Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.

Data: 2011-05-04 20:29:56
Autor: Aleksander
Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Generalnie to szukam czegoś, co ulży mojej lewej nodze ...
.... wiem że to pewnie brzmi dla niektórych śmiesznie, ale
naprawdę boli mnie stopa od ciągłego wciskania sprzęgła
(korki DC trasa toruńska 2 x dziennie).

Więc stąd pomysł o czymś, co mnie wyręczy.

Ewentualnie opcją było by super lekko chodzące sprzęgło.
Są jakieś sprzęgła ze wspomaganiem w małych autkach ?
Najlepiej, aby opór jak stawia był porównywalny z oporem
jaki stawia pedał gazu ;) - wiem że to mało realne, ale
może są takie autka ?

Pozdrawiam,
Aleksander.

Data: 2011-05-04 19:41:44
Autor: Rafał Grzelak
Aleksander wrote:

[...]

Na upartego to w korku mozna obslugiwac sprzeglo prawa noga :]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-05-05 01:14:29
Autor: DJ
[...]

Kupujac automat zmieni sie tylko tyle, ze bedzie Cie bolala zamiast lewej prawa stopa ;)

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-05-05 08:54:58
Autor: ąćęłńóśźż
Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
A najbardziej portfel.

-- -- -

Data: 2011-05-08 11:37:00
Autor: Lew2
On 5 Maj, 01:14, "DJ" <dariu...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> (korki DC trasa toruńska 2 x dziennie).

Kupujac automat zmieni sie tylko tyle, ze bedzie Cie bolala zamiast lewej

Ja mam automat i potwierdzam to. W korku boli prawa noga, bo ona cały
czas jest napięta czy jedziesz czy stoisz. Dlatego nauczyłem się
hamować lewą stopą oraz korzystam aktywnie z CC, żeby prawa odpoczęła.

Data: 2011-05-05 08:54:24
Autor: ąćęłńóśźż
Najtansze autko z automatyczną skrzynią biegów.
Znajoma kupowała ostatnio jakąś Alfę i zadowolona, no ale to kobieta ;-)

-- -- -

Data: 2011-05-05 09:44:40
Autor: Maciek
[...]

Generalnie sprzęgło na linkę zaczyna chodzić ciężko gdy jego żywot dobiega końca, do tego zaczyna łapać "wysoko" w efekcie końcowym ślizga.

Więc stąd pomysł o czymś, co mnie wyręczy.

Może zbliża się wymiana sprzęgła i załatwiłby to mechanik.

Ewentualnie opcją było by super lekko chodzące sprzęgło.
Są jakieś sprzęgła ze wspomaganiem w małych autkach ?

Z kurdupli, jeździłem nową Fabią II 1.6 16v. Subiektywne odczucie dla mnie było takie jakby sprzęgło praktycznie nie stawiało oporu. Samochód też fajnie się prowadzi i całkiem przyzwoicie z tym silnikiem rwie do przodu.

Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.