Najszybsza na świecie naprawa roweru :D

Data: 2012-09-25 17:26:54
Autor: rmikke
Najszybsza na świecie naprawa roweru :D
Bo jak wyścig, to trzeba się spieszyć :D

http://u.42.pl/2J9P

Data: 2012-09-25 22:51:37
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu środa, 26 września 2012 02:26:54 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
Bo jak wyścig, to trzeba się spieszyć :D

http://u.42.pl/2J9P

Brakuje mi funkcji zwolnienia i przyśpieszenia na yt. Może z szerszego kąta nie wyglądało by tak niesamowicie ale i tak było szybko.

Data: 2012-09-25 23:38:39
Autor: rmikke
W dniu środa, 26 września 2012 07:51:38 UTC+2 użytkownik Piecia aka dracorp napisał:
> [...]

Brakuje mi funkcji zwolnienia i przyśpieszenia na yt. Może z szerszego kąta
nie wyglądało by tak niesamowicie ale i tak było szybko.

Na mnie zrobiło wrażenie, że kolarz się ani na chwilę nie zatrzymał.
Zeskoczył z jednego roweru, przebiegł parę kroków, łapiąc w locie drugi,
wskoczył i jechał dalej. Poniżej dychy prędkość mu nie spadła :D

Data: 2012-09-26 09:03:13
Autor: kawoN
W dniu 12-09-26 08:38, rmikke pisze:

Na mnie zrobiło wrażenie, że kolarz się ani na chwilę nie zatrzymał.
Zeskoczył z jednego roweru, przebiegł parę kroków, łapiąc w locie drugi,
wskoczył i jechał dalej. Poniżej dychy prędkość mu nie spadła :D

Dodatkowo efekt szybkości potęgują przejeżdżający
w tle kolarze. Wydaje się, że kolarz przeskoczył
z roweru na rower :) Na stopklatkach widać ładnie
że faktycznie zrobił bardzo sprawny i godny
podziwu zeskok, wskok, wpięcie się w pedały
i kontynuację jazdy...

--
kawoN
-

Data: 2012-09-26 09:12:36
Autor: bans
W dniu 2012-09-26 09:03, kawoN pisze:

 Na stopklatkach widać ładnie
że faktycznie zrobił bardzo sprawny i godny
podziwu zeskok, wskok, wpięcie się w pedały
i kontynuację jazdy...

Prawie tak szybki, jak jak przełajowcy :)

--
bans

Data: 2012-09-26 08:08:55
Autor: bans
W dniu 2012-09-26 02:26, rmikke pisze:

Bo jak wyścig, to trzeba się spieszyć :D

http://u.42.pl/2J9P

To zmiana, a nie naprawa, nie wilkuj ;)

--
bans

Data: 2012-09-25 23:40:08
Autor: rmikke
W dniu środa, 26 września 2012 08:08:55 UTC+2 użytkownik bans napisał:
W dniu 2012-09-26 02:26, rmikke pisze:

> Bo jak wy�cig, to trzeba si� spieszy� :D
> http://u.42.pl/2J9P

To zmiana, a nie naprawa, nie wilkuj ;)

Akurat w tej sprawie się Wilka nigdy nie czepiałem, to nie jest w ogóle
żadne wilkowanie, tylko superxpressienie.

Data: 2012-09-27 08:31:53
Autor: Q
Najszybsza na świecie naprawa roweru :D
http://u.42.pl/2J9P

"Zmiana"
Ten film jest już niedostępny, ponieważ powiązane z nim konto YouTube zostało usunięte z powodu wielu powiadomień o naruszeniu praw autorskich przesłanych przez osoby trzecie.
Przepraszamy za usterki.

:/

Data: 2012-09-26 23:40:09
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 27 września 2012 08:31:41 UTC+2 użytkownik Q napisał:
> [...]

Ten film jest już niedostępny, ponieważ powiązane z nim konto YouTube zostało usunięte z powodu wielu powiadomień o naruszeniu praw autorskich przesłanych przez osoby trzecie.

Czas się rozglądać za jakąś chińską podróbką YouTube...

Najszybsza na świecie naprawa roweru :D