Najtańsze alkomaty z allegro.

Data: 2010-06-10 09:38:36
Autor: paranoix
Najtańsze alkomaty z allegro.
W dniu 2010-06-10 08:32, G pisze:
Wiadomo, czasem sie zdarzy jakaś impreza gdzie sie pije.
Następnego dnia trzeba gdzieś jechać, więc przydałby sie alkomat, żeby
sprawdzić czy juz można.
teraz pytanie czy te najtańsze alkomaty z allegro do 50 zł są coś w
ogóle warte?
Sprawdzą się jako taki domowy tester?
pozdrawiam

Raczej zabawka. Zawsze pokazuje mi zielone światełko :) Choc gdy raz po grubszej imprezie pokazał czerwone, to aż się przestraszyłem i tylko w takich kategoriach powinien być używany. Czyli - zielone - nie wiemy nic, czerwone - nie jedziemy.

Najtańsze alkomaty z allegro.