Najtańsza dodatkowa karta

Data: 2010-04-15 22:44:25
Autor: Sławomir Szyszło
Najtańsza dodatkowa karta
Dnia Thu, 15 Apr 2010 21:40:09 +0200, jos <jos08@hot.pl> wklepał(-a):

Witam,

Jestem klientem mBanku i chciałbym znaleźć możliwie jak najtańszą kartę dodatkową, którą mógłbym zapłacić na stacji benzynowej lub w hipermarkecie gdyby nagle okazało się, że mBank nie działa (zdarzyło mi się to raz czy dwa w życiu). W tej chwili mam Visę Classic Lukasa, ale 57 zł opłaty rocznej wydaje mi się przesadą -- szczególnie w wypadku karty, której prawie nie używam.

Może Visa Classic z Eurobanku? Opłata za wydanie/roczna to 15 zł, warunki
zwolnienia z opłaty za wydanie to 3 transakcje w ciągu 3 mies. od wydania. A
opłaty rocznej nie ma jak zrobisz 35 transakcji lub transakcje na kwotę >= 6
tys.

--
Sławomir Szyszło

Najtańsza dodatkowa karta