Najserdeczniejsze życzenia....

Data: 2011-12-25 13:31:02
Autor: Antenka
Najserdeczniejsze życzenia....
Dla tych, których lubię ;-) :

Błogosławionych, radosnych, pełnych nadziei Świąt Bożego Narodzenia

Antenka

Data: 2011-12-25 22:32:39
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Dla tych, których lubię ;-) :

Błogosławionych, radosnych, pełnych nadziei Świąt Bożego Narodzenia

Antenka

Dziękuję, wzajemnie! ♥♥♥

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 22:52:00
Autor: Polok_Prawdziwy
Najserdeczniejsze życzenia....
Antenka wrote:

Dla tych, których lubię ;-) :

Tojakoto, dokutasa nabateryjki beblos...!?

Data: 2011-12-25 22:54:40
Autor: rAzor
Użytkownik - Polok_Prawdziwy napisał:
Antenka wrote:

Dla tych, których lubię ;-) :

Tojakoto, dokutasa nabateryjki beblos...!?

Tak jest! Do ciebie!

Data: 2011-12-25 23:04:51
Autor: Polok_Prawdziwy

Antenka wrote:

Dla tych, których lubię ;-) :

Tojakoto, dokutasa nabateryjki beblos...!?

Tak jest! Do ciebie!

Achni..., niegzmociłem jej....

- ponosik maluśkie cycory mo, atakie mie nieimteresujom...

Ale mogem jom roz wychachmeńcić... - takino, coby wiedziała coto PRAWDZIWYCHOP łoznaco...

Data: 2011-12-25 23:20:02
Autor: rAzor

Antenka wrote:

Dla tych, których lubię ;-) :

Tojakoto, dokutasa nabateryjki beblos...!?

Tak jest! Do ciebie!

Achni..., niegzmociłem jej....

Jedyne co możesz grzmotnąć to owieczkę z cudzego kierdla, matole. O ile się nie zerzyga na twój widok. :-D

Data: 2011-12-26 08:33:48
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7a867066-e1b8-41c2-8e85-74d20c562942m7g2000vbc.googlegroups.com...
Dla tych, których lubię ;-) :

Błogosławionych, radosnych, pełnych nadziei Świąt Bożego Narodzenia

Jeszcze nigdy trans nie składał mi życzeń, ale dzięki i wzajemnie.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-26 04:36:37
Autor: Antenka
On 26 Gru, 08:33, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:7a867066-e1b8-41c2-8e85-74d20c562942m7g2000vbc.googlegroups.com...
Dla tych, których lubię ;-) :

Błogosławionych, radosnych, pełnych nadziei Świąt Bożego Narodzenia

Jeszcze nigdy trans nie składał mi życzeń, ale dzięki i wzajemnie.<

I po co te złośliwości? Jesteś pewien, że były skierowane do ciebie?
he he he Ale wlew! :-o))

Antenka

P.s. Nie jestem masochistką.

Data: 2011-12-26 19:03:40
Autor: Przemysław W
Najserdeczniejsze życzenia....
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

P.s. Nie jestem masochistką.

Jeśli już, to masochistą.

Przemek

Data: 2011-12-26 14:19:13
Autor: raff
Najserdeczniejsze życzenia....
On Sun, 25 Dec 2011 13:31:02 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Dla tych, których lubię ;-) :

Błogosławionych, radosnych, pełnych nadziei Świąt Bożego Narodzenia

Ja rowniez zycze ci wszystkiego dobrego z okazji Swiąt.

R.

Data: 2011-12-26 05:54:22
Autor: Antenka

<sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
>Dla tych, których lubię ;-) :

>Błogosławionych, radosnych, pełnych nadziei Świąt Bożego Narodzenia

Ja rowniez zycze ci wszystkiego dobrego z okazji Swiąt.

R.

Dziękuję i wzajemnie:-).

Antenka

Data: 2011-12-26 19:56:00
Autor: Polok_Prawdziwy

<sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

>Błogosławionych, radosnych, pełnych nadziei Świąt Bożego Narodzenia

Ja rowniez zycze ci wszystkiego dobrego z okazji Swiąt.

Ino, łodtej radości i zycliwości galot sem niełobkidejcie...!

Najserdeczniejsze życzenia....