Najtańsze auto z sensem jakie się da

Data: 2010-11-06 15:28:47
Autor: Marcin Jan
Najtańsze auto z sensem jakie się da
W dniu 10-11-05 03:38,  MichaÅ‚ pisze:
witam,

(chyba) potrzebuje 2 auta Najtańsze ale żeby jeździło :)

mają starczyć na ~30kkm, cena jednego powiedzmy 1.7k pln do 3.2k pln,
i tanie w utrzymaniu - czyli GAZ i (jak się da) z klimą (manualna może być),
Tanie części ! co kupować ?

coś co bym w ciemno kupował - safrane 3.0 - się nie nada, bo ten
przebieg będzie kosztował ze 20k pln, a jak coś padnie to i 25k,
coÅ› mniej ekscentrycznego trzeba.

Wymagania:
-tanie w zakupie
-ekstremalnie tanie w eksploatacji
-szybkie w naprawie
-klima by się przydała (może być manual)
-GAZ i bardzo mało palić ma (mało = mniej niż 12 litrów)
-BEZPIECZNE
-jak by paliło 7l/100 LPG to było by jeszcze lepiej - są takie ?
-automat byłby plusem

co kupować ?

-lanos 98 ????
-punto 1 - to to jest bezpieczne ?
-mondeo2 ?????? (też niebezpieczne?)
-hyundai accent ?

Latem br sprzedałem Fiata Brava 95r za 3.500 + komplet zimówek. Klima sprawna, lpg brak, mechanicznie nawet ok, tylko ruda ją zżerała. Auto z historią serwisową. Wystawiłem ja za 3900 , a na rynku bryndza więc śmiało możesz negocjować w dół. Dodam że sprzedawałem ją 3 miesiące i w tym czasie były 3 telefony i tylko jeden oglądający.
Pozdrawiam
marcin

Najtańsze auto z sensem jakie się da