Najtańsze alkomaty z allegro.

Data: 2010-06-10 09:17:22
Autor: Papkin
Najtańsze alkomaty z allegro.
G wrote:
Wiadomo, czasem sie zdarzy jakaś impreza gdzie sie pije.
Następnego dnia trzeba gdzieś jechać, więc przydałby sie alkomat, żeby
sprawdzić czy juz można.
teraz pytanie czy te najtańsze alkomaty z allegro do 50 zł są coś w
ogóle warte?
Sprawdzą się jako taki domowy tester?
pozdrawiam

nie kupowac, to gowno - te elektroniczne, moze jakies chemiczne by daly rade? Ja mam doswiadczenie z takim elektronicznym, z LCD i w ogole full bajer ale to ZABAWKA i po pewnym czasie w ogole przestalo cokolwiek pokazywac, nawet na butelka wodki.

Rzad powinien zabrnic importu takich smieci do Polski, nie dosc ze smiec to jeszcze moze wprowadzac ludzi w fatalny w skutkach blad.

Najtańsze alkomaty z allegro.