[Beskid Slaski] Najszybciej na Barania i pytko o Girowa

Data: 2011-07-31 00:09:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Beskid Slaski] Najszybciej na Barania i pytko o Girowa
Beniowa, Sat, 30 Jul 2011 23:14:24 +0200, pl.rec.gory:
1. jak najblizej wierzcholka Baraniej Gory mozna dotrzec samochodem? Z mapy wynika, ze asfalt jest na Pietraszonke i na Stecowke - z Istebnej - Zaolzia (po prawdzie bywalem tam kilka razy, ale nigdy samochodem i kompletnie nie pamietam...), nie wiem, czy to prawda i czy jak dojade, to bede mial gdzie zaparkowac ten samochod. Moim celem jest wejscie na Baranią z dziećmi, a moje młodsze dziecko raczej nie wytrzyma tych kilku kilometrow twardej drogi na czarnym szlaku i stad pomysl, zeby jakos inaczej i blizej podjechac. A jak nie stamtad, to skad? Kamesznica (ale wolalbym przejsc przez schronisko, bo bedzie premia motywacyjna w postaci stempelka w ksiazeczce GOT)?

Droga do chaty na Pietraszonce jest i działa, koło chatki jest "parking"
(może to zbyt szumne słowo). Byłem tam w kończącym się tygodniu, dwóch
kolegów z Pietraszonki na Baranią i z powrotem pokonało w 2h30', więc jak
rozplanujesz na cały dzień z dzieciakami to dadzą (zapewne) radę.

--
Pozdrowienia,

[Beskid Slaski] Najszybciej na Barania i pytko o Girowa