Najświeższy sondaż PGB :))))))

Data: 2009-09-09 00:15:22
Autor: Antenka
Najświeższy sondaż PGB :))))))
POopaprańcy - 100% popracia przez parchy i Niemców!
io io io - koń by się uśmiał :))))))))

Antenka

P.s. Tusku-tusku, co Aniela sypnęła ejro na badanie?

Data: 2009-09-09 00:33:42
Autor: Antenka
Najświeższy sondaż PGB :))))))
A tak poważnie to według PGB

53%  PO ?!!!

Nawet down w to by  nie uwierzył - po ostatnich ekscesach, po
doprowadzeniu gospodarki polskiej do ruiny.  Pytam zatem, kto wystawił
tusku-tusku taką cenzurkę?

Zwolnieni stoczniowcy ze Szczecina i Gdyni?
Polscy przedsiębiorcy?
Bezrobotna młodzież, absolwenci?
Niezadowolone pielęgniarki, Służba Zdrowia?
Niezadowoleni nauczyciele, których poraz kolejny oszukał?
Polski podatnik?
Polski rolnik?
Polski kupiec?

Pytam się jeszcze raz, u kogo ten najgorszy od 20-lat rząd ma tekie
poparcie???

Antenka

Data: 2009-09-09 09:34:03
Autor: jadrys
Najświeższy sondaż PGB :)) ))))
Antenka pisze:
POopaprańcy - 100% popracia przez parchy i Niemców!
io io io - koń by się uśmiał :))))))))

Antenka

P.s. Tusku-tusku, co Aniela sypnęła ejro na badanie?

Jest w tym sondażu jakaś wzmianka o LPR? :-D

Data: 2009-09-09 00:37:41
Autor: Antenka
Najświeższy sondaż PGB :))))))
Jest w tym sondażu jakaś wzmianka o LPR? :-D

A nie wiem, bo przeczytałam to na pasku informacyjnym w tvp info, a to
się dość szybko przesuwa. Jeszcze zapłaczecie za LPR. Na pewno nie
było kanapowej partyjki Piotrusia Ikonowicza ;-)

Antenka

Data: 2009-09-09 09:49:55
Autor: jadrys
Najświeższy sondaż PGB :))) )))
Antenka pisze:
[...]

Za czym będziemy płakać? Za "zbrojnym" ramieniem kościoła?
Będzie jeszcze głośno o Ikonowiczu..

Data: 2009-09-09 01:05:40
Autor: Antenka
Najświeższy sondaż PGB :))))))
Taaak jak się rzuca na schodach klatki schodowej, broniąc eksmitowanej
na bruk rodziny.  Szlachetny to czyn, ale czy nie nazbyt
spektakularny? ;-)

Antenka

Data: 2009-09-09 10:16:41
Autor: jadrys
Najświeższy sondaż PGB :))) )))
Antenka pisze:
Taaak jak się rzuca na schodach klatki schodowej, broniąc eksmitowanej
na bruk rodziny.  Szlachetny to czyn, ale czy nie nazbyt
spektakularny? ;-)

Antenka

Tylko szlachetny, podyktowany współczuciem i dobrocią serca.

Data: 2009-09-09 01:32:08
Autor: Antenka
Najświeższy sondaż PGB :))))))
Tylko szlachetny, podyktowany współczuciem i dobrocią serca.

Ok wierzę w dobre intencje P.Ikonowicza, jeśli tak było jak piszesz,
to ma to policzone w niebie :) .Oczywiście jestem przeciwniczką
wyrzucania ludzi na bruk, szczególnie tych którym powinęła się noga -
stali się bezrobotnymi, a ich wiek, czy stan zdrowia uniemożliwia
świadczenia pracy - są zbyt młodzi, by przejść na emeryturę, albo na
tyle sprawni, że nie przysługuje im renta inwalidzka. No i inne
przypadki np. dyskryminowanie ich ze względu na wiek - wiadomo, że po
40-stce, nie mówiąc już po 50-tce pracodawcy nie chcą zatrudniać.
W takiej sytuacji porządny obywatel staje się potencjalną ofiarą
chorego systemu i grozi mu bezdomność, bo jest niewypłacalny.
Jeśli tak się fascynujemy jewrokołchozem, to zapewnijmy im mieszkania
socjalne - takie istnieją w krajach UE.

Antenka

Data: 2009-09-09 10:46:37
Autor: jadrys
Najświeższy sondaż PGB :))) )))
Antenka pisze:
[...]

Antenka, Ty naprawdę masz poglądy lewicowe, żeby nie powiedzieć komunistyczne. :-)
Wiesz - od początku, gdy się pojawiłaś na grupie wiedziałem że pod tą prawicową maską masz ludzkie, lewicowe serce.. :-)

Data: 2009-09-09 11:02:53
Autor: Antenka
Najświeższysondaż PGB :))))))

Antenka, Ty naprawdę masz poglądy lewicowe, żeby nie powiedzieć komunistyczne. :-)
Wiesz - od początku, gdy się pojawiłaś na grupie wiedziałem że pod tą prawicową maską masz ludzkie, lewicowe serce.. :-)

Eeee chyba nie, ale serce mam rzeczywiście po lewej stronie, jak każdy hihi, no może jeszcze bardziej, bo mańkutem jestem. Nie wiem, czy to zaleta być wrażliwym na krzywdę ludzką - "Kto ma miękkie serce, musi mieć twardą d_ _pę" - mawiał mój były dyrektor. W życiu zdecysowanie mają lepiej egoiści i egocentrycy skupieni wyłącznie na sobie ;-). Staram się być w życiu sprwiedliwa. Gdyby wszyscy chrześcijanie, katolicy stosowali w życiu Spoleczną Naukę Kościoła - pracodawcy i pracownicy, to mielibyśmy raj na ziemi. No i z mniejszym lub większym skutkiem staram się kierować DEKALOGIEM. ;-) Aczkolwiek czasami bywam porywcza :DDD

Antenka --

Data: 2009-09-09 11:35:47
Autor: jadrys
Najświeższysondaż PGB :))) )))
Antenka pisze:

[...]

Manifest komunistyczny poza paroma detalami  niewiele się różni od dekalogu.
Jak mają katolicy się trzymać reguł zawartych w dekalogu skoro sami "duszpasterze"  je łamią?

Data: 2009-09-10 00:45:20
Autor: Antenka
Najświeższysondaż PGB :))))))

Jędruś, lepiej przyjrzyj się jak wdrażano komunizm w Rosji, jakich
zbrodni się dopuszczono, co czynił Stalin. Przypisuje mu się
uśmiercenie 60 mln ludzi, o ile nie więcej. Rewolucja jest
niewyobrażalnym pasmem ludzkich cierpień - patrz wszystkie rewolucje
( Wielka Rewolucja Francuska, rewolucja w Meksyku, w Rosji). Dekalog
nie jest tożsamy z manifestem, ponieważ u podstaw dekalogu leży miłość
Boga i bliźniego, godność osoby ludzkiej jest deptana podczas każdej
rewolucji. Rewolucja siłą narzuca człowiekowi swoją ideologię. Tak
było w Wandei, gdzie rewolucjoniści krzyczeli :"Wolność - równość -
braterstwo, albo śmierć". Nie pozostawiono wyboru Wandejczykom,
dlatego wycięto ich w pień (200.000 tys. ludzi), bo bronili swojej
wiary, bo bronili swoich ideałów.
Musisz też pamiętać, że Watykan ostatecznie potępił tzw. "teologię
wyzwolenia", która jest tak powszechna w krajach Ameryki Łacińskiej, a
to nic innego jak mieszanka Ewangelii z Manifestem ;-), a na
duchowieństwo , które nie porzuciło tej drogi, nałożono ekskomunikę.

Antenka

P.s. Nie wydaje mi się, bym miała lewicowe poglądy, aczkolwiek staram
się być sprawiedliwa - zawsze stanę w obronie słabszych,
prześladowanych, oszukiwanych, wykorzystywanych. Jak ktoś będzie
chciał ci zrobić krzywdę też pomogę :)))

Data: 2009-09-10 05:08:41
Autor: Marek
Najświeższysondaż PGB :))))))
On 10 Wrz, 09:45, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Piszesz, jak Michnik.

Tylko jakos oskarzanym za antysemityzm nie chce pomagac.

Data: 2009-09-10 10:16:47
Autor: jadrys
Najświeższysondaż PGB :)))) ))
Antenka pisze:
[...]

Dlaczego Wy - zaślepieni propagandą nie chcecie widzieć faktów?  Dlaczego utożsamiacie krwawych dyktatorów z komunizmem? Jeżeli np. ja bym się ogłosił komunistą, wyszedł na ulicę i zabił paru ludzi - to by była wina komunizmu?  I dlaczego Ty widzisz tylko  jedną stronę medalu, tą prawą?   Przecież komunizm (nawet ten pseudo) popchnął świat do przodu o co najmniej jakieś pół wieku.

Rewolucje mają to do siebie że przeważnie nie odbywają się bezkrwawo (jaśnie państwo nie tak łatwo oddają przywileje, dla nich raczej śmierć niż równość) , jednak musisz sobie uświadomić że nie biorą się one z niczego... Po prostu ludzie w przypływie desperacji chcą zburzyć stary niesprawiedliwy porządek.

Sprawiedliwość = komunizm.
 Chyba mojemu przeciwnikowi.. :-(

Data: 2009-09-10 01:50:34
Autor: Antenka
Najświeższysondaż PGB :))))))
Rewolucje mają to do siebie że przeważnie nie odbywają się bezkrwawo

Jędruś, one zawsze ociekają krwią ;-((

Sprawiedliwość = komunizm.

Skarbie, podaj przykład tej sprawiedliwości ok? ;-)

Chyba mojemu przeciwnikowi.. :-(

Nie, tobie też :)

Jędruś nie i  bądź smutny - uśmiechnij się, słońce świeci mamy piękny
dzień . Gdyby ktoś ci zagrażał to daj znać - pomogę! W końcu jesteś
Poznaniakiem -  z Wildy bo z Wildy, ale Poznańczyk. Schowam te
odwieczne animozje do kieszeni hihi

Antenka "brunatnica" ;-)

Data: 2009-09-10 12:21:47
Autor: jadrys
Najświeższysondaż PGB :)))) ))
Antenka pisze:
Rewolucje mają to do siebie że przeważnie nie odbywają się bezkrwawo

Jędruś, one zawsze ociekają krwią ;-((

Chyba -  tak, to jest nieuniknione,  ale przede wszystkim trzeba brać pod uwagę to dlaczego one wogóle wybuchały.

Sprawiedliwość = komunizm.

Skarbie, podaj przykład tej sprawiedliwości ok? ;-)

Kuba.. Czy wiesz że w tym kraju nie ma dzieci bez butów? Dzięki temu że na Kubie jest więcej szpitali niż na sąsiedniej wyspie Haiti kościołów wszyscy maja zapewnioną opiekę lekarską...

Chyba mojemu przeciwnikowi.. :-(

Nie, tobie też :)

To miłe.. :-)
Jędruś nie i  bądź smutny - uśmiechnij się, słońce świeci mamy piękny
dzień .

U mnie też - właśnie wysiałem trawę na trawnik przed domem.

 Gdyby ktoś ci zagrażał to daj znać - pomogę! W końcu jesteś
Poznaniakiem -  z Wildy bo z Wildy, ale Poznańczyk. Schowam te
odwieczne animozje do kieszeni hihi

Antenka "brunatnica" ;-)

Takie słowa z ust kogoś z Łazarza!!! Wybacz ale przyjmuję je z pewnym niedowierzaniem. :-\

jadryś    Aspirant do miana "czerwony".

Data: 2009-09-10 12:19:57
Autor: Antenka
Najświeższysondaż PGB :))))))

U mnie też - właśnie wysiałem trawę na trawnik przed domem.

A przygotowałeś odpowiednio ziemię pod zasiew? No wiesz, przekopanie,
nawóz, wałowanie itd. :) Mnie to czeka w moim ogrodzie - ostatni
dzwonek na wysiew trawy ;-) 30 m2

Takie słowa z ust kogoś z Łazarza!!! Wybacz ale przyjmuję je z pewnym
niedowierzaniem. :-\

Ale jakby co, to  wiesz, że Antenka Ci pomoże :D

Antenka

Data: 2009-09-11 15:31:14
Autor: jadrys
Najświeższysondaż PGB :)))) ))
Antenka pisze:
U mnie też - właśnie wysiałem trawę na trawnik przed domem.

A przygotowałeś odpowiednio ziemię pod zasiew? No wiesz, przekopanie,
nawóz, wałowanie itd. :)

Nie, nic takiego nie robiłem.. Wysiałem na stary trawnik, który nie wiedzieć czemu mocno się przerzedził.. Może powschodzi świeża trawa i się jeszcze zagęści, a jak nie to trudno - trzeba będzie wiosna posiać trawę na nowy.

 Mnie to czeka w moim ogrodzie - ostatni
dzwonek na wysiew trawy ;-) 30 m2

Jak to? Ty podobno mieszkasz w kamienicy?

Miło mi to słyszeć.. :-)

Data: 2009-09-11 06:40:10
Autor: Antenka
Najświeższysondaż PGB :))))))
On 11 Wrz, 15:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> dzwonek na wysiew trawy ;-) 30 m2

Jak to? Ty podobno mieszkasz w kamienicy?

> Ale jakby co, to  wiesz, że Antenka Ci pomoże :D

Miło mi to słyszeć.. :-)

Nie mogę się zdradzić ze stanem posiadania, bo Vicekowi jeszcze
szczęka opadnie. On, nie znając mnie, już mnie zakwalifikował do
menela i bezdomnej, niewykształconej - słowem do ciemnoty ludzkiej,
która żywi się odpadami ze śmietnika. ;-)

Antenka

P.s. Mieszkam na Łazarzu i mam ogród. Czy to takie dziwne? :)

Data: 2009-09-11 15:55:13
Autor: VicAbarca
Najświeższysondaż PGB :))))))
Antenka пишет:
Nie mogę się zdradzić ze stanem posiadania, bo Vicekowi jeszcze
szczęka opadnie.

Oj, nie boj sie tak o moja szczeke...

On, nie znając mnie, już mnie zakwalifikował do
menela i bezdomnej, niewykształconej - słowem do ciemnoty ludzkiej,
która żywi się odpadami ze śmietnika. ;-)

Nic podobnego.

--
Vic

Data: 2009-09-11 16:21:18
Autor: jadrys
Najświeższysondaż PGB :)))) ))
Antenka pisze:

[...]

E chyba tak o Tobie nie myśli ten Vic.. W gruncie rzeczy to poczciwina bez złośliwych myśli i złych intencji.

Antenka

P.s. Mieszkam na Łazarzu i mam ogród. Czy to takie dziwne? :)

Trochę dziwne.. Ja mieszkając na Wildzie o ogrodzie mogłem tylko pomarzyć.. :-(  Ale teraz odkuwam to sobie z nawiązką - mam duży ogród pełen drzew i krzewów owocowych. :-)

Data: 2009-09-11 07:44:45
Autor: Antenka
Najświeższysondaż PGB :))))))

> [...]

Trochę dziwne.. Ja mieszkając na Wildzie o ogrodzie mogłem tylko
pomarzyć.. :-(  Ale teraz odkuwam to sobie z nawiązką - mam duży ogród

Ogród to błogosławieństwo :-)

Ja też  mam duży ogród - dla mnie aż za duży. Węgierki się sypią z
drzewa. Wczoraj  między jednym wątkiem a drugim hihi, zrobiłam śliwki
w marynacie - dobre na zakąskę mniam pychota...:-)))

Antenka

P.s. A w intencje Vicka nie wierzę - złośliwiec i megaloman jest -
najlepszy w każdej dziedzinie - aż strach się bać. A w domu pewnie
siedzi jak mysz pod miotłą.

Data: 2009-09-11 17:06:27
Autor: jadrys
Najświeższysondaż PGB :)))) ))
Antenka pisze:
[...]

Wiem, znakomite!
Antenka

P.s. A w intencje Vicka nie wierzę - złośliwiec i megaloman jest -
najlepszy w każdej dziedzinie - aż strach się bać. A w domu pewnie
siedzi jak mysz pod miotłą.

:-D --

Data: 2009-09-11 23:37:28
Autor: VicAbarca
Najświeższysondaż PGB :))))))
Antenka пишет:
złośliwiec i megaloman jest -

Zlosliwiec to raczej umiarkowany. Na psp jest mnostwo wiekszych zlosliwcow. A megaloman - prawie zaden, nie bardziej niz kazdy.

najlepszy w kaĹźdej dziedzinie

Najlepszy chyba w zadnej. Ale bardzo dobry w kilku :)

w domu pewnie
siedzi jak mysz pod miotłą.

W domu siedze jak mysz pod miotla tylko w kwestiach, na ktorych kompletnie sie nie znam :) Ale jest tylko kilka takich kwestii...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-11 14:41:15
Autor: Antenka
Najświeższysondaż PGB :))))))
W domu siedze jak mysz pod miotla tylko w kwestiach, na ktorych
kompletnie sie nie znam :) Ale jest tylko kilka takich kwestii...

A nie mówiłam, że megaloman?!  :-E

Antenka

Data: 2009-09-12 00:27:14
Autor: VicAbarca
Najświeższysondaż PGB :))))))
Antenka пишет:
W domu siedze jak mysz pod miotla tylko w kwestiach, na ktorych
kompletnie sie nie znam :) Ale jest tylko kilka takich kwestii...

A nie mĂłwiłam, Ĺźe megaloman?!  :-E

Antenka, a na czym ty sie znasz?

--
Vic

Data: 2009-09-10 16:07:07
Autor: cirrus
Najświeższysondaż PGB :))))))
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8ak03$iut$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

No, no skąd te wiadomości o Kubie, kolega który tam był opowiadał, że na wyrzuconą przez niego skórkę od banana rzuciła się chmara głodnych dzieciaków.

--
stevep

Data: 2009-09-10 17:22:50
Autor: jadrys
Najświeższysondaż PGB :)))) ))
cirrus pisze:

No, no skąd te wiadomości o Kubie, kolega który tam był opowiadał, że na wyrzuconą przez niego skórkę od banana rzuciła się chmara głodnych dzieciaków.

Od znajomych, wielu znajomych..

Data: 2009-09-10 18:31:57
Autor: CYC
Najświeższysondaż PGB :))))))

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:h8auhd$os7
No, no skąd te wiadomości o Kubie, kolega który tam był opowiadał, że na wyrzuconą przez niego skórkę od banana rzuciła się chmara głodnych dzieciaków.

-- stevep

Czyli calkiem jak w ubogich dzielnicach najwiekszych miast jankesji !!.

cyc

Data: 2009-09-12 00:07:39
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Najświeższysondaż PGB :))))))
jadrys wrote:

Sprawiedliwość = komunizm.

Skarbie, podaj przykład tej sprawiedliwości ok? ;-)

Kuba..

Ciekawe? To dlaczego już 1.5 mln ludzi narażając życie uciekło do USA?
Czy wiesz że w tym kraju nie ma dzieci bez butów?
na Kubie jest więcej szpitali niż na sąsiedniej wyspie Haiti kościołów
wszyscy maja zapewnioną opiekę lekarską...

W Katarze wszyscy mieszkańcy leczą się w szpitalach na koszt emira, a
przecież to feudalny kraj.
--
Pit

Data: 2009-09-12 22:57:27
Autor: jadrys
Najświeższysondaż PGB :)))) ))
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

Sprawiedliwość = komunizm.

Skarbie, podaj przykład tej sprawiedliwości ok? ;-)

Kuba..

Ciekawe? To dlaczego już 1.5 mln ludzi narażając życie uciekło do USA?

Jeszcze znacznie bardziej ciekawe - dlaczego uciekają tylko do USA?  Przecież kapitalistyczny raj mają o niecałe 20km  od swoich granic.

Jakiegoż wspaniałego mają pana.. :-P

Data: 2009-09-10 17:19:15
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Najświeższysondaż PGB :))))))
jadrys wrote:

[...]

Nieprawda. Świat do przodu popchnęła Wielka Rewolucja Przemysłowa,
zapoczątkowana w Anglii w drugiej połowie XVIII wieku, która z komunizmem
nie miała nic wspólnego, bo tworzyli ja właśnie wielcy kapitaliści.
Na przełomie XIX i XX w. była zaś II Rewolucja Przemysłowa, w której też
niemal całkowity wkład mieli kapitaliści.

To komunizm powstał dzięki rewolucji przemysłowej, kiedy to zaczął się
rozwój przemysłu, dzięki czemu powstała wówczas klasa robotnicza, czyli ten
cały proletariat.

Podczas obu rewolucji przemysłowych wynaleziono wiele wynalazków, które do
dzisiaj nam służą. Między innymi: elektryczność, dynamit, odkurzacz,
maszynę parową, silnik spalinowy i gazowy, samolot, naftę, śrubę
okrętową... a nawet komputer. Tak komputer powstał w XIX w!

kapitaliści te wynalazki produkowali i rozpowszechnili, a nie żaden
komunizm.

Nawet Teoria Względności i podwaliny współczesnej fizyki jądrowej i
kosmologii powstały za czasów rewolucji przemysłowych, a nie dzięki
komunizmowi.

Później już tylko te wszystkie wynalazki jedynie udoskonalano lub
wynajdowano dla nich nowe zastosowania.

Podaj mi choć jeden wynalazek, który był wynaleziony dzięki komunizmowi.

Bodajże jedynym wynalazkiem XX w. był laser (połowa lat 50), ale to też nie
zasługa komunizmu.

[...]

Biorą się z tego, że władzę zawsze zdobywa ktoś, kto nigdy proletariuszem
nie był, a wszystkim wmawia proletariackie potrzeby, jak by był specjalistą
w tej dziedzinie. Mąci, miesza, mami populistycznymi hasłami i obiecuje
gruszki na wierzbie jedynie po to, by za swoimi plecami miał dużo więcej
ludzi niż przeciwnik, który chciałby przejąć władzę.

Dla przykładu w 1917 r. w Rosji była już jedna rewolucja, która obaliła cara
i przejęła władzę - Rewolucja Lutowa. Wtedy car został obalony i
internowany, ale całą zasługę za to bierze na siebie Lenin z bolszewikami
na czele, który nawet palcem nie kiwnął i siedział przestraszony w ukryciu
pamiętnego dnia po wystrzale z Aurory 7 listopada. Przejął władzę i zrobił
czystki.

Obie te rewolucje były wykonane rękami i mocno skropione krwią
proletariuszy, ale co oni z tego mieli?

"Władza dla Proletariatu" brzmiały hasła na ustach, a kto sprawował
rzeczywistą władzę? Proletariusze? Nie, bo ani Lenin, ani Troki, ani
Dzierżyński, ani ktokolwiek z ówczesnych władz, nigdy nie splamił swoich
rąk jakąkolwiek pracą proletariacką.

Podaj choć jednego z byłych lub obecnych rządzących komunistów, który był
kiedyś proletariuszem.

Sprawiedliwość = komunizm.

Jakiś przykład?

Komunizm = mamienie sprawiedliwością

To coś jak wiara w bogów, tylko bez żadnego wsparcia moralnego i potrzeb
duchowych. Nastawiona jedynie w kierunku potrzeb materialnych...
CDN... :)
--
Pit

Data: 2009-09-11 15:30:57
Autor: jadrys
Najświeższysondaż PGB :)))) ))
jadrys wrote:

[...]

Prawda - komunizm popchnął świat do przodu, gdyby nie on, to dzisiaj z pewnością byśmy mieli z 90% analfabetów.. I pręgierz na rynkach miast. I gilotyna nie stałaby w Luwrze..

[...]

Na czele proletariatu wcale nie musi stać  proletariusz. A proletariusz na rewolucji zyskał bardzo dużo, choćby to że przestał całować ziemię u stóp jaśnie pana fabrykanta.

[...]

Jak w innym poście tego samego wątku - Kuba..

Data: 2009-09-11 23:44:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Najświeższysondaż PGB :))))))

jadrys wrote:

[...]

Jakieś przykłady tego popchnięcia masz? No bo takie gadanie, że wszyscy
musieli iść do szkoły itp. to bzdury. Podaj jakieś konkrety, bo z tego co
pamiętam blok socjalistyczny zawsze był 100 lat za murzynami.

I pręgierz na rynkach miast. I gilotyna nie stałaby w Luwrze..

Co komunizm miał wspólnego z Rewolucja Francuzką?
Po tej rewolucji Francja zmieniła ustrój z feudalnego na kapitalistyczny,
nawet nie na socjalistyczny, a co dopiero komunistyczny.
Inna sprawa, że władzę przejęli lewacy (Robespierre i Jakobini), no i
mieliśmy do czynienia z jedną z największych zbrodni ludobójczych w
historii Europy.

A co do pręgierza, to jeszcze dzisiaj by się przydał.

[...]

I zaczął całować cholewki jaśnie pana sekretarza. Phi, też mi zamiana.
Poza tym to Ci się chyba feudalizm z kapitalizmem pomylił. Owszem feudalizm
tym się przejawiał, ale nie kapitalizm.

[...]

Co Kuba? Z Kubą nie rozmawiam, tylko z Tobą. :)
--
Pit

Data: 2009-09-12 22:55:44
Autor: jadrys
Najświeższysondaż PGB :)))) ))

jadrys wrote:

[...]

Chodzi mi o postęp - nie techniki, a cywilizacyjny.

[...]

Nikt jakoś się nie fatyguje żeby policzyć ofiary pańskich batów i wyzysku.

A co do pręgierza, to jeszcze dzisiaj by się przydał.

Oczywiście.. Jak inaczej można ukarac biedaka nie posiadającego nic, a zbierającego chrust w pańskim lesie.

[...]

Wbrew pozorom wiele one sie nie różniły - kapitalizm to nic innego jak pośrednia wersja feudalizmu. Biedak i tak pozostawał na łasce panów.

[...]

A ja chyba ze ścianą - w życiu nie spotkałem kogoś tak odpornego na fakty i prawdę. :-(

Data: 2009-09-09 15:59:07
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Najświeższy sondaż PGB :))))))
jadrys wrote:

Antenka pisze:
[...]

Pierwszy czy ostatni?

--
Pit

Data: 2009-09-09 16:36:14
Autor: jadrys
Najświeższy sondaż PGB :))) )))
jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

Nie będąc liczącym się politykiem kontynuuje to nadal, udzielając bezpłatnych porad prawniczych poszkodowanym.

Data: 2009-09-10 01:30:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Najświeższy sondaż PGB :))))))

jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

No dobra, ale czy pierś sam nadstawia, czy tylko tamten raz?
A, i czy to był pierwszy czy ostatni? Bo nie odpowiedziałeś. ;)

--
Pit

Data: 2009-09-10 09:09:35
Autor: jadrys
Najświeższy sondaż PGB :))) )))

jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

Chyba tylko tamten raz. Pewnie zdał sobie sprawę z tego że przepychankami nic dla eksmitowanych  nie osiągnie.

Data: 2009-09-10 16:08:23
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Najświeższy sondaż PGB :))))))

jadrys wrote:

[...]

Chyba tylko tamten raz.

Tak myślałem. :)

Pewnie zdał sobie sprawę z tego że  przepychankami nic dla eksmitowanych
nie osiągnie.

Albo tylko chciał się dobrze zareklamować. ;)
--
Pit

Data: 2009-09-10 17:26:25
Autor: jadrys
Najświeższy sondaż PGB :))) )))

jadrys wrote:

[...]

E tam, to nie jest taki typ człowieka. jego wcześniejsze i obecne działania o tym świadczą - nie szuka taniego poklasku..

Data: 2009-09-09 12:59:37
Autor: ColgatesBilly
Najświeższy sondaż PGB :))))))
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:29b17d48-6e6e-41ac-a83d-de5479679f54t2g2000yqn.googlegroups.com...
POopaprańcy - 100% popracia przez parchy i Niemców!
io io io - koń by się uśmiał :))))))))

Antenka

P.s. Tusku-tusku, co Aniela sypnęła ejro na badanie?

-- -- -- --

I co im zrobisz?

Niby postep byl, a ludzie jakos mniej rozumieja niz tem w Egipcie
3 tys. lat temu ;)

Kol

Data: 2009-09-09 15:36:44
Autor: Piotr
Najświeższy sondaż PGB :))))))
Dnia Wed, 9 Sep 2009 12:59:37 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

I co im zrobisz?

Niby postep byl, a ludzie jakos mniej rozumieja niz tem w Egipcie
3 tys. lat temu ;)

He, he, moze właśnie dlatego, że postymp był?
Piotr

Data: 2009-09-09 16:01:24
Autor: VicAbarca
Najświeższy sondaż PGB :))))))