
Antenka wrote:
On jest dwujêzyczny English and French..Tylko mogê sobie pomarzyæ o
nim...:) od dawna zajêty, a jego wybrank± jest o ile sie nie mylê
jaka¶ szwedzka piêkno¶æ

Boszzzz, jak jakas 13-latka... Zenada.

--
plazoVic

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabraæ" SJL

Data: 2009-07-22 03:47:36
Autor: Antenka
On 22 Lip, 12:43, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka wrote:
> [...]

--
plazoVic

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabraæ" SJL

Czy¿ nie jest piêkny? :)) Nie zazdro¶æ. Ech te niebieskie oczy....

Antenka

Data: 2009-07-22 14:56:13
Autor: jadrys

Antenka wrote:

[...]

Oczy :-P  .. Ale nie widzia³a¶ go ca³ego. A chodz± "s³uchy" ¿e siusiaka ma mikroskopijnego , wiêc co z niego za ch³op..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-07-22 08:15:39
Autor: Antenka
Najprzystojniejszy, najs³odszy facet na ¶wieci e :-)
Jêdrek nie ¶ciemniaj...wszyscy faceci macie kompleks ma³ego siusiaka i
lubicie nawzajem podwa¿aæ swoj± mêsko¶æ. Widzia³e¶?! Nieeee! To siê
nie wtr±caj do tego, co Pierre ma w spodniach  :-P

Antenka

P.s. Mog³am siê spodziewaæ takiej reakcji - tylko zazdro¶æ i zawi¶æ,
¿e kto¶ jest taki s³odki jak ciacho...hihi

Data: 2009-07-22 21:35:27
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Po prostu nie znoszê jak "baba" w mojej obecno¶ci  zachwyca siê urod± innego faceta.. Tym bardziej ¿e w±tpliw± urod±.. A o ma³ym ptaszku Garou wiedz± wszyscy, wszyscy oprócz Ciebie.. :-P

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-07-22 13:32:48
Autor: Antenka
Najprzystojniejszy, najs³odszy facet na ¶wieci e :-)
Naprawdê? :-(  Kurczê, je¶li jeste¶ przystojniejszy od niego
to....hihihi  Dobranoc.

Antenka - "prawicowa - oszo³omka" :D

Data: 2009-07-22 22:48:06
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Naprawdê? :-(  Kurczê, je¶li jeste¶ przystojniejszy od niego
to....hihihi  Dobranoc.

Antenka - "prawicowa - oszo³omka" :D

Naprawdê..
Dobranoc, mi³ych snów - niech Ci siê przy¶niê..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-07-22 12:42:09
Autor: Vic
Tzva Adonai wrote:
Garou - Pierre Garand i jego "Burning"

Lalu¶ piej±cy denne pop-szmiry..

Pelna zgoda. Trzymam go w tym samym worze, co te twoja Macy Gray...

Data: 2009-07-22 08:11:18
Autor: Antenka
Najprzystojniejszy, najs³odszy facet na ¶wieci e :-)
:-(((

Antenka

Data: 2009-07-18 18:31:54
Autor: boukun
Najprzystojniejszy, najslodszy facet na swiecie :-)

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:2cf916b3-343a-44b4-8c3a-b043f1bdc0ecv20g2000yqm.googlegroups.com...
Garou - Pierre Garand i jego "Burning"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pierre_Garand

No, cos jak ten trzeci na mównicy http://www.youtube.com/watch?v=ff-XVdiepTo

boukun

Najprzystojniejszy, najs³odszy facet na ¶wiecie :- )