Najtansza wypozyczalnia w Warszawie - co polecicie?

Data: 2010-03-18 10:34:20
Autor: fReLuZ
Najtansza wypozyczalnia w Warszawie - co polecicie?
Najtansza wypozyczalnia samochodow w Warszawie - co polecicie?

Data: 2010-03-18 14:29:48
Autor: Darek S-ki
On 18 Mar, 10:34, fReLuZ <fred...@ibt.com.pl> wrote:
Najtansza wypozyczalnia samochodow w Warszawie - co polecicie?

Hello
nie określiłeś rodzaju pojazdu.
Mój kumpel korzystał z wypożyczalni Smartów :
http://wypozyczsmarta.pl/
http://www.smart4u.com.pl/
http://www.pozycz-mnie.pl/

Tańszej alternatywy chyba nie znajdziesz

Darek S-ki

Data: 2010-03-19 07:05:20
Autor: Massai
Darek S-ki wrote:

> [...]

Hello
nie określiłeś rodzaju pojazdu.
Mój kumpel korzystał z wypożyczalni Smartów :

Tu wygląda najatrakcyjniej, ale u tych może być trudno pożyczyć ;-)
Znajdź do nich kontakt...

http://www.smart4u.com.pl/

No w miarę sensownie.

http://www.pozycz-mnie.pl/

Ci znowu mają dość drogo...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-19 16:04:17
Autor: elmer radi radisson
On 2010-03-18 22:29, Darek S-ki wrote:

http://wypozyczsmarta.pl/

"W cenę wynajmu wliczone jest ubezpieczenie OC i AC. Ubezpieczenie
AC nie dotyczy: uszkodzeń szyb, opon, kół, tapicerki oraz aktów
wandalizmu."

Czyli conajmniej na wiosne lepiej nie wypozyczac. Jeszcze zlapie
sie pajaczka w szybie od kamienia pochodzacego z dziury w jezdni,
za chwile w kolejnej dziurze rozwali kolo a zalamanemu tym
faktem wypozyczajacemu ktory zaparkowal pod domem przebiegnie
po dachu mlodzieniec rozentuzjazmowany koncem zimy.

--

memento lorem ipsum

Najtansza wypozyczalnia w Warszawie - co polecicie?