Najs³ynniejszy dunk tego (off)sezonu

Data: 2009-07-23 17:41:15
Autor: Tomasz Radko
Najs³ynniejszy dunk tego (off)sezonu
Data: 2009-07-23 09:25:34
Autor: L'e-szczur
Najs³ynniejszy dunk tego (off)sezonu
On 23 Lip, 17:41, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
http://sportsillustrated.cnn.com/2009/basketball/nba/07/22/lebron_dun...

Moj swiat nigdy juz nie bedzie taki sam. Tragedia. Ktos zaliczyl wsad
na Jamesie. Panu MVP. Najlepszemu z najlepszych. Prawie ze mistrzowi.
Ide sie poci±æ.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-23 19:45:47
Autor: sooobi
L'e-szczur pisze:
[...]

Zalosne, ta otoczka ktora wokol tego zrobili.
nie dosc ze nie moge juz czytac o offseason 2010 to jeszcze glowny temat to wsad na lebronem. amerykanie so pojebani juz doszczetnie, jeszcze niech kazdy skomentuje to na swoim twitterze.

Data: 2009-07-23 20:20:53
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Ide sie poci±æ.

Zalosne, ta otoczka ktora wokol tego zrobili.

Wg mnie ta historia jest fajna parodia. Przeciez gdyby zgodnie ze
zdrowym rozsadkiem na ta sprawe machneli reka to skonczyloby sie na
poscie jakiegos blogera typu "ha! ha! suck it!" i dowiedzialaby sie o
tym max garstka osob. A tak, klasyczny strzal w stope, najpierw serwisy koszykarskie obiegla
informacja, ze jakis filmik zostal skonfiskowany... a co jak co, ale
kategoryczny zakaz ogladania czegokolwiek zawsze dziala zgodnie z
oczekiwaniami... ktory wywolal krytyke odnosnie cenzury, zachowania itp,
a pare dni pozniej nieunikniony wyciek filmiku i druga fala krytyki po
jaka cholere bylo to zamieszanie. Jesli w calej sprawie chodzilo o
dbanie o wizerunek to raczej nie o pozytywny ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-23 21:29:52
Autor: Szczepan Radzki
wiLQ pisze:
[...]

polecam difens.blox.pl :P

Jack Trout mawia³ - wyró¿nij siê albo zgiñ. s³upki w mediach nike poooodnios³y siê znacz±co. Wizerunek w ¿aden sposób nie ucierpia³.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-23 18:50:41
Autor: Budzik
Najs³ynniejszy dunk tego (off)sezonu
Osobnik posiadaj±cy mail trad@interia.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

http://sportsillustrated.cnn.com/2009/basketball/nba/07/22/lebron_dunk/
index.html

to nawet nie by³o "nad"...

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Tylko jednego w ¿yciu ¿a³ujê: ¿e nie jestem kim¶ innym.

Data: 2009-07-23 22:55:42
Autor: L'e-szczur
Najs³ynniejszy dunk tego (off)sezonu
On 23 Lip, 20:50, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Osobnik posiadaj±cy mail t...@interia.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

>http://sportsillustrated.cnn.com/2009/basketball/nba/07/22/lebron_dunk/
> index.html

to nawet nie by³o "nad"...

No wlasnie. Gdy przeczytalem historie o rekwirowaniu kaset od razu
pomyslalem "Carter i Weiss na Olimpiadzie" a to jakies dziadowski wsad
i nieudany blok.

Pozdro

L'e-szczur

Najs³ynniejszy dunk tego (off)sezonu