Najsłynniejsze "haki" III RP

Data: 2010-02-14 15:27:45
Autor: Hans Kloss
Najsłynniejsze "haki" III RP
1. Czarna teczka Tymińskiego z jednej i jego 7 paszportów na różne
nazwiska (jawne kłamstwo) z drugiej strony.
2. Wykształcenie kwasiora, film z Siwcem parodiującym JPII, zdjecia
kwasiora z Ałganowem.
3. Agenturalna przeszłość olexesa
4. Kaseta Michnik- Rywin.
5. Oświadczenie majątkowe cimocha (sprawa jaruckiej)
6. dziadek Tuska
7. taśmy renaty pgr
8. kochliwość  "sawickiej"

Jak łatwo sprawdzić "haki" nr. 2, 3,4,5 i 7 zostały wykonane przez
osoby z tego samego obozu politycznego który dziś reprezentuje "partia
miłości" , sympatykom PiS przypisać można tylko "haki" 6 i 8.
Ale to oczywiści złe i brzydkie kaczory rozprawiają sie z politycznymi
wrogami przy pomocy "haków".....
J-23
PS. "Hakowania" było oczywiście więcej, wybrałem tylko te
najgłośniejsze przypadki które zostały wykonane ewidentnie w celach
wyeliminowania politycznej konkurencji. Dlatego nie wymieniłem np.
taśm gudzowatego, mercedesa pęczaka ani boya hotelowego kaczmarka,

Data: 2010-02-14 15:43:57
Autor: zbig
Najsłynniejsze "haki" III RP
On 15 Lut, 00:27, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

 Tak i stek bzdur, że musiałbym stracić za dużo czasu aby się do tego
odnieść. Więc krótko. Jedynie hak nr 5 można od biedy skojarzyć z PO
(z dużą pomocą i gorliwością PiS).
Haki na leppera i krauzego, tuska (aferahazardowa i tzw. stoczniowa),
Przewoźnika, raport z WSI,Wielgusa, Blidę itd. wyprały sie z twojej
pamięci.

Data: 2010-02-15 00:34:08
Autor: Lorn
Najsłynniejsze "haki" III RP
Hans Kloss pisze:

[cut - crap]

Te wasze haczyki będą jak pistolecik Jarusia :> Tak... poczekamy do rana... Wyskoczy przygłup, który przetłumaczy na nasze to co miał na myśli Jaruś. :>

Data: 2010-02-14 15:43:15
Autor: Hans Kloss
Najsłynniejsze "haki" III RP
On 15 Lut, 00:34, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Hans Kloss pisze:

[cut - crap]

Te wasze haczyki b d jak pistolecik Jarusia :>

A wasze oczywiscie jak schmeisser dziadka ;)?

Tak... poczekamy do  rana... Wyskoczy przyg up, kt ry przet umaczy na nasze to co mia na
my li Jaru . :>

Po pierwsze ni żaden Jaruś tylko pan Jarosław. A po drugie nikt ci
niczego nie będzie tłumaczył, największe jaja będą gdy się okaże że
owe "haki" to wyłącznie pełourojenia. Ale rozumiem  wasze kłamstwa,
insynuacje, pomówienia i palikocizmy.  Tonący brzydko się chwyta,
takie jego zbójeckie prawo ;)
J-23
PS. Faktycznie, w liście "haków" zapomniałem o "pistoleciku w
windzie". Zatem póki co peło wygrywa w hakowaniu z pisem 6:2 ;)

Data: 2010-02-15 00:59:07
Autor: Lorn
Najsłynniejsze "haki" III RP
Hans Kloss pisze:

[cut - crap]

Te wasze haczyki b d jak pistolecik Jarusia :>

A wasze oczywiscie jak schmeisser dziadka ;)?

To ma być argument? :>

Tak... poczekamy do  rana... Wyskoczy przyg up, kt ry przet umaczy na nasze to co mia na
my li Jaru . :>

Po pierwsze ni żaden Jaruś tylko pan Jarosław.

Pan dla ciebie, dla mnie Jaruś.

A po drugie nikt ci
niczego nie będzie tłumaczył, największe jaja będą gdy się okaże że
owe "haki" to wyłącznie pełourojenia.

heh to będą urojenia Jarusia... Takie małe pistolecikowe :>

Ale rozumiem  wasze kłamstwa,
insynuacje, pomówienia i palikocizmy.

Może poczekamy do ranka... :> Jeśli Jaro nie wyskoczy z pozwem to? :> Prawdę napisali? :>

Tonący brzydko się chwyta,
takie jego zbójeckie prawo ;)

Jaruś to 'wiem, ale nie powiem' :>

Data: 2010-02-15 11:11:58
Autor: ``heÂŽsk``
Najsłynniejsze "haki" III RP
On Sun, 14 Feb 2010 15:27:45 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

 [...]

[...]

 caly narod z utesknieniem czeka na wiosenne wybory.  bedzie wtedy mogl z radoscia przywrocic do wladzy
 jedynego prawego i sprawiedliwego hetmana zwanego hakiem.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-15 13:17:47
Autor: the_foe
Najsłynniejsze "haki" III RP
W dniu 2010-02-15 00:27, Hans Kloss pisze:
[...]

a gdzie "zydostwo" Mazowieckiego (patent Kurskiego), a gdzie lista Macierewicza, gdzie afera gruntowa?

--
the_foe

Najsłynniejsze "haki" III RP